• Hier mag alle onzin geplaatst worden, en alle gesprekken gevoerd worden. Hier kan je kletsen over het RPG of over andere dingen.





    Alle topics:

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 12:17 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    I JUST DID


    Spoiler alert: you will save yourself

    ja maar ik heb alweer gepost


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Eruditie schreef:
    Aah I'm confused!
    Ik kan nu niet reageren en ik snap het niet


    Even een vraagje: met wie wil je dat fred de weerwolf mee eindig:


    Meisjes en jongens voor Freddie:

    -Draco
    -George
    -Ralf
    -Ginny
    -Campbell


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George; je weet toch nog wel dat Campbell onder invloed is van een liefdesdrank? Alles wat hij doet heeft hij geen controle over hé!

    Daar ga ik eens goed gebruik van maken. Muhahaha^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Voor de neus van fred nog :'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Mijn polsen werden strak beet gehouden door de jongen met het mooiste glimlach van heel de wereld. ‘Campbell, ik hou echt heel, heel veel van jou maar je moet weten dat je nu ietsjes over mijn grens heen gaat omdat je namelijk onder invloed van onze liefdesdrank bent.’ Zijn lippen gingen ritmisch heen en weer. Iets wat goed bij zijn twinkelende ogen passen. Een glimlach vormde rond mijn lippen. ‘Je houd van me?’ Ik probeerde mij los te maken uit zijn polsen zodat ik hem weer kon aanraken maar hij was te sterk. Waarschijnlijk wilde hij de macht over mij hebben. Dat vond ik niet erg. Zolang hij maar van mij hield en me aanraakte. Ik zou de perfecte date moeten regelen met hem. Misschien naar madame kruimelaar of met mijn bezem rond gaan vliegen met een banjer wat mijn liefde voor hem zou verklaren terwijl er hartjes achter me aan vlogen. Alleen die gedachtes al liet mij meer naar George smachten. Verwoed deed ik nog een poging mijn polsen los te trekken maar weer lukte het niet. Mijn voet schoof zachtjes naar voren om zijn voet te voelen terwijl mijn been ook deels tegen zijn been schuurde. ‘Ik moet een gedicht voor jou maken. Minstens een aria. Maar het kan nooit zo geweldig worden als jij.’

    Niet zo grappig ofzo maar je houd hem vast D: dan kan hij niks doen xD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Mijn voet schoof zachtjes naar voren om zijn voet te voelen


    Wtf :') fred sta daar niet te dtaren en help me x') ik post wel na fred.

    (krul) Oh.. ik heb morgen school.. ik haat school.. (krul)

    [ bericht aangepast op 29 juni 2014 - 23:09 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Wtf :') fred sta daar niet te dtaren en help me x') ik post wel na fred.

    (krul) Oh.. ik heb morgen school.. ik haat school.. (krul)


    Ik lekker niet :p volgens mij is Linde boos x.o' en ik weet niet waarom maar het is sinds mijn Campbell liefdesdrank postx.o


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Ik lekker niet :p volgens mij is Linde boos x.o' en ik weet niet waarom maar het is sinds mijn Campbell liefdesdrank postx.o


    Oh.. geef haar een koekje, iedereen word blij van koekjes <3

    Of ze is gewoon gaan slapen :Y) ik ga dat ook doen na het gepost hebben van ralf en dan jij weer ga ik lezen en weer ga ik ralf posten en misschien post je dan ginny weer eaardoor ik jogmaals ralf kan powten en voor je hrt weet is het al 6:00 (A)


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    :p och we moeten wat spanning voor ranny hebben want ze zijn weer saai :$


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Seeee linde is weer online ze is niet boooooos (A)


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Leora schreef:
    :p och we moeten wat spanning voor ranny hebben want ze zijn weer saai :$


    Ja.. ik ga nu Ralf scgrijven en hopelijk kan ik iets leuks verzinnen voir hem

    [ bericht aangepast op 29 juni 2014 - 23:26 ]


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Uch mijn kat geeft kopjea aan mn mobiel.. zo irritant als ze dat doet (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron

    Ik staarde maar naar de hemel waar hibderden gekleurden sterrtjes voor mijn ogen zweefden, ookal was het nog dag en de sterretjes waren verbeeldingen plotseling voelde ik Ginny's handen tegen mijn tedere luchaam aan komen.
    'Ralf.' Hoorde ik haar zeggen en ik hoorde ook wat angst in haar stem. Mijn ogen zochten haar op maar alles werd steeds dobkerder voor mijn ogen.
    'Heei, Gin..' murmelde ik en tilde mijn arm naar haar gezicht op, ik wist niet of het haar gezichr was en ik had totaal geen idee wat ik van haar aannraakte. Neus, oor, oog, mond, wat dan ook, maar ik zocht haar wang op.
    'Je.. vind je het erg d-dat ik je br-roer heb ontmaskerd als een jong-gens versierder hier op school? N-niet express na-na..' ik stopte even en liet een korte zucht. Overal doet pijn, zo veel pijn. Wat heeft die draco met me gedaan..?
    'Van-vannacht is het vollen maan. Zo-zorg dat Draco I-n het bos staat, samen met m-mij. Dan gaan we zien wie pijn gaat lijden.' Jokte ik. Even lag ik stil met de neiging in huilen uit te barsten.
    'Heeft die vriend van Malfoy je iets aangedaan?' Vroeg ik dan en probeerde op te gaan staan.



    Nope, geen inspiratie :Y)


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Ik heb ook geen inspiratie. Laten we morgen aan linde vragen of ze fred ralf relatie wilt zodat we ranny drama hebben. Serieus dan laatbik haar echt ontploffen :D. Uch ik heb zin in nieuwe topic van linde hoop dat t morgen van start gaat (;

    Ik ben trouwens wel benieuwd wat fred verzint wat hij george en campbell aan gaat doen.. straks sluit hij ze samen op xd muhahabab in een donkere kamer :D

    [ bericht aangepast op 29 juni 2014 - 23:48 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya