• Hier mag alle onzin geplaatst worden, en alle gesprekken gevoerd worden. Hier kan je kletsen over het RPG of over andere dingen.





    Alle topics:

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 12:17 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Ja daar in gaan we verder als ik thuis ben.. :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    x

    [ bericht aangepast op 19 april 2014 - 16:22 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Wat een rust hier :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Sorry, er was bezoek thuis dus kon ik sinds ik wakker werd niet echt op quizlet xq maar ik ben nu rald zyn post aan het schrijven


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Sorry, er was bezoek thuis dus kon ik sinds ik wakker werd niet echt op quizlet xq maar ik ben nu rald zyn post aan het schrijven


    Geen stress ben toch nog niet thuis ('x (naja bij men opa dan)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron

    Ginny drukte een kus tegen de zijkant van mijn mondhoek en wreef zachtjes over mijn hand heen.
    'Ik hou van je Ralf.' Zei ze. Ik lachtte.
    'Dat klonk als muziek in mijn oren,' en ik drukte nogmaals een kus op haar lip. Ik liet haar los toen de studenten de studenten van klammfels kwamen met hun act, maar ik keek er niet eens naar. Alweer leed de grote raam me af, waar de maan me pesterig uitlachte. Ik denk dat ik het aan Ginny miet vertellen, voordat het erger word, van dat ik een weerwolf ben. Ik bedoel, we zijn eindelijk samen en ik wil het niet verpetsen.
    'Gin, ik moet je wat vertellen.. het gaat als een grap klinkten, maar beloof me dat je niet bang gaat worden.' Begon ik onzeker

    [Sorry korte stukje maar ben op mob]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ginny Weasley

    ‘Dat klonk als muziek in mijn oren.’ Hij drukte zachtjes een kus op mijn lip die naar mijn gevoel veels te vroeg stopte. Zachtjes wilde ik mijzelf tegen hem aandrukken maar plotseling ontstond er een bom vol geluid en vuurwerk waar ook onder andere rode arends tussen vlogen. Plotseling spatte
    De rode arends en het vuurwerk uitelkaar boven de tafel en als confetti vloog het omlaag waarna er weer een luid geknal te horen was omdat het weer omhoog steeg maar deze keer als de vlag van bulgarije in de lucht vormde waar een scherpje op stond naast de wapen van Klammfels. De leerlingen werden een voor een opgeroepen waar een klein filmpje over de leerlingen in de vlag tevoorschijn kwam.
    Ergens was het redelijk amuserend en ik wilde Ralf aantikken om te vragen wat hij ervan vond maar hij keek uit het raam waarna hij meteen naar mij keek.
    ‘Gin ik moest je wat vertellen… het gaat als een grap klinken, maar beloof me dat je niet bang gaat worden.’ Ik glimlachte voorzichtig naar hem en kneep zachtjes in zijn hand ondanks dat ik ergens bang voor was voor wat hij ging zeggen. Zou het dan toch Brooke zijn?

    [ bericht aangepast op 21 april 2014 - 0:32 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Woow al 66 dagen niks gepost. Xd omg


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Haha inderdaad. Zag ik ook ;)
    Ik wacht op een post van George


    Spoiler alert: you will save yourself

    Wat is deze praattopic toch buitengesloten..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George weasley

    ‘Nou Weasley, als je dit wou bespreken dan raad ik je aan om ook Saunders erbij te halen.’
    Hij liep de hoek om waar Campbell stond, en ik volgde hem.
    ‘Gisteravond liet ik hem de keuken zien en hij besloot zichzelf bijna lam te zuipen. Iedere keer dat ik hem hielp, ging hij gewoon weer verder. En vanochtend deed hij net alsof alles normaal was. Daar heb ik geen zin in. Ik heb geen woord gelogen en ik heb nergens spijt van.’ 
    Ik wilde weer protesteren, iets terug zeggen maar het lukte niet. Ik zag hoe bang Campbell eruit zag, ik maak het alleen maar erger. Net deed ik mijn mond open, maar langzaam sloot ik hem weer, na de woorden van Draco.
     ‘Misschien even handig om te zeggen dat je me gisteravond probeerde te kussen. Maar blijkbaar heb je weer snel iemand anders gevonden.’ 
    Een gigantische brok zat vast in mijn keel. Ik wilde over draco heen kotsen. Wat is die angst, die haat die ik voel op dit moment?
    Mijn blik gleed moeizaam naar Campbell toe en keek diep, diep in zijn donkere ogen, alsof ik zijn gedachtes probeerde te lezen. Ik hoorde de geluid van Draco die wegliep. Hij was dronken, hij wist niet wat hij deed, toch? Ik zuchtte diep en sloot mijn ogen. Waar ben ik beland? Waarom heb ik nou die oncomfortabel gevoel die me de hele tijd pest?
    'Campbell?' Liet ik er eindelijk uit. Mijn stem leek wel getransformeerd te zijn. Het klonk niet als ik. Wat is er met me aan de hand? Campbell leek wel diep in zijn gedachten weggezonken te zijn.
    'Campbell, dit..' maar ik kon mijn zin niet afmaken. Campbell liep naar mijn richting toe en voor ik het wist plantte hij zijn lippen in mijn nek. Een warme gevoel vulde mijn lichaam en het leek alsof ik niet kon bewegen. Tot het in me doorging wat er gaande was, en wie ik überhaupt was. Ik ben George Weasley. Waar is Fred eigenlijk?

    Ik liet mezelf gaan. Ik was geen George Weasley. Voor nu. Ik bewoog mijn hoofd een beetje naar beneden waarna ik mijn lippen op die van hem plaatste. Ik kon niet bewegen, niets doen. Alsof het duivel me in zijn macht hield, en me gewoon als een voodoo pop liet bewegen, en dingen liet doen die ik niet wilde. Wat is er mis met mij?

    [ bericht aangepast op 25 juni 2014 - 17:33 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Tadaam :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Draco Malfoy

    Ik voel me schuldig. Campbell heeft dit niet verdient. Ik loop terug om mijn excuses aan te bieden, maar als ik terugloop zie ik Campbell en George kussen. Ik weet niet waarom ik me jaloers voel. Net was ik nog boos op Campbell. Ik zeg niets en ren zo snel als ik kan weg. Mijn hart klopt veel te snel uit woede. Woede op mezelf. Ik was zo stom om boos te zijn op de enige vriend die ik ooit had. En nu zit ik hier alleen. Door iedereen gehaat. Alleen. Nog nooit heb ik me zo alleen gevoelt. Waarom voel ik me zo stom omdat Campbell verliefd is op een andere jongen? Wacht, andere jongen? Dat slaat nergens op. Maar dat gevoel... Ik kan het niet wegduwen. Haat jegens George Weasley. Een enge gedachte schiet mijn hoofd binnen. Ik ben homo. Ik ben verliefd op Campbell. Ik schudt de gedachten uit mijn hoofd. Nee, ik ben een Malfoy. Ik laat mezelf op de grond vallen en bars in tranen uit. Ik haat deze wereld. Ik wil hier weg. Waarom was ik ooit zo stom? Het is allemaal zo logisch? Campbell is homo en omdat George zei dat hij met mij mee moest komen kwam hij met mee. Toen hij dronken was zocht hij iemand en omdat George er niet was, was ik een tijdjelijke vervanging. Boos sla ik tegen de grond. Ik haat mijn leven. In mijn woede ren ik naar de Zwadderichslaapzaal en kleed ik me om naar mijn zwerkbalkleding. Daarna pak ik mijn bezem en een snaai. Ik loop naar het Zwerkbalveld en probeer de snaai te vangen zodat ik een afleiding heb. Maar het werkt niet helemaal. Ik denk de hele tijd maar aan Campbell en hoe hij George kuste.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Omg dramaaa x)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Welcome back =) ik was onze hele avonturen aan get teruglezen, helemaal van topic 1 (: tot jij online zou komen en iets zpu posten, brn echt benieuwd naar campie zijn reactie!

    [ bericht aangepast op 25 juni 2014 - 19:53 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••