• Een groep jongeren komt vast te zitten op een onbewoond eiland in de tropen. Alsof dat niet rampzalig genoeg is, ontdekken ze dat er iets mis is met het eiland. Er leven dieren die allang uitgestorven moeten zijn en de mensen die er wonen, lijken uit een ander tijdperk te komen. Hoe gaan de jongeren, ieder met hun eigen, misschien wel puberale karakter daarmee om?

    Regels:
    - Er wordt in één tijd geschreven, derde persoon en verleden tijd, zoals de meest gebruikelijke manier is in een boek.
    - Er is geen minimaal woordenlimiet.
    - Stukken tekst hoeven niet letterlijk herhaald te worden als je op een ander reageert. Het is ook niet nodig om een ander te quoten.
    - Alle jongeren zijn tussen de 16 en 25 jaar en zijn avontuurlijk genoeg om mee te gaan op een jongerentrip.

    Personages:
    Abigail den Marschkramer – 18 [Delano]
    Alex Keynes – 22 [Marjanne]
    Audrey-Rose D’Ablaing – 19 [Kim]
    Caleb Finnigan – 19 [Lisa]
    Daniel Harlem – 27 [Maartje]
    Deborah Ann Dyer “Skin” – 24 [Alicia]
    Dolly – 20 [Marjanne]
    Eden Steenwijk– 19 [Natas]
    Emma Eleanor Swan – 22 [Stefanie]
    Esau Konings – 20 [Jeffrey]
    Ezelle 'Ez' Ophelia Stornoway – 20 [Marthe]
    Hielke Marskramer – 19 [Maartje]
    Hugo Nieber – 20 [Natas]
    Jack Alexander Hunter – 22 [Marthe]
    Jade Alastair – 19 [Lisa]
    Killian Jones – 24 [Stefanie]
    Kirito Barrow – 21 [Delano]
    Laurens Oliver – 16 [Ellen]
    Lillium Martell – 18 [Jilly]
    Maeghan Rodriquez – 18 [Lisa]
    Maeve Riordan – 19 [Stefanie]
    Mickey Eggebeen – 22 [Natas]
    Mitchell Hathaway – 22 [Lisa]
    Neil Flynn Cooper – 23 [Lisa]
    Nicole – 20 [Marjanne]
    Piper Davis – 21 [Alicia]
    Rebekah Mikaelson – 20 [Maartje]
    Sentis Oliver – 16 [Ellen]
    Slade – 20 [Natas]
    Søren Hjulmand – 23 [Alicia]
    Syn(yster) Gates – 24 [Natas]
    Vyvyanne – 19 [Jeffrey/Alicia]

    Verwante topics:
    Rollenstory.
    Rollentopic.
    Verhaaltopics: 1

    [ bericht aangepast op 5 april 2014 - 17:34 ]

    Hij schudde zijn hoofd. 'Ik heb eens iets met takjes gezien op tv... En met een glas en de zon natuurlijk, maar ik heb geen glas bij me.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Ik kom er bij zitten, hoor,' zei Skin, die zich op een boomtak liet zakken en net als het meisje in de verte staarde. Ze hoopte dat het wacht houden niet nodig was en dat de dinosaurussen 's nachts ook sliepen, maar het zou dom zijn om daar van uit te gaan. 'Ik kan toch niet slapen.'

    [ bericht aangepast op 16 april 2014 - 22:09 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Neil zag dat Maeve een beetje wit weg trok en keek haar even geschrokken aan. 'Gaat het wel?'
    _

    Maeghan dacht even diep na en greep naar het kettinkje wat om haar nek hing. Het was een doorzichtige edelsteen, omhuld met zilver. Ze haalde het van haar hals en keek Alex grijnzend aan. 'Dit moet wel werken toch?'

    'Hmm.' Alex keek ernaar, maar vroeg zich af hoe hij het in hemelsnaam klaar zou moeten spelen daarmee vuur te produceren. Hij keek even omhoog naar de zon en besloot het kleine stukje "glas" boven de grond te houden, in de hoop dat hij de juiste hoogte zou vinden.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Eden geeuwde. 'Vroeg of laat haalt de slaap ons toch wel in.'
    Ze streek even over het het grote geweer toen ze takken hoorde kraken. Een kleine dinosaurus, niet hoger dan haar knie keek hen nieuwsgierig aan, maar verdween al weer gauw tussen de struiken.


    Every villain is a hero in his own mind.

    [Margriet vroeg ook iets aan hun haha]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    [oeps, overheen gelezen ;p dan doen we maar of ze het nu pas vraagt.]

    'Er liggen zat tassen,' antwoordde Eden. 'Zoek maar wat uit.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Margriet stond op en haalde een groot vest uit een van de tassen. Daarna ging ze naast de andere twee zitten en sloeg ze het vest om haar rug.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Toen er een straaltje licht door het glas heen kwam en er een heel klein beetje rook van het stapeltje droge spul af kwam, staarde Maeghan vol hoop naar het miniscule vlammetje wat er was gevormd.

    De bladeren begonnen al snel te branden en Alex keek gespannen toe hoe de vlammen om het blokje hout sloegen. 'Alsjeblieft, alsjeblieft...' fluisterde Alex zacht. De bladeren waren bijna opgebrand en het hout brandde nog steeds niet.
    Een opgeluchte zucht ontsnapte aan zijn lippen toen het vuur oversloeg op het hout.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Yes, yes, yes,' mompelde Maeghan, terwijl ze zich moest inhouden om een vreugdedansje te doen. Toen het vuur volop brandde, ging ze op zoek naar een scherpe steen om de vis van zijn ingewanden te ontdoen.

    Alex werd misselijk toen ze aan de slag ging met de vis en keek een andere kant op. Pas als hij niet meer kon zien dat het een levend wezen was geweest, dan was hij in staat om het op te eten.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Maeghan had een steen gevonden die aan haar eisen voldeed en had binnen mum van tijd de vis ontdaan van zijn ingewanden. Het enige wat er van het beestje over was, waren twee fileetjes. 'We moeten iets vinden om het op te bakken.'

    Syn was blij toen de anderen in zicht kwamen. Ondanks hun vermoeidheid was hij blij dat ze waren doorgelopen, anders hadden ze hen waarschijnlijk nooit meer gevonden.
    ‘Kijk eens wie we daar hebben,’ sprak hij spottend. Hij zag dat haast iedereen liep, al zaten er drie meisjes rechtop, waarvan er eentje een geweer in haar handen had.
    Hij was even uit het veld geslagen toen hij dat zag, maar liet dat niet merken. Die kregen ze zo wel terug.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nicole zag het wapen ook. Ze zette een stap naar voren en voordat het meisje tegenover haar kon reageren, richtte ze haar pistool op haar. 'Ik denk dat je er verstandig aan zou doen om dat wapen aan mij te geven,' zei ze. 'Anders maak ik straks de anderen ook nog wakker.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain