• Hier mag alle onzin geplaatst worden, en alle gesprekken gevoerd worden. Hier kan je kletsen over het RPG of over andere dingen.





    Alle topics:

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 12:17 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Leora schreef:
    Begin eerst voor campbell over goblett.. hoe wil je t nou voor gin en ralf??


    aangezien Brooke er niet is, doe maar wat je wilt. maar weet wel dat we al een Ginge bij @phoenix hebben (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ook nog Phobia rpg :< maar die laat ik wel liggen... die vind ik toch minder leuk :D en ook nog bij een andere.. maar die laat ik ook links liggen voor nu :P Jemig ik ben nu net Campbell! it's just too much.! laten we anders gewoon Ginny en Ralf samen?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Degrassi is nu saai, Campbell komt niet voor :(


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    Ook nog Phobia rpg :< maar die laat ik wel liggen... die vind ik toch minder leuk :D en ook nog bij een andere.. maar die laat ik ook links liggen voor nu :P Jemig ik ben nu net Campbell! it's just too much.! laten we anders gewoon Ginny en Ralf samen?


    isgoed dan, Campbell is zeer beroemd geworden onder ons. de karakter Campbell van jou, maar ook gewoon de echte Campie ^^


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Indd! Ik mis Campbell D: en ik haat Maya nu :< en ZIG!


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Obliviate7 schreef:
    (...)

    isgoed dan, Campbell is zeer beroemd geworden onder ons. de karakter Campbell van jou, maar ook gewoon de echte Campie ^^


    Campbell/Naomi power <'3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Eruditie schreef:
    Degrassi is nu saai, Campbell komt niet voor :(


    dat had ik dus ook :o na de aflevering van toen Campie dood ging gaf ik het al op. eens kijken wanneer ik weer verder ga kijken :')


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Leora schreef:
    Indd! Ik mis Campbell D: en ik haat Maya nu :< en ZIG!


    ik zit nog steeds is seizoen 12, bij episode 17


    Spoiler alert: you will save yourself

    Obliviate7 schreef:
    (...)

    dat had ik dus ook :o na de aflevering van toen Campie dood ging gaf ik het al op. eens kijken wanneer ik weer verder ga kijken :')


    Begin met season 1 :D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Algauw werd ik bij mijn pols gegrepen en door George van de deur vandaan getrokken. ‘Niks is gebeurd? Camp, je viel op de grond en begon griezelig te gaan stuiptrekken, nog buiten kotste je ineens in de struiken en je was helemaal bezweet. Er is iets aan de hand met jou!’
    De woorden kwamen hard aan en ik wist zelf ook niet wat het precies was wat ik had. Ik wist alleen dat ik het vaker ervaren had; sinds ik schudde meteen die gedachten weg. Daar wilde ik niet aan denken en ik had het gevoel dat professor Perkamentus mijn gedachten kon lezen aangezien hij me nog steeds aan staarde.
    ‘Ik kan je helpen Camp, wat het ook is!’ Hij hield me met beide armen vast. Ondanks dat hij het goed bedoelde kwam het dreigend over. Meer omdat ik niks anders gewend was. Ik was niet met liefde op de wereld gekomen. Ik was met een doel en dat was voor zwerkbal en voldemort. Automatisch zette ik mijn hand in het haar. Voldemort. Ik wilde niet aan hem denken. Ik voelde mijn hart samenknijpen bij de gedachte aan allebei. Mijn moeder vond me niet goed genoeg, Karkarov vond me niet goed genoeg. Mijn coach vond me niet goed genoeg, mijn aanvoeder niet. Wie wel? Niemand. Maar wie hield ik ook voor de gek? Ik was te dom en vroeg of laat zou George het inzien hoe dom ik was.
    ‘Soms zijn dingen beter niet te weten.’ Zei ik ondanks alles redelijk wanhopig terwijl ik de deur open trok; deze keer succesvol. Met snelle stappen rende ik naar beneden terwijl de onrust de overhand van mij nam. Ik kon niks en ik zou niks worden. Verward door alles liep ik weg bij de standbeelden maar mijn voet bleef steken waardoor ik met een smak tegen een jongen aanviel.


    Yep Gay Campbell blijft maar vallen ^^ Get used to it! Verras me maar Draco :D
    Trouwens George is lief<3 Het is dat Draco in het verhaal moest komen anders was Campbell ook wel wat liever voor jou. Maar Campbell is nu gewoon zo in de war en gestrest :<


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Schrijven LINDE <3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ginny Weasley

    Ik wendde meteen mijn gezicht van de spiegel af. Ik kon zelf niet eens naar mijzelf kijken zonder te gaan kotsen. Vilijn had altijd gelijk gehad en dat wist ik maar al te goed.
    Zachtjes beet ik op mijn lip terwijl ik aarzelend naar mijn handen keek. Durfde ik het wel? Zelfmoord plegen? En hoe zou ik het moeten doen? Zou ik gewoon de doodsvloek over mijzelf afroepen of zou ik van de Astronomietoren moeten springen. Zou ik mijn aders door moeten snijden? Of juist een overdosis aan pillen? Ik had van geen enkel geen idee.
    Wat zou er zijn nadat ik dood was? Was er echt een God of zou ik niet eens weten dat ik besta?
    Ik beet op mijn lip. Ik moest het doen en wel nu. Voordat ik me bedacht. Deze klus had al veel eerder geklaard moeten worden. Ik had het meteen moeten doen; voor Vilijn. Hij verdiende meer het leven ondanks dat hij mensen vermoord had als ik.
    Waarschijnlijk zouden mijn broers nog liever Marten Vilijn hebben dan ik. Ik deed de deur open en sloot hem dicht terwijl ik in een roes leek te leven. Een roes van leven en dood terwijl ik zo de dood zou omarmen. Ik lette niet eens meer op mijn omgeving terwijl ik automatisch naar de astronomie toren liep waar de maan helder scheen ondanks hij niet vol was. De sterren fonkelden mooi met al hun pracht in de hemel. Zou ik er ook een van worden? Zou ik net zo mooi als hun zijn? of zou ik net zo lelijk zijn als nu en ver achterin gestopt worden zodat niemand mij zou vinden?

    Sorry kon het niet laten- weer astronomie toren :D
    Schrijven ! :D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron - 4th year Gryffindor – chaser

    Op een gegeven moment vloog de deur open en ik zag Ginny tevoorschijn komen. Ze zag er niet echt al te best uit.
    ‘Heei, Gin!’ riep ik haar, maar ze zag me niet. Zonder naar me om te kijken, liep ze de gang in en verdween om de hoek. Even bleef ik verlamd zitten en later sprong ik pas geschrokken op. Die blik in haar ogen, ook al keek ze niet naar me. Wat was er aan de hand met haar? Hat ze me niet gezien, of negeerde ze me gewoon? Met grote, wilde stappen haastte ik me om de hoek, achter haar aan. Ze liep naar de astronomie toren. Hoezo dat?
    ‘Gin? Ginny!’ riep ik haar alleen maar, maar ze negeerde me, of ze luisterde niet. Eindelijk bij de toren aangekomen, stond ik stil bij de deuropening en zag hoe Ginny er midden in stond.
    ‘Ginny,’ begon ik en liep naar haar toe.
    ‘wat ben je hier aan het doen?’ vroeg ik, met een lichte trillende stem. Ik was bang dat ze iets geks zou gaan uithalen, door mij. Ginny is een gevoelige meisje, en als ik zo haar zie staan, ze is veels te gevoelig. En ik kan er zo te zien niet mee omgaan. Ik bleef op een afstand staan en probeerde haar blik op te vangen, en negeerde de heftige pijn in mijn hoofd en mijn lichaam die angstig begonnen te trillen. Ondanks dat het niet eens volle maan was, de glans van de maan deden me alsnog een vreselijke pijn. Ik liet mijn pijn zo min mogelijk zien. Ik zal dagen lang hier blijven wachten tot ik een verklaring van Ginny heb gehoord, zodat we weer rustig verder kunnen gaan.

    [tun tun tuuuun]


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Ralf is zo lief <3 kut :P dit word me te veel jongens x.o' waarom post iedereen wanneer ik aan het werk ben XD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    ginny Weasley

    ‘Ginny.’ Hoorde ik plotseling wat me uit mijn gedachte haalde. Ergens had ik het vredig gevonden hier alleen in het donker. Zonder iemand zodat ik niemand kon kwetsen.
    ‘Wat ben je hier aan het doen?’ Ik draaide mijn blik van hem af terwijl ik naar de grond keek. Hoe ver zou het zijn? Zou ik gewoon in een klap dood zijn? Ik wist het niet maar ik hoopte het wel. Ergens leek een lange langzame dood me niks.
    ‘Ik geniet gewoon van het uitzicht, Ralf. Dat doe ik wel vaker ’s avonds.’ Ik zweeg even terwijl ik zachtjes op mijn lip beet. Ik durfde het niet voor zijn gezicht te doen; zelfmoord.
    Ondanks ik wist dat Vilijn dat totaal onnozel vond. Ik moet gewoon springen net zoals Vilijn zei twee jaar geleden. Gewoon doen. De wereld verlossen van mijzelf.
    ‘Ga maar slapen; Ralf. Voor je het weet is de volgende dag al aangebroken.’ Zei ik terwijl ik met moeite een glimlach op mijn gezicht kon produceren.
    ‘Weltrusten.’ Fluisterde ik zachtjes terwijl ik weer naar de grond keek waar ik zometeen zou belanden.

    Sorreh ik had hier iets meer inspiratie voor dan voor Phoenix maar die komen er ook bijna aan :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya