• Één regel:
    • spoilers zetten we in de 'spoilers'.

    •~•~•~•~•
    Nous protégeons ceux qui ne peuvent pas se protéger eux mêmes.
    - We protect those who cannot protect themselves.




    •~•~•~•~•
    Het Teen Wolf Fantopic.
    all the wolfies in our wolfpack.
    •~•~•~•~•

    Wolfies:
    Isaac Lahey fans:
    Wilkinson • Gabriëla [alles gezien]
    Rhaego • Marlijn [alles gezien]
    Mascot • Xanthe [alles gezien]
    Coombs • Saartje [alles gezien]
    HoechIin • Nichelle alleen nog s3b
    • • •
    Derek Hale fans:
    Transfer • Miriam [alles gezien]
    Clayton • Naomi [alles gezien]
    Eruditie • Linde [alles gezien]
    Vixey • Lisa [S2x06]
    • • •
    Stiles Stilinski fans:
    Sempra • Amber
    Leighton • Julia [alles gezien]
    Tragically • Karin [alles gezien]
    Memoria • Aniek [S3x12]
    IRWIN • Natascha [alles gezien]
    Paracosm • Mirte [alles gezien]
    TeenWolfTwi • Eva [alles gezien]
    LoveLost • Sharon [alles gezien]
    • • •
    Peter Hale fans:
    Benzema • Ricelle [alles gezien]
    campeon • Denize [alles gezien]
    Pedrad • Evi [alles gezien]
    Henkerina • Laura [S3E9]
    • • •
    Kira fans:
    Mafia • Elise [alles gezien]
    Square • Inge [alles gezien]

    JOIN IF YOU LIKE!


    [ bericht aangepast op 31 mei 2014 - 13:11 ]


    Danmarks Dynamite.

    Ik vind Malia zo'n karakter dat er maar is in gegooid van 'oh we hebben meer vrouwelijke rollen nodig' want ze is plotsklaps ook een 'vast' deel van Teen wolf (een hoofdrol), ze komt zelfs in de openingscredits én dat valt me zo tegen. Dan had ik eerder verwacht dat Daniel (Isaac) zou ge'update' worden tot hoofdrol, aangezien hij al langer meer doet, maar goed ik hoorde ook dat hij niet mee zal doen in seizoen 4. (Hij wilt net als Crystal wat andere dingen doen, maar hij wilt wel terug komen, dus een beetje zoals Cora en Jackson uit de serie zijn gehaald). Maar ik vind het minder dat Malia maar een paar afleveringen te zien was en nu opeens zal ze een "gouden trio" met Kira en Lydia vormen ofzo... Nou ik ben benieuwd.
    Sorry ik wist even niet zeker of het een 'spoiler' was of niet maar voor de zekerheid heb ik het er maar even onder gezet -als je niks over seizoen 4 wilt weten kijk dan niet onder de spoiler knop. (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Jaaa precies.


    Danmarks Dynamite.

    - dubbelpost -

    [ bericht aangepast op 10 april 2014 - 8:06 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik ben nu nieuwsgierig naar wat er onder die spoiler-knop staat, maar ik ga niet kijken.

    Ik heb echt een zwak voor de tweeling ;x

    Oehhh sheriff Stilinski is ook zo'n cutie


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    xPluviophile schreef:
    Ik vind Malia zo'n karakter dat er maar is in gegooid van 'oh we hebben meer vrouwelijke rollen nodig' want ze is plotsklaps ook een 'vast' deel van Teen wolf (een hoofdrol), ze komt zelfs in de openingscredits én dat valt me zo tegen. Dan had ik eerder verwacht dat Daniel (Isaac) zou ge'update' worden tot hoofdrol, aangezien hij al langer meer doet, maar goed ik hoorde ook dat hij niet mee zal doen in seizoen 4. (Hij wilt net als Crystal wat andere dingen doen, maar hij wilt wel terug komen, dus een beetje zoals Cora en Jackson uit de serie zijn gehaald). Maar ik vind het minder dat Malia maar een paar afleveringen te zien was en nu opeens zal ze een "gouden trio" met Kira en Lydia vormen ofzo... Nou ik ben benieuwd.
    Sorry ik wist even niet zeker of het een 'spoiler' was of niet maar voor de zekerheid heb ik het er maar even onder gezet -als je niks over seizoen 4 wilt weten kijk dan niet onder de spoiler knop. (:

    Ze vormen nog geen trio, maar zit er wel dik in inderdaad! En ik vind Malia wel leuk eigenlijk, met Stiles ^^. Ik heb zo'n vermoeden dat Lydia jaloers wordt als die twee samen gaan, zou een beetje voorspelbaar zijn. Wat ik wel jammer vind is dat ze Isaac naar de achtergrond geschoven hebben.


    You are beautiful, you are love.

    Ik denk eerlijk gezegd dat ze meer in petto hadden voor Isaac in seizoen 4, omdat zijn band met Scott steeds beter werd enzo..
    Maarja, toen wou die weg weetjewel. Haha.


    Danmarks Dynamite.

    Ik ga zaterdag eindelijk verder kijken! :3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Lunsford schreef:
    Ik denk eerlijk gezegd dat ze meer in petto hadden voor Isaac in seizoen 4, omdat zijn band met Scott steeds beter werd enzo..
    Maarja, toen wou die weg weetjewel. Haha.


    Mehh, ik wil langer van hem kunnen genieten ): Ach, met gifs kom ik ook een eind. Ik vind het overigens echt jammer dat hij vrijwillig weg wilde, maar ik heb het te accepteren.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Gifs zijn de best! En ja, precies. :c


    Danmarks Dynamite.

    Scurrilous schreef:
    (...)
    Ze vormen nog geen trio, maar zit er wel dik in inderdaad! En ik vind Malia wel leuk eigenlijk, met Stiles ^^. Ik heb zo'n vermoeden dat Lydia jaloers wordt als die twee samen gaan, zou een beetje voorspelbaar zijn. Wat ik wel jammer vind is dat ze Isaac naar de achtergrond geschoven hebben.


    In fact, you can expect to see Malia and Lydia (Holland Roden), Stiles’ longtime crush, team up in season four, not engage in cat fights over boys.

    “One of the things that I really like in season four is the friendship developing between Kira, Malia and Lydia,” Davis says. “We have this trio of girls who are becoming a very powerful part of the show, which is just awesome.”
    Bron. -de link komt weer van de officiële Teenwolf facebook pagina. Persoonlijk hoop ik nog steeds heel erg op Sterek, maar goed dat zie ik ook niet echt snel gebeuren. Maar ik vind Malia en Stiles niet echt bij elkaar passen, sorry. (misschien heeft het te maken met het feit dat ze het gewoon zo maar uit het niets deden terwijl Stiles bezeten was). Ik zou Stiles (als het Derek niet mag zijn), graag met Heather gezien hebben, maar ja, zij is jammer genoeg vermoord.

    [ bericht aangepast op 10 april 2014 - 19:32 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    xPluviophile schreef:
    (...) Bron. -de link komt weer van de officiële Teenwolf facebook pagina. Persoonlijk hoop ik nog steeds heel erg op Sterek, maar goed dat zie ik ook niet echt snel gebeuren. Maar ik vind Malia en Stiles niet echt bij elkaar passen, sorry. (misschien heeft het te maken met het feit dat ze het gewoon zo maar uit het niets deden terwijl Stiles bezeten was). Ik zou Stiles (als het Derek niet mag zijn), graag met Heather gezien hebben, maar ja, zij is jammer genoeg vermoord. [/spoiler]

    Aha, geen cat fights, good. Zal wel wennen zijn, maar ze zullen er wel wat van maken. :Y) En op dat moment dat Stiles en Malia het deden, was hij inderdaad bezeten, maar zijn eigen bewustzijn kwam soms wel terug dus ik vraag me af hoe hij het ervaren heeft.
    En verder was het inderdaad leuk geweest als Heather een grotere rol in de serie had kunnen spelen. En Sterek, daar had ik nog niet aan gedacht, maar wat mij betreft hoeft het niet! :')


    You are beautiful, you are love.

    Pretty!



    Zijn gezichtsuitdrukkingen. ;D

    [ bericht aangepast op 11 april 2014 - 11:03 ]


    You are beautiful, you are love.

    Dylan in die gif unffff.


    Danmarks Dynamite.

    Calhoun --> Transfer.

    Ik houuu van mijn profielfoto. <3


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Lovely profielfoto Mirie omg. Wat betekent je naam, tenminste wat is voor jou de betekenis?


    Danmarks Dynamite.