• Hier mag alle onzin geplaatst worden, en alle gesprekken gevoerd worden. Hier kan je kletsen over het RPG of over andere dingen.





    Alle topics:

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 12:17 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Eruditie schreef:
    Haha Drinny :'D Of Gico :'D Of Gaco :'D


    Dan mag draco heel erg zijn best gaan.doen wantt ginny haat draco xd zeker na wat hij ralf aangedaan heeft


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron - 4th year Gryffindor – chaser

    ‘Expeliamus.’ Mijn toverstok vloog uit mijn vingers vandaan en verbaasd keek ik om. Perfect. De twee handlangers van Draco kwamen aanlopen en trokken me overeind waarna ze me weer begonnen te schoppen en slaan. Kreten van pijn ontplofte in mijn keel maar ik liet er geen een door mijn mond naar buiten glijden.
    ‘Zo Weasley, wil je jou vriendje helpen? Er is maar één manier om hem te helpen. Dan laat ik hem gaan.’ zei Draco en ik trok een vieze blik naar Draco toe.
    ‘Ginny, luister niet naar hem, haa-’
    ‘- Ik wil dat je mij kust.’
    Mijn kaak viel open en vol woede en irritatie keek ik Malfoy aan. Dit doet hij alleen om ons te pesten.. alleen om me te laten zien dat zijn woorden van daarnet waar waren, dat echt niemand me wilt. dat zullen we wel nog zien. Ginny gaat hem echt niet kussen. Ik keek Ginny aan en tot mijn verbazing deed ze dat toch.
    ‘Nou je hebt je zin.’ ze sloeg haar armen over elkaar en ik trok me uit de greep van de twee jongens en wankelde verwoest achteruit.
    ‘idioot,’ siste ik richting Draco en mijn handen vormden een vuist. Ik wilde meer dan dat zeggen, maar niets ging meer door mijn keel. Wat moest ik zeggen?
    ‘als je me zo graag onderuit wilt krijgen, me wilt vernederen dan..’ ik stop even en dacht na. Dit is niet eens zo een slecht ideetje.. ik draai me om naar de deur toe en zucht.
    ‘durf dan om middernacht naar het verboden bos te komen, dan gaan we wel zien wie er jankend terug gaat..’ en dat fluisterde ik meer in mezelf, aangezien ik niet zeker ben van mijn zaken.
    ‘hou die lippen uit de buurt van haar..’ zei ik dan en trok aan de arm van Ginny als hint dat we nu moesten gaan of anders zouden we gedood worden.



    hmm.. misschien als Ralf Draco aanvalt als een weerwolf, Ginny ziet dat en word woest op Ralf omdat hij Draco bijna doodde, Ginny helpt Draco en dan worden ze verliefd, Ralf ziet ze zoenen, word depri en woest, gaat naar Fred toe voor hulp en ook tegelijk aan hem te waarschuwen over dat hij niet misbruik moet maken van zijn.. weerwolf ding :')

    [ bericht aangepast op 30 juni 2014 - 18:03 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    ^Oké


    Spoiler alert: you will save yourself

    Kunnen we de topic master niet vragen of ze een aantal topics voor ons kan openne xd hahaha


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Draco Malfoy

    Ze loopt naar me toe en drukt haar lippen op de mijne. ‘Nou je hebt je zin.’ Ik glimlach trots.
    ‘Idioot. Als je me zo graag onderuit wilt krijgen, me wilt vernederen dan... Durf dan om middernacht naar het verboden bos te komen, dan gaan we wel zien wie er jankend terug gaat..’ fluistert hij. Ik voel een vlaag van angst naar boven komen die ik goed verberg. Hij mag niet weten dat ik bang voor hem ben. Voor ik iets kan zeggen maakt hij een opmerking. ‘Hou die lippen uit de buurt van haar..’ Ik grijns en loop dichter naar Ginny toe. Ik werp nog een blik op Ralf voordat ik Ginny opnieuw kus. Al snel laat ik haar los.
    'Waarom zou ik luisteren naar wat jij zegt? Je bent enkel een zielig jongetje,' zeg ik dreigend tegen hem. Ik kijk naar Ginny. 'En er is voor jou ook nog een andere keuze. Je hoeft niet te doen alsof. Ik weet dat je hem gewoon zielig vindt.' Ik zeg niets meer en kijk haar gewoon aan. Ze is mooi. Ze zou veel beter kunnen krijgen dan Auron. Ze ziet het alleen niet.


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley – 5th year Gryffindor – beater

    ‘Ik moet een gedicht voor jou maken. Minstens een aria. Maar het kan nooit zo geweldig worden als jij.’
    Ik hoor Fred lachen aan de achtergrond en ik begon ongemakkelijk te zuchten.
    ‘dankjewel voor je hulp, Fred.’ Mompelde ik dan en voelde hoe Campbell me probeerde aan te raken met zijn voet en been. Ik zucht alweer en laat hem los.
    'Ik denk dat ik deze tortelduifjes maar alleen laat,' zegt Fred met een knipoog mij en ik keek hem smekend aan terwijl hij de ‘’deur’’ uitliep.
    ‘in Merlijns naam.. FRED!!’ schreeuw ik dan. Ik zucht alweer en nam een paar stappen afstand van Campbell.
    ‘is er geen tegengif?’ mompelde ik dan en haalde al de kasten van Fred leeg. Niets. Ik wierp me naar de boekenkast. Ook niets. 'Meneer Merlijn help me. ik weet u heeft me heel erg vaak geprobeerd te helpen, maar deze keer heb ik uw goddelijke goddelijkheid zo hart nodig; breng Campbell Saunders terug..’ mompelde ik in mezelf en draaide me terug naar Campbell toe. ach ja, beter hij is hier en onder invloed van de liefdesdrank: als hij wakker word gaat hij zich niets meer herinneren. Kan ik uh.. proberen plezier mee te hebben?
    ‘weet je Camp, maak maar een gedicht, een aria is te weinig. Maak maar een gedicht van vijftig aria’s, ga je gang, deze perkament en veer is helemaal van jou..’ zei ik en klopte aan de schouder van de bredere jongen en wees naar de stoeltje en tafel die verderop stond.
    Misschien als hij de gedicht heeft geschreven en uit de invloed van de liefdesdrank is, kan ik hem zijn eigen gedicht aan hem laten zien en beweren dat hij die aan mij gaf.. en voor het geval dat hij niet geloofd dat hij die aan me had geschreven..
    ‘oh, zet je handtekening er ook bij!’ riep ik dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Eruditie schreef:
    Draco Malfoy

    Ze loopt naar me toe en drukt haar lippen op de mijne. ‘Nou je hebt je zin.’ Ik glimlach trots.
    ‘Idioot. Als je me zo graag onderuit wilt krijgen, me wilt vernederen dan... Durf dan om middernacht naar het verboden bos te komen, dan gaan we wel zien wie er jankend terug gaat..’ fluistert hij. Ik voel een vlaag van angst naar boven komen die ik goed verberg. Hij mag niet weten dat ik bang voor hem ben. Voor ik iets kan zeggen maakt hij een opmerking. ‘Hou die lippen uit de buurt van haar..’ Ik grijns en loop dichter naar Ginny toe. Ik werp nog een blik op Ralf voordat ik Ginny opnieuw kus. Al snel laat ik haar los.
    'Waarom zou ik luisteren naar wat jij zegt? Je bent enkel een zielig jongetje,' zeg ik dreigend tegen hem. Ik kijk naar Ginny. 'En er is voor jou ook nog een andere keuze. Je hoeft niet te doen alsof. Ik weet dat je hem gewoon zielig vindt.' Ik zeg niets meer en kijk haar gewoon aan. Ze is mooi. Ze zou veel beter kunnen krijgen dan Auron. Ze ziet het alleen niet.


    ik haat je Draco

    [ bericht aangepast op 30 juni 2014 - 18:14 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Haha you sure?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Eruditie schreef:
    Haha you sure?


    zeker dat Draco blond, dom, idioot, gemeen, duivels, hatelijk, bang, Ginny zoener, vriendjes steler, en een moordenaar is? jup, i'm sure

    [ bericht aangepast op 30 juni 2014 - 18:24 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Haha oh god ik moet alweer reageren :< jullie gaan te snel

    DE KUS DIE GINNY GAF WAS VOOR NOG MINDER DAN EEN SECONDE EN NU IS RALF BOOS TERWIJL HIJ MINUTENLANG MET EEN TONG VAN EEN ANDER IN ZEN BEK ZAT?! DIT IS DISCRIMINATIE :<

    [ bericht aangepast op 30 juni 2014 - 18:26 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    jullie weten dat we nu onze panic room praattopic ook volspammen?


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    jullie weten dat we nu onze panic room praattopic ook volspammen?


    Helaas wel; anders vraag jij dat jij topics van haar mag openen uit haar naam? (A)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Haha oh god ik moet alweer reageren :< jullie gaan te snel

    DE KUS DIE GINNY GAF WAS VOOR NOG MINDER DAN EEN SECONDE EN NU IS RALF BOOS TERWIJL HIJ MINUTENLANG MET EEN TONG VAN EEN ANDER IN ZEN BEK ZAT?! DIT IS DISCRIMINATIE :<


    RALF IS NIET BOOS OP GINNY, HIJ IS BOOS DAT EEN MALFOY, IEMAND DIE RALF ERG HAAT, ZIJN VRIENDINNETJE ZOENT (baby)

    [ bericht aangepast op 30 juni 2014 - 18:28 ]


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Ginny Weasley

    De glimlach die over Draco’s gezicht verscheen na onze zoen wat nog niet eens een seconde geduurd had bracht mij in de war. Hij vond míjn familie toch walgelijk doordat we bloedverraders waren en arm? Waarom wilde hij überhaupt dat iemand van zo’n familie hem kuste? Was het puur macht?
    ‘Idioot. Als je me zo graag onderuit wilt krijgen, me wilt vernederen dan.. Durf dan om middernacht naar het verboden bos te komen, dan gaan we wel zien wie er jankend terug gaat.’ Ik keek naar Ralf en besefte meteen dat het middernacht was. Oh merlin. Dit kon niet. Draco zou sterven en hoezeer ik hem ook haat verdiende hij dat niet. ‘Hou die lippen uit de buurt van haar.’ Zei Ralf direct toen ik Draco naar mij zag kijken. Hij trok aan mijn arm. Waarschijnlijk was het niet zo bedoeld maar het deed mij pijn. Voordat ik met hem mee kon lopen had Draco iedere beweging van mij gevolgd waardoor hij weer pal voor me stond. Mijn adem stokte en elk moment kon ik een vloek van hem verwachten of een vuist in mijn maag. Iets waardoor ik pijn zal leiden maar dit bleef uit. In plaats daarvan boog hij zijn hoofd lichtjes en voelde ik zijn lippen tegen de mijne beroeren. Ik wilde de kus stoppen maar dit was veels te moeilijk aangezien je door twee jongens in een soort hoek gedreven werd. De kus duurde daarom ook veel langer dan de eerste en toen Draco zijn lippen van de mijne afhaalde keerde hij zich naar Ralf toe. ‘Waarom zou ik luisteren naar wat jij zegt? Je bent enkel een zielig jongetje.’ Ondanks dat het pijn deed hoe Ralf me vast hield had ik geen zin om weer gebruikt te worden als een kuspaal voor Draco. Hij deed het letterlijk uit macht.
    ‘En er is voor jou ook nog een andere keuze. Je hoeft niet te doen alsof. Ik weet dat je hem gewoon zielig vindt.’ Hij liet zijn blik over mij gaan wat mij onbehagelijk liet voelen. Mijn gedachte van zojuist werd hiermee niet bevestigd maar ook niet afgewezen. Alsof een Malfoy een Weasley leuk kon vinden.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Weet je Camp, maak maar een gedicht, een aria is te weinig. Maak maar een gedicht van vijftig aria’s, ga je gang, deze perkament en veer is helemaal voor jou..’ ik zuchtte vertederd. Vol enthousiasme nam ik plaats aan de tafel terwijl ik met de veer op het perkament tikten. Woorden vlogen door mijn hoofd en geen enkel leek perfect genoeg. Bestonden er wel woorden die Georges perfectie kon beschrijven? Automatisch keek ik naar de oranjeharige jongen. Hij leek gespannen maar ondanks alles was hij nog steeds onwijs onweerstaanbaar. ‘Oh zet je handtekening er ook bij.’ Hoorde ik hem nog zeggen. Ik stond weer op en liep naar George toe terwijl we ons nu dicht bij Freds stoel bevonden hij was groot genoeg voor twee personen. Zachtjes duwde ik hem er in en nam plaats op zijn schoot door mijn benen om zijn benen te klemmen zodat ik nog steeds in zijn gezicht kon staren. 'Je bent zo gespannen. Laat mij je helpen.’ Ik drukte zonder op antwoord te wachten mijn lippen op de zijne en liet mijn handen langzaam naar de rand van zijn shirt gaan en ging er teder met mijn handen er onder ging voordat ik de rand pakte en het langzaam omhoog schoof.

    Nee hij wilt hem gewoon masseren (‘x het is niks ernstigs.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya