• Hier mag alle onzin geplaatst worden, en alle gesprekken gevoerd worden. Hier kan je kletsen over het RPG of over andere dingen.





    Alle topics:

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 12:17 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    George weasley

    Campbell dronk drankje en al gauw voelde ik een snelle medelijden voelen. Aan wat heeft Campbell dit verdiend? Ik richtte me op fred die nog steeds op de bankje zat.
    'Hoeveel heb je er in gedaan?' Vroeg ik toen Campbell de drankje neerzette en ik zag nog de roze kleur van het liefdesdrank in het mok
    . Ik schrok me dood toen ik me omdraaide en de grote bruine ogen van Campbell recht voor me zag. Maar aan de andere kant smolt ik er wel helemaal in. Ik leek in een trance te zijn tot hij twee vingers op mijn borstkas zette en een hartje op tekende. Volslagen zette ik dan pas een paar stappen achteruit en draai me om naar fred toe.
    'Zonder liefdesdrank was beter denk ik.' Mompelde ik en draaide me om, en hij plaatste zijn hand op mijn nek waarna hij me begon te zoenen. Eerdt schrok ik me dood en murmelde Freds naam terwijl Campbell zijn lippen haast als een seconden lijm op die van mij geplakt was, jezus waar ben je Fred? Stop met kijken en help me! Maa natuurlijk kon hij mijn gedachtes niet horen. Op een gegeven moment plofte wel een soort bom in mijn maag en ik onspande me. Het begon fijn te voelen, maar ik voelde me nog steeds smerig om voor mijn tweelingbroer met een jongen te zitten kleffen. Ik voelde me rustiger worden, TOT zijn hand naar mijn mannelijke achterwerk gleed en er in kneep, waardoor ik hem loslit en door de schok opsprong van de vloer, waardoor mijn hoofd tegen de kast aan stootte en een paar stel boeken op me vielen.
    'Oh, MER-JEZUS, FRED!' Riep ik uit pijn en pakte een stel boeken van de vloer.
    Ik schudde mijn hoofd en liep terug naar campbell. Voordat hij iets kon doen greep ik hem bij zijn beiden polsen en hield die bij elkaar.
    'Campbell, ik hou echt heel, heel veel van jou maar je moet weten dat je nu ietjes over mijn grens heen algaat omdat je namelijk onder invloed van onze liefdesdrank bent!'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George logic; ga iemand die liefdesdrank zeggen dat hij onder invloed is van een liefdesdrank om zo te hopen dat het stopt... yeah right XD You asked for it!


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Haha Leora idd George logica. Maa ehm ik begrijp dat Fred en Draco allebei forever alone met 75 katten gaan zijn?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Fred mag nu posten en je moet met scorpius posten en gaat morgen jouw RPG open speeltopic? :D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Als alle rollen zijn ingevuld en anders overmorgen


    Spoiler alert: you will save yourself

    OMG nee alsjeblieft morgen D; Ik wil de nieuwe Campbell spelen X.o' Hij word awesome! Waar wil je de RPG mee beginnen - in de trein of al @ school?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik wacht op campbell, george logica helpt hopelijk :'D george logica helpt altijd (dance)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    En nu ralfie :Y) mag hij vreemdaag met freddie zodqt ginny zelfmoordpleegt of zullen we gewoon vrede creëren tussen die twee mensjes?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ow ik dacht moest fred voor mij posten :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    anders gaan ginny en draco daten? :D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Ow ik dacht moest fred voor mij posten :p


    Moet fred voor jou? Oooh, DAN MOET FRED VOOR JOU :D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    anders gaan ginny en draco daten? :D


    Wauw, eerst wipde je george, toen met ralf, toen weer met george, en nu is het draco. Ginny is gewild of zei wilt gewoon alle jongens :'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ginny is gewild' maar doen we het in Lindes topic zoals ik voorstelde of had je wat anders in gedachten? :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Aah I'm confused!
    Ik kan nu niet reageren en ik snap het niet


    Spoiler alert: you will save yourself

    oke oke reageer @ 19 years later :D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya