• Hier mag alle onzin geplaatst worden, en alle gesprekken gevoerd worden. Hier kan je kletsen over het RPG of over andere dingen.





    Alle topics:

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 12:17 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Ralf Auron - 4th year Gryffindor – chaser

    ‘Ik geniet gewoon van het uitzicht, Ralf. Dat doe ik wel vaker ’s avonds.’ Zei ze zachtjes zonder me aan te kijken.
    Ik negeerde de pijn en zette nog een stap in haar richting toe. het gaf me geen goed gevoel dat ze aan de rand van de toren stond. Wat als ze valt?
    ‘Ga maar slapen; Ralf. Voor je het weet is de volgende dag al aangebroken.’ Zei ze en ik zag dat ze met moeite een glimlach naar me toewierp.
    ‘Welterusten.’ Fluisterde ze zachtjes en keek naar beneden vanaf de plek waar ze stond, aan de rand van de toren. Ik schudde mijn hoofd en fronste mijn wenkbrauwen.
    ‘Gin, ik ken je al lang en ik weet wat je van plan bent, en maak me niet wijs dat het niet zo is,’ zei ik voluit, ondanks dat ik de pijn voelde die steeds erger en erger werd.
    ‘ik laat je niet hier alleen Gin, ik vertrouw deze buitenlucht niet,’ ik begon wat dieper en sneller adem te halen. Ik zag er nu wel dapper en zelfverzekerd uit, maar van binnen krijs ik het uit van angst en verdriet. Ik stak mijn hand naar haar uit, in hoop dat ze het weer zou gaan vastpakken, net als wat ik eerder ook deed.
    ‘ik vertrouw erop dat je deze hand weer gaat vastpakken Ginny. Als je zo graag een mooie uitzicht wilt, kunnen we ook op het zweinstein terrein een rondje lopen..?’ mijn stem begon hoorbaar te trillen van angst en ik voelde het zweet aan mijn rug plakken. Ik was zo bang dat er iets mis zou gaan. een kleine duwtje tegen haar rug aan, en ze was weg.

    [ pak die hand vast anders springt Ralfie gewoon achter je aan :] ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ginny Weasley

    ‘Gin, ik ken je al lang en ik weet wat je van plan bent, en maak me niet wijs dat het niet zo is. Ik laat je niet hier alleen Gin, ik vertrouw deze buitenlucht niet.’ ik zuchtte. Kon iedereen me gewoon niet alleen laten? Als je echt lef had was je allang gesprongen in plaats van tijd te rekken. Niemand zal je missen, Ginny. Je broer liep zelfs net langs je heen; alsof je dood was. Hoorde ik Vilijns stem die nooit sinds de Geheime kamer verdwenen was. Ik schudde mijn hoofd maar ik kon geen enkele reden verzinnen waardoor het minder waar was wat Vilijn zei.
    ‘Ik vertrouw erop dat je deze hand weer gaat vastpakken, Ginny. Als je zo graag een mooie uitzicht wilt, kunnen we ook op het Zweinstein terrein een rondje lopen.’
    Ik keek hem enkel een fractie van een seconde aan terwijl ik mijn hoofd schudde. Ergens leek de hand die hij uitstak aanlokkelijk. Maar ik wist dat het gewoon een uitstel van executie was. Vroeg of laat zou ik mijzelf moeten vermoorden zodat iedereen die ik kende blij kon zijn. Ik zou nooit meer bij Fred of George in de weg staan en ook niet bij Ron. Zelf zou Ralf met Brooke krijgen en de hele wereld was gelukkig. ‘Ga maar alvast Ralf… I-ik kom zo.’


    Ginneh @ phoenix is klaar... alleen Campbell is zo moeilijk :<


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Ginny Weasley

    ‘Gin, ik ken je al lang en ik weet wat je van plan bent, en maak me niet wijs dat het niet zo is. Ik laat je niet hier alleen Gin, ik vertrouw deze buitenlucht niet.’ ik zuchtte. Kon iedereen me gewoon niet alleen laten? Als je echt lef had was je allang gesprongen in plaats van tijd te rekken. Niemand zal je missen, Ginny. Je broer liep zelfs net langs je heen; alsof je dood was. Hoorde ik Vilijns stem die nooit sinds de Geheime kamer verdwenen was. Ik schudde mijn hoofd maar ik kon geen enkele reden verzinnen waardoor het minder waar was wat Vilijn zei.
    ‘Ik vertrouw erop dat je deze hand weer gaat vastpakken, Ginny. Als je zo graag een mooie uitzicht wilt, kunnen we ook op het Zweinstein terrein een rondje lopen.’
    Ik keek hem enkel een fractie van een seconde aan terwijl ik mijn hoofd schudde. Ergens leek de hand die hij uitstak aanlokkelijk. Maar ik wist dat het gewoon een uitstel van executie was. Vroeg of laat zou ik mijzelf moeten vermoorden zodat iedereen die ik kende blij kon zijn. Ik zou nooit meer bij Fred of George in de weg staan en ook niet bij Ron. Zelf zou Ralf met Brooke krijgen en de hele wereld was gelukkig. ‘Ga maar alvast Ralf… I-ik kom zo.’


    Ginneh @ phoenix is klaar... alleen Campbell is zo moeilijk :<


    doe voor Campbeel zijn post bij @phoenix zo, dat er al een paar uur voorbij is zodat ik Ralf meteen de volgende post weer wakker kan maken ^^ of als je dat niet wilt hoeft dat niet, ^^


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Oui bon :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron - 4th year Gryffindor – chaser

    Ginny schudde haar hoofd en ik liet teleurgesteld mijn hand weer zakken. Deze keer niet..? ik trok een treurige blik op en liet mijn schouders zakken die ik de hele tijd door de spanning op hield.
    ‘Ga maar alvast Ralf… I-ik kom zo.’
    Ik zuchtte. Ik wist niet meer wat ik moest doen. Ik sloot mijn ogen en zette weer een stap achteruit. Ze wilde me niet. Ze was het al weer zat van mij. Waarom moest ik nou die mooie vriendschap verpesten? Nu is alles juist erger geworden. Door mij.
    ‘ik geloof je.’ Zei ik, ook al was dat niet waar. Langzamerhand zette ik steeds grotere stappen naar achteren tot ik me omdraaide en de hoek om liep. ik nam plaats op de koude grond tegen de stukje muur van het toren aan waardoor een grotere afstand tussen mij en Ginny kwam, en ik haar ook moeilijker kon zien.
    ‘ik wacht hier op je tot je je ding hebt gedaan,’ zei ik met een vreselijke trillende toon. Zachtjes piekte ik naar Ginny toe. als ze me niet wilt, als ze het zat van me is, oke, dan is dat klaar, maar dan ga ik haar nog steeds niet alleen laten. ik weet dat ze iets geks gaat uithalen, hier alleen op de hoogste toren van Zweinstein, ik weet niet wat, maar ik laat het niet gebeuren.
    ‘ik begrijp het wel, als je me niet wilt. Maar ik ga niet zonder jou naar beneden,’ ik stop even.
    ‘sorry als ik je privacy hierdoor verstoor, of je wilt me niet zien op dit moment.. maar daar praten we wel later over..’ ik zuchtte diep en draaide me weer om waarna ik volledig tegen de muurtje aan zat, waarna ik mijn ogen op de halve maan richtte. Mijn pijn was al op zijn hoogste punt gekomen waardoor ik het niet eens meer kan voelen.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Leora schreef:
    Oui bon :p


    ohkey =) hoe laat moet het worden, als hij wakker word?


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Idk your the boss

    Sry was even douchen XD en plak kaas eten :P YA ik had honger dat kan :x

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 0:24 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ginny Weasley

    ‘Ik geloof je.’ Hoorde ik Ralf zeggen. Ondanks alles was ik niet opgelucht. Ik hoorde teleurstelling in zijn stem. Waarschijnlijk liep Brooke ergens beneden en wilde hij haar jaloers maken met mij. Maar dat was fatale hoop voor hem. Niemand zou jaloers zijn dat hij met de lelijkste meisje van school kuste. Als het niet van de hele wereld was.
    ‘Ik wacht hier op je tot je je ding hebt gedaan. Ik begrijp het wel, als je me niet wilt. Maar ik ga niet zonder jou naar beneden.’
    Zachtjes kneep ik mijn ogen dicht terwijl tranen onder mijn oogleden vandaan glipte. Ik hield mijn mond stijfdicht. Bang dat het huilen erger zou worden terwijl mijn rug naar Ralf toegekeerd stond.
    Ik zou niet mijn laatste moment op aarde willen verpesten door tranen. Ik moest blij wezen. Alles wat ik iedereen aangedaan had zou nu kwijt zijn. Mijn schuldgevoel, mijn problemen, mijn daden en al mijn tekortkomingen.
    ‘sorry als ik je privacy hierdoor verstoor, of je wilt me niet zien op dit moment.. maar daar praten we wel later over..’ Ik deed mijn ogen langzaam weer open terwijl de laatste tranen over mijn gezicht gleden. Er zou geen later meer komen. Niet voor mij. Misschien voor hem maar voor mij was alles voorbij. Hij was verlost; bevrijd van mij. Ik keek nog een keer naar achter en Ralf was verdwenen. Waarschijnlijk zou hij nu bij Brooke zijn. Ondanks alles was ik niet boos op een van die twee, Hij was veel beter af met haar dan met mij. Ik hoopte met heel mijn hart dat ze gelukkig zouden worden ook al zou ik dat nooit meer meemaken.
    Ik wierp nog een blik in de hemel waar nog steeds de sterren en de maan onafgebroken flikkerden. Alsof ze me welkom wilde heten. Meteen deed ik met een voet een stap in de diepte. Klaar om met mijn andere voet te laten volgen in het diepte.

    Dit is je laatste kans om Ginny weg te trekken anders is ze in mijn volgende post dood (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Bonjour! Ça va? Ça va bien, merci!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ralf Auron

    Ginny draaide zich een aantal keren naar me om, maar ze zei geen een woord, en ik staarde maar haar aan. De voorgevoeld die de hele tijd had voelde ik het sterker worden. Ik stond langzaam op. Mijn hand vloog langzaam noor voren, alsof ik haar vanaf hier wilde gaan oppakken en wegduwen can de rand van de toren. Ze wilde gaan springen. Waarom kwam ik er niet eerder op? Bang dat ze me dan vreemd zou vinden? Het was zo simpel. Een stap en ze was weg, en dat gebeurde ook. Mijn hart maakte eeb succesvolle salto toen ik zag hoe ze haar stap zette, de leegte in. Ik snelde naar haar toe, greep haar pols net op tijd vast voordat ze nog een stap kon zetten, en trok haar naar mijn richting toe.ik gooide mijn armen om hem heen en knuffelde haar zo stevig, alsof ze nu en dan uit mijn armen kan wurmen en weer gaat proberen om te gaan springen.
    'Ginny jij Idioot!' Fluisterde ik en liet met een mengsel van woedde, verdriet, angst en opluchting, al mijn ingehouden tranen uit waardoor het met mijn woorden vermengde.
    'Ik hou van je, waarom doe je dit?' Ik liet haar los en hield haar dan weer vast mij haar nek en ik probeerde in haar ogen te kijken.
    'Als je er van af springt ik zweer in de grote meneer Merlijns naam dat ik gewoon achter je aan ga springen.' Ik drukte een snelle kus op haar lippen, die overgens ook wat nat waren door mijn eigen tranen.
    'Vanaf nu gun ik je geen privacy meer, Sorry,' zei ik als laatst. Mijn hart klopte nog steeds razendsnel en de pijn die ik net voelde is omgezet naar verdier en angst, maar ook opluchting. Hoe haald ze het in haar hoofd om te gaan springen? Waarom zei ze gewoonniet wat er aan de hand was, ik kon haar helpen!


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Goedemorgen Spammers van me! (cat)


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Speeltopic 2.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Goedemorgen (";


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Doe maar niet te schijnheilig #DegeneDieRalfVoorZichzelfHoudt (cat)


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Ginneh gaat al zelfmoord plegen ja; heb je nu je zin (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya