• Hier mag alle onzin geplaatst worden, en alle gesprekken gevoerd worden. Hier kan je kletsen over het RPG of over andere dingen.





    Alle topics:

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 12:17 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Ginny Weasley

    Ik wilde net mijn andere voet mee laten gaan in het diepte totdat ik opeens aan mijn pols gegrepen werd en een andere richting op werd getrokken. Twee warme armen gingen om mij heen en aan de geur kon ik herkennen dat het Ralf was. Ik had gefaald; alweer.
    ‘Ginny, jij idioot!’ Tranen gingen geruisloos over mijn gezicht. Snapte hij dan niet dat hij niet gelukkig met mij zou worden? Mijn broers waren ook nooit gelukkig als ik er was. Dat kon je zelfs zien bij Bill en Charlie. Ralf liet me los om vervolgens mij bij mijn nek vast te pakken wat mij machteloos liet voelen. ‘Als jij er van af springt, zweer ik in de grote meneer Merlijns naam dat ik gewoon achter je aan ga springen.’ Zijn ogen leken de mijne te doorboren maar doordat hij mijn nek vasthield kon ik niet ergens anders naar kijken. Hij was veel sterker dan mij dus ik kon me ook niet losrukken.
    Het was nutteloos als hij achter mij aan zou springen. Hij zou dood kunnen gaan.
    Hij boog zich meer naar mij toe en voor enkel een fractie van een seconde voelde ik zijn lippen op die van mij.
    Zo snel als het gekomen was stopte hij. ‘Vanaf nu gun ik je geen privacy meer, Sorry.’ Ik beet op mijn lip en ik wilde mijn hoofd omlaag buigen maar dat kon niet aangezien Ralf mijn nek nog steeds vast hield. Waarom liet hij me gewoon niet los. Deze moeite was niet nodig geweest.
    Je had gewoon meteen moeten springen, niet moeten treuzelen hoorde ik de welbekende stem van Vilijn zeggen.
    Ik beet op mijn lip terwijl ik nog steeds noodgedwongen naar Ralf moest kijken.
    Waarom ging hij gewoon niet weg; net zoals mijn broers altijd deden. Net zoals iedereen deed als ze mijn ware aard zagen. Plotseling kwamen allemaal on-charmante klanken uit mijn mond terwijl ik me dicht tegen Ralf aan drukte waard;oor zijn grip om mijn nek automatisch los ging en ik mijn hoofd tegen zijn borstkast aan legde. Automatisch werd mijn zicht getrokken naar de afgrond. 'Het is beter als ik weg ga, Ralf.'

    Haha ik vind mijn zin geniaal ; hij zou dood kunnen gaan xD Jah uh! Ginny je bent dom :<

    Ohja en je gunt haar geen privacy meer? :< wat dacht je van; Andere lessen en als Ginny moet douchen? :P

    Ohja :x ik was zo slecht om een stukje te willen schrijven over dat Ralf haar wurgt XD ik dacht laat ik dat toch maar niet doen :p Je bent een weerwolf (cat) je bent gevaarlijk! xD

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 10:30 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Ginneh gaat al zelfmoord plegen ja; heb je nu je zin (cat)



    Nooo, D:


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    ZaIa schreef:
    (...)


    Nooo, D:


    Je mocht haar toch niet!


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Je mocht haar toch niet!



    Soort van...


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Zo veel posts D: ik ben nog op school, ze laten ons niet uiit :'(


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Ik ben vrij(dance)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ralf Auron

    Ze drukte zich plotseling tegen me aan en legde haar hoofd op mijn borstkas waardoor ik wat kippenvel van kreeg.
    'Het is beter als ik weg ga, Ralf.' Zei ze. Ik kneep mijn ogen dicht. Bedoelde ze weg-weg, of de permanente weg?
    Ik liet Ginny los en pakt vervolgens met beiden handen haar alle twee de handen vastwaarna ik wat hurtke zodat ik bij haar lengte kwam.
    'Ginny, denk je dat ik je nog alleen ga laten? Ik hpu zielsveel van jou, en zo ook velen anderen. Wat moetten we doen als je weg bent? Wat moet IK doen zonder jouw? Je bent mijn alles ginny en dat zal ook zo blijven, wat er ook gebeurt. Vertrouw me en alles komt goed..'

    Sorry voor deze koete stukje maar bel is gegaan en ikmoet naar les :')


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Campbell Saunders

    Hjj pakte mijn twee handen vast en hurkte zodat hij op mjjn hoogte kwam waardoor ik genoodzaakt was om hem weer aan te kijken terwijl ik het nog maar net voorkomrn had. Ik keek naar zijn lippen terwijl hij sprak en de woorden drongen tot me door maar aan de andere kant niet. Ik kon het niet geloven dat hij dit meende. Maar nu ik naar de afgrond keek durfde ik ook nietvmeer te springen. Ik durfde niks meer.terwijl ik wist dat ik nu een keuze moest maken. Ik beet zachtjes op de binnenkant van mijn wang. Wat moest hij wel niet van mij denken? Wat moest iedereeb wel niet van mij denken? Het liefst dacht ik niet na maar ik wist dat ik iets moest doen. Ergens wilde ik hem uitleggen waarom ik moet gaan. Voogoed. Maar iets hield me tegen. Met niemand had ik het over vilijn gehad. Dat ik hem nog hoorde. Eerlijk gezegt had ik niemand verteld over vilinn. Toen ik uit de kamer kwam moest ik luisteren. Naar iedereen. Niemand intresseerde zich in mij. Besluitenloos bleef ik hem aankijken.

    S
    Moet wrkeb xd je kan reageren


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ginny haar tweede naam is Campbell :o

    ghehe :')


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Ralf Auron - 4th year Gryffindor – chaser

    Ze staarde maar naar me. ze zei niets, deed niets, alsof de tijd was bevroren en ik er in vast zat, keek ze maar naar me. ik begon moeizaam te slikken, terwijl er steeds meer en meer maneschijn op ons vielen. Ik wierp me even naar de maan toe en het viel me op dat de paar overgebleven wolken en langzaam er langs gleden. Ik begon moeizamer te slikken en zuchtte. Ik moest naar binnen om mijn pillen uit mijn hutkoffer te halen. Maar natuurlijk laat ik Ginny hier niet alleen. Waarom komt ze gewoon niet met me mee? Ik wil haar niet dwingen, moet dat? Voor haar eigen bestwil?
    ‘Ginny,’ begon ik weer, snakkend naar adem.
    ‘als we hier nog langer blijven gaan we samen dood. Voor mij maakt dat niet uit, ben ik tenminste nog bij jou..’ zuchtte ik en trok langzaam aan haar pols, zodat ze verder weg van de rand kwam en dichterbij bij de deur.
    ‘heb je trouwens vergeten wat ik tegen je zei toen we bij hagrid’s hut waren? Samen kunnen we alles ondergaan, en ik bescherm je voor alles, hoe moeilijk het ook kan zijn.’ Plotseling voelde ik een soort messensteek in mijn lichaam die erger en erger werd, waardoor ik iets te hard in Ginny haar handen kneep. Merlin, ik MOET terug naar binnen.
    ‘als je nu niets zegt draag ik je terug naar binnen, Gin,’ zei ik, met nog mijn kaak strak gespannen zodat ze mijn pijn niet opmerkte.

    [weet Ginny trouwens dat Ralf een weerwolf is? ]

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 18:16 ]


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    Ginny haar tweede naam is Campbell :o

    ghehe :')


    Vind ik ook super raar aangezien de persoon die ginny speelt dezelfde is als campvell xdi


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Draco Malfoy

    Ik loop in mijn eentje door Zweinstein. Ik denk na en kijk niemand aan. Opeens valt iemand op me. Ik begin te mopperen en sta op. Er zit een scheur in mijn gewaad. Ik wil net boos worden als ik zie wie het is.
    'Campbell Saunders, SEEKER van Bulgarije,' zeg ik zonder bewondering in mijn stem, hoewel ik erg fan van hem ben. Sowieso ben ik voor het Bulgaarse team en hij is dan ook nog de beste seeker
    'Draco Malfoy, ik ben van Zwadderich.' Ik wil erbij zeggen dat ik weet dat zijn broer, Nathaniel bij de Death Eaters hoort en ik hem laatst nog gezien heb. In plaats van dat zeg ik: 'Wat doet Nathaniel in Engeland?'

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 18:46 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Eruditie schreef:
    Draco Malfoy

    Ik loop in mijn eentje door Zweinstein. Ik denk na en kijk niemand aan. Opeens valt iemand op me. Ik begin te mopperen en sta op. Er zit een scheur in mijn gewaad. Ik wil net boos worden als ik zie wie het is.
    'Campbell Saunders, chaser van Bulgarije,' zeg ik zonder bewondering in mijn stem, hoewel ik erg fan van hem ben. Sowieso ben ik voor het Bulgaarse team. 'Je had dat schot moeten raken in de zomer.' Bij het WK had hij een belangrijk schot gemist.
    'Draco Malfoy, ik ben van Zwadderich.' Ik wil erbij zeggen dat ik weet dat zijn broer, Nathaniel bij de Death Eaters hoort en ik hem laatst nog gezien heb. In plaats van dat zeg ik: 'Wat doet Nathaniel in Engeland?'



    Bleh campbell is hier seeker xd! Enneh dit gaat zo niks worden tussen campbell en draco.. campvell mag voldemort en deatheaters niet x
    Georgw kom me redden xd

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 18:36 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George zei nog tegen Campbell dat hij niet met zwadderaars mocht gaan praten. en als hij Draco ziet, die met Campbell praat, is nog erger dan een normale willekeurige zwadderaar x') en als die twee nog iets krijgen word het dan pas echt erg x'D George is net Campbell's moeder vader die hij nooit heeft gehad..


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    George zei nog tegen Campbell dat hij niet met zwadderaars mocht gaan praten. en als hij Draco ziet, die met Campbell praat, is nog erger dan een normale willekeurige zwadderaar x') en als die twee nog iets krijgen word het dan pas echt erg x'D George is net Campbell's moeder vader die hij nooit heeft gehad..


    Love you george xd save mehh


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya