• Hoe ver ben jij al?

    Geef aan wat jij al gedaan hebt:
    1. Niets
    2. Kus op mond
    3. Zoenen
    4. Pijpen, beffen etc
    5. Seks

    Zet er ook even bij hoe oud je bent, dus bijvoorbeeld:
    5, 16

    [ bericht aangepast op 2 april 2014 - 15:25 ]


    If we can't live together, we are going to die alone.

    McBride schreef:
    (...)

    Ze is 13 staat op dr profiel. :p

    Nog dommer.


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    (...)
    Nog dommer.


    Zo gek is het toch niet dat een dertienjarige zich bezighoudt met zoenen? Op die leeftijd zijn de meeste kinderen al heel onzeker, in het speciaal wanneer het op eerste liefdes etc. aankomt, dus ik vind het een beetje raar om het nou dom te noemen.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)

    Zo gek is het toch niet dat een dertienjarige zich bezighoudt met zoenen? Op die leeftijd zijn de meeste kinderen al heel onzeker, in het speciaal wanneer het op eerste liefdes etc. aankomt, dus ik vind het een beetje raar om het nou dom te noemen.
    Op die leeftijd waren zoenen en sex de grappigste woorden die ik kende.


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    (...)Op die leeftijd waren zoenen en sex de grappigste woorden die ik kende.


    Zo erg nou ook weer niet, maar het kon mij ook echt totaal niet boeien inderdaad :')
    Vind het een beetje gek dat iedereen tegenwoordig al op steeds jongere leeftijd
    alles gedaan wil hebben. Ik word over nog geen maand 18 en je ziet mij echt geen
    random knul op zijn bek pakken om ook maar eens gezoend te hebben. No thank you.
    (Een oude vriendin van mij heeft dat wel gedaan, bah)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ...This generation... no words. Wauw.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Occult schreef:
    ...This generation... no words. Wauw.


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Ben ik de enigste die vind dat het niemand wat aangaat?
    Tenminste, niet op het internet o.o

    Als je het nou verteld aan een beste vriend of vriendin, oké begrijpelijk maar op internet tegen iedereen? Nee sorry doe ik niet aan mee.
    Sowieso (zoals ik net al gezien heb) kan je ook reacties krijgen waar je niet op zit te wachten. De één vind het te jong en de ander weer niet blablabla.
    Seks gebeurd wanneer je lichaam zelf toegeeft dat je er klaar voor bent. Dat is hoe ik er over denk.
    Ik vind dat er veelte luchtig over gedaan wordt, alsof het stoer is. Seks is altijd nog iets intiems tussen jou en je partner. Ik zeg nu niet dat ik ouderwets ben en er nooit over praat of überhaupt over gesproken mag worden want dat doe ik natuurlijk ook wel maar dan alleen met een goede vriendin of vriend en niet aan Jan en alle man.

    Maar oké zo denk ik erover en niet iedereen hoeft er natuurlijk zo over te denken. Ik doe er alleen niet aan mee ^^
    Wat kan jullie het nou schelen wat ik allemaal gedaan heb kwa seksleven wahaha :')


    Sometimes it's best not to care.

    Tussen 1 en 2

    En ben 18.


    Vampire + Servant = Servamp

    Western schreef:
    Ben ik de enigste die vind dat het niemand wat aangaat?
    Tenminste, niet op het internet o.o

    Als je het nou verteld aan een beste vriend of vriendin, oké begrijpelijk maar op internet tegen iedereen? Nee sorry doe ik niet aan mee.
    Sowieso (zoals ik net al gezien heb) kan je ook reacties krijgen waar je niet op zit te wachten. De één vind het te jong en de ander weer niet blablabla.
    Seks gebeurd wanneer je lichaam zelf toegeeft dat je er klaar voor bent. Dat is hoe ik er over denk.
    Ik vind dat er veelte luchtig over gedaan wordt, alsof het stoer is. Seks is altijd nog iets intiems tussen jou en je partner. Ik zeg nu niet dat ik ouderwets ben en er nooit over praat of überhaupt over gesproken mag worden want dat doe ik natuurlijk ook wel maar dan alleen met een goede vriendin of vriend en niet aan Jan en alle man.

    Maar oké zo denk ik erover en niet iedereen hoeft er natuurlijk zo over te denken. Ik doe er alleen niet aan mee ^^
    Wat kan jullie het nou schelen wat ik allemaal gedaan heb kwa seksleven wahaha :')


    nope ;3 ik dacht eigenlijk precies t zelfde toen ik een tijdje terug al dit topic las.


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Occult schreef:
    ...This generation... no words. Wauw.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    1. Ik ben 14.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    1. Mag ook wel, ik ben twaalf. :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Occult schreef:
    ...This generation... no words. Wauw.


    Eigenlijk vind ik het altijd een beetje raar dat iedereen steeds zucht over "deze generatie". Alsof mensen vroeger allemaal netjes tot hun achttiende wachtten voordat ze over seks begonnen na te denken. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Uh, 1. En ik ben zeventien. :Y)
    Ik zou liegen als ik zei dat het me helemaal niks uitmaakt, want ik zou graag bij 3 zijn, maar ja, aan de andere kant ben ik iemand die voor alles wil wachten op de goede jongen en niet met een random iemand wil gaan zoenen of meer. Of ja, random is misschien niet helemaal het goede woord. Zeker niet met een random iemand, maar ook niet met iemand van wie ik weet dat het niet lang zal duren, zeg maar. Noem me ouderwets als je wil, maar toch is dit echt hoe ik er over denk. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Square schreef:
    (...)

    Eigenlijk vind ik het altijd een beetje raar dat iedereen steeds zucht over "deze generatie". Alsof mensen vroeger allemaal netjes tot hun achttiende wachtten voordat ze over seks begonnen na te denken. :'D

    Heus niet, maar ik weet bijna zeker dat het percentage van mensen die op hun 13e ontmaagd zijn nu hoger is dan toen. En ja, het boeit me niet echt of het toen ook gebeurde, maar als je op die leeftijd gaat zeiken over liefde, 'de ware' en 'ik zal nooit genoeg zijn'... No. Just no.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''