• Hier mag alle onzin geplaatst worden, en alle gesprekken gevoerd worden. Hier kan je kletsen over het RPG of over andere dingen.





    Alle topics:

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 12:17 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Haha ik zou het nog wel netjes houden (;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    ja dat wel xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Wacht maar be careful what you wish for!


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Omg ik ben echt benieuwd naar hoe campbell zich gaat gedragen :'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Sry ik ben nu net thuis maar ik had een stuk geschreven in de bus en toen belde iemand me en daarna verloor ik wifi en toen noo D:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Daarom schrijf ik altijd via een applicatie, die slaat altijd automatisch op :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Lach me maar uit D: uch ik ben nu wel chagerijnig XD want ik was bijna klaar met de post


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik lach je niet uit hoor, hoe lang was die post dan xq

    Maar ik hou je noet lang meer tegen: schrijf maar je post weer.. helemaal overnieuw x) okey, sorry :x


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Het bleef angstvallig stil in de kamer. Iets wat ik niet gewend was als ik in het bijzijn van George was.
    Hij wist altijd wel wat te zeggen maar misschien vond hij dat moeilijk na onze kus. Onze kus was naar mijn zin ook heel erg intiem. Ik had eigenlijk nog nooit iemand gezoend. Behalve Alison dan maar dat was gewoon even de lippen op elkaar en dan er van af. Dan is de kus met George meteen heel wat.
    Ik voelde een blos op komen bij die gedachten. Waarom dacht ik in vredesnaam nog na over de kus die ik en George gedeeld hadden.
    ‘Ga ja- de drankje nog drinken? Over drankje gesproken. Ik ga er ook maar een drinken.’ Ik volgde met mijn ogen iedere beweging die hij zette tot hij weer naast me stond. Iets wat me zenuwachtig maakte. Ik had inderdaad dit drankje nodig. Als het mij rustiger maakte zoals Fred en George beweerde. Ik rook nog even aan het drankje dat een rare weeïge geur met zich mee droeg tot ik het aan mijn lippen zetten. Rustig nam ik een slok tot ik in Georges ogen staarde. Snel goot ik het drankje achterover zodat George en Fred zich niet beledigd voelden. Helaas schoot het verkeerd en zette ik mijn handen tegen mijn knieën met mijn hoofd omlaag. Een raar warm gevoel schoot door mijn lichaam terwijl mijn zorgen verdwenen leken. Ik ging weer rechtop staan en staarde regelrecht in George Weasleys ogen. Een mooie twinkeling scheen in zijn bruine ogen. Iets wat ik nooit eerder opgemerkt had. Iets wat hem onweerstaanbaar maakte. Vooral bij zijn perfect gekleurde oranje haren die speels over zijn hoofd lagen. Mijn hart leek stil te staan terwijl mijn gevoel smachten om de jongen voor me aan te raken. Mijn lippen op de zijne te drukken. Zijn hart onder mijn hand te voelen bonzen. Smachtend om mij. Evenveel als ik nu naar hem smacht. Snel keek ik de ruimte door. Er moest iets zijn wat mijn liefde voor hem kon verduidelijkte. Iets wat hem onder de indruk kon brengen. Iets romantisch. Waarom zat dit lokaal vol met oude saaie boeken? Dat viel totaal in het niets nu George er was. Het verbaasde me dat Fred niet naar George keek. Dat hij gewoon in de stoel zat. Ik deed een stap dichter naar George toe zodat er maar een paar millimeters tussen ons in zaten.
    Ik zette zachtjes mijn twee vingers op zijn borst en tekende een onzichtbare hartje op zijn borst terwijl ik zijn adem over mijn heen voelde strijken waardoor mijn adem stokte en alleen maar omhoog in zijn ogen kon kijken. Ondanks dat hij een kop groter was belette het me niet om hem te zoenen. Zijn lippen waar nog een druppeltje pompoen sap op rustte. Ik beet zachtjes op mijn lip terwijl ik naar ze keek. Ik legde automatisch een hand achter zijn nek om hem iets dichter naar me toe te trekken terwijl ik lichtjes op mijn tenen balanceerde. Alles leek in slow motion te gaan terwijl ik zachtjes mijn lippen tegen die van George aankwamen. Zachtjes begon ik hem te zoenen terwijl er bij elke seconde meer lust bij leek te komen. Een hand liet ik los van zijn nek en volgde de weg over zijn rug naar zijn perfect gevormde kont waar ik zachtjes in kneep.

    OMFG het laatste was zo moeilijk XD haha ik lach me dood :x maar dat ligt vast aan mijzelf.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Oh mijn god ik hield mijn lach zo moeilijk in x'D o wauw George gaat zich iets te ongemakkelijk voelen :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ginny Weasley

    Voor een seconde staarde ik nog in Ralfs ogen tot opeens Draco weer op een mysterieuze wijze tevoorschijn kwam en Ralf neersloeg. ‘Ralf.’ Riep ik uit. Korzel greep mij beet zodat ik niet op Draco kon springen die mijn vriendje aan het molesteren was. ‘Laat me los.’ Riep ik tegen Korzel maar het leek hem niet te deren. In plaats daarvan draaide hij mijn polsen strakker vast tot Draco weg liep. Blijkbaar had hij er genoeg van gehad. Korzel duwde me richting Ralf waardoor ik op de grond viel terwijl het gevoel van vernedering door mijn lichaam dreef. Iedereen keek maar niemand deed wat. Zoals altijd. Blijkbaar voelde Ralf dat ook en met al zijn kracht toverde hij een spreuk waardoor het bankje met Malfoy en zijn aanhang ontplofte. Dat deerde me eigenlijk niet. Het enige wat ik wist is dat Ralf gewond was. Ik trok hem in mijn armen. ‘Ralf.’ Mompelde ik terwijl er angst door mijn lichaam verspreed.

    Sorry inspiratieloos met Ginny. Campbell is veel leuker (‘x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    Oh mijn god ik hield mijn lach zo moeilijk in x'D o wauw George gaat zich iets te ongemakkelijk voelen :')


    Ik denk dat ik wel aan dat lovepotion gebeuren kan wennen... laten we nou net zeggen dat er een afwijking in zit waardoor het een week permanent is xD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik en Linde hafden eigrnlijk een ander plan en hoopten voor iets anders maar dit is ook te perfect x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    wat nou als hij denkt dat het George is maar het eigenlijk Fred is(cool)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Maar fred zit en george staat. Er zit geen enkele logica in :'')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••