• OMG ik heb net kaartjes besteld voor Marilyn Manson 6 Augustus, I swear to god what is breathing? Ik ben zooooo blij en daarom open ik dit topic, omdat ik het écht even kwijt moet. :'D
    In 2012 was hij ook in Nederland maar toen wachtte ik te lang en was het uitverkocht, dus zodra ik wist dat hij weer zou komen (...10 minuten geleden) heb ik twee kaartjes gekocht, lol. YAY.

    Dus, hebben jullie nog concerten in de planning? :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Elvenking schreef:
    Wat awesome zeg!
    Ik ben - triest genoeg - nog nooit bij een concert geweest. Maar ik heb genoeg bands die ik live wil zien. Rammstein pls.
    God, ik zou echt graag naar Rammstein willen of naar Fortarock (de line-up is om te kwijlen als je van goede harde metal houdt, wat bijna niemand op Q doet). Maar goed, ik heb het geld er gewoon niet voor ;c

    Veel plezier trouwens!

    [ bericht aangepast op 3 april 2014 - 10:19 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wat gaaf!
    Het enige concert/evenement waar ik ben geweest is de EO-jongerendag. Dat zal voorlopig ook het enige concert blijven, helaas. (Ik haat mijn beperking :c )


    26 - 02 - '16

    Square schreef:
    Ik schrok nogal van de titel, om eerlijk te zijn.

    Maar heel erg gaaf dat je naar dat concert gaat en gelukkig maar dat er niemand echt doodgaat. ^^


    :)

    Urquhart schreef:
    Wat leuk voor je! Ik moet heel eerlijk zijn dat ik geen fan van hem ben, maar ik snap jouw enthousiasme helemaal ^^
    Ik zou zó graag willen dat ik kaartjes kon kopen voor Within Temptation in mei, maar ik moet geld bewaren voor andere dingen helaas. (First world problems van twee niet al te goedkope vakanties en een gala met schoenen e.d. die ik nog moet kopen.)


    Ik heb kaartjes voor Within Temptation, 29 april :D

    Dauth schreef:
    (...)God, ik zou echt graag naar Rammstein willen of naar Fortarock (de line-up is om te kwijlen als je van goede harde metal houdt, wat bijna niemand op Q doet). Maar goed, ik heb het geld er gewoon niet voor ;c

    Veel plezier trouwens!


    Ik snap je. Ik zou ook supergraag naar Fortarock willen, maar da mag ik niet.

    [ bericht aangepast op 3 april 2014 - 16:26 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik ken hem niet, maar ik ben blij dat je er zo opgewonden over praat!
    24 juni ga ik naar One Direction, en hopelijk als de kaartverkoop meezit, dat ik Ed Sheeran ook kan zien. (:


    Pretty is just a pretty word.

    Yoru schreef:
    (...)

    Ik snap je. Ik zou ook supergraag naar Fortarock willen, maar da mag ik niet.
    Ik mag dus wel, maar heb het geld er niet voor. En volgens mij ben ik dan al ergens anders. Oh well.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ooh geweldig! En gelukkig ga je niet dood. Toen ik de titel zag, dacht ik: vast een topic van een of ander 10 jarige kind die aandacht wilt door te overdrijven. xp


    -

    Roku schreef:
    Wat gaaf!
    Het enige concert/evenement waar ik ben geweest is de EO-jongerendag. Dat zal voorlopig ook het enige concert blijven, helaas. (Ik haat mijn beperking :c )


    Dat is ook het enige 'concert' waar ik ooit ben geweest.
    Ik vind heel veel bands en artiesten leuk, maar niemand die ik ken houdt van dezelfde bands. Meh. Ik zal dus nog even moeten wachten op iemand die van dezelfde muziek houdt, haha.

    Trouwens, gaaf dat je daar heen gaat! Ik ken hem niet verder maar toch c:

    [ bericht aangepast op 3 april 2014 - 19:38 ]

    Gailybell schreef:
    Ooh geweldig! En gelukkig ga je niet dood. Toen ik de titel zag, dacht ik: vast een topic van een of ander 10 jarige kind die aandacht wilt door te overdrijven. xp

    Haha, dit
    Gefeliciteerd, echt gaaf! Ik ga hoogstwaarschijnlijk met een vriendin naar Ed Sheeran, maar ik ben nog aan het twijfelen of ik het geld er voor over heb...


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Gaaf :D Alvast super veel plezier!
    Ik ga naar Pinkpop! (A) Op maandag!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    AWESUMMMMM! Concerten nog niet, binnenkort wel weer naar Vans Warped Tour als 'ie terug in Nederland komt c:


    Let it come and let it be

    oh mijn god ik was helemaal shocked ik dacht dat je met zo'n bericht zou komen dat je een ernstige ziekte had ofzo en binnenkort zou overlijden O.o

    anyways, supercool!


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Nah, ik heb niet echt iets met Marilyn Manson. Ik vind maar één nummer van 'm leuk, verder niets. Heheh.
    Maar nee, ik heb jammer genoeg geen concerten in de planning :c


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Awesome, ook al vind ik hem een beetje een creep. (:
    Ik ga naar pukkelpop, waar ik Ed Sheeran, A Day To Remeber, The Kooks, ... ga kijken.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Hector schreef:
    Awesome, ook al vind ik hem een beetje een creep. (:
    Ik ga naar pukkelpop, waar ik Ed Sheeran, A Day To Remeber, The Kooks, ... ga kijken.

    Meh, mensen zijn altijd zo narrow minded.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''