• Een groep jongeren komt vast te zitten op een onbewoond eiland in de tropen. Alsof dat niet rampzalig genoeg is, ontdekken ze dat er iets mis is met het eiland. Er leven dieren die allang uitgestorven moeten zijn en de mensen die er wonen, lijken uit een ander tijdperk te komen. Hoe gaan de jongeren, ieder met hun eigen, misschien wel puberale karakter daarmee om?

    Regels:
    - Er wordt in één tijd geschreven, derde persoon en verleden tijd, zoals de meest gebruikelijke manier is in een boek.
    - Er is geen minimaal woordenlimiet.
    - Stukken tekst hoeven niet letterlijk herhaald te worden als je op een ander reageert. Het is ook niet nodig om een ander te quoten.
    - Alle jongeren zijn tussen de 16 en 25 jaar en zijn avontuurlijk genoeg om mee te gaan op een jongerentrip.

    Personages:
    Abigail den Marschkramer – 18 [Delano]
    Alex Keynes – 22 [Marjanne]
    Audrey-Rose D’Ablaing – 19 [Kim]
    Caleb Finnigan – 19 [Lisa]
    Daniel Harlem – 27 [Maartje]
    Deborah Ann Dyer “Skin” – 24 [Alicia]
    Dolly – 20 [Marjanne]
    Eden Steenwijk– 19 [Natas]
    Emma Eleanor Swan – 22 [Stefanie]
    Esau Konings – 20 [Jeffrey]
    Ezelle 'Ez' Ophelia Stornoway – 20 [Marthe]
    Hielke Marskramer – 19 [Maartje]
    Hugo Nieber – 20 [Natas]
    Jack Alexander Hunter – 22 [Marthe]
    Jade Alastair – 19 [Lisa]
    Killian Jones – 24 [Stefanie]
    Kirito Barrow – 21 [Delano]
    Laurens Oliver – 16 [Ellen]
    Lillium Martell – 18 [Jilly]
    Maeghan Rodriquez – 18 [Lisa]
    Maeve Riordan – 19 [Stefanie]
    Mickey Eggebeen – 22 [Natas]
    Mitchell Hathaway – 22 [Lisa]
    Neil Flynn Cooper – 23 [Lisa]
    Nicole – 20 [Marjanne]
    Piper Davis – 21 [Alicia]
    Rebekah Mikaelson – 20 [Maartje]
    Sentis Oliver – 16 [Ellen]
    Slade – 20 [Natas]
    Søren Hjulmand – 23 [Alicia]
    Syn(yster) Gates – 24 [Natas]
    Vyvyanne – 19 [Jeffrey/Alicia]

    Verwante topics:
    Rollenstory.
    Rollentopic.
    Verhaaltopics: 1

    [ bericht aangepast op 5 april 2014 - 17:34 ]

    [Wie zijn nou de badboys/hoeveel zijn het er, want ik heb het even gemist]

    Hielke liep achter een dikke jongen, hij keek om zich heen. Hielke was Emma kwijt geraakt het meisje waar hij naast had gezeten. Hij liep naast mensen die hij vaag uit het vliegtuig herkende maar verder ook niet.

    -

    Rebekah had haar enkel verstuikt en werd door een jongen ondersteund.
    'Bedankt,' had ze nog gemompeld terwijl hij haar hielp. Ze liepen in een grote groep, ze hadden allemaal last van de warmte, de muggen en het idee dat er plots een dinosaurus op hun pad kon komen. Ze hadden vuur en onderdak nodig, anders zouden ze dood gaan. Ze dacht aan het Zwanenmeer, de laatste dans van de Zwarte Zwaan. Die met een gracieuze val ten einde kwam.

    -

    Daniel had een bijl uit het vliegtuig meegenomen, zijn tas was helemaal vol geladen met spullen die ze nodig zou hebben. Hij liep redelijk achteraan de groep, hij wist niet wat hij moest doen en waar ze waren. Het vliegtuig was niet meer te repareren.

    'Nou, dan doen we dat,' zei Nicole, die met haar ogen rolde en een sigaret uit haar zak pakte. Ze keek er even naar, maar stopte hem daarna weer in haar zak.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Audrey Rose keek iedereen stuk voor stuk aan. Ze kende niemand en de enige met wie ze contact had gelegd, was weg gegaan van de groep. Ze keek even naar een jongen met een rugzak vol spullen. Zijzelf had daar helemaal niet aan gedacht. "Wat heb je er allemaal inzitten?" vroeg ze nieuwsgierig. Ze hoopte dat er eigenlijk iets nuttigs in zou zitten, want na dat grote beest wat ze had gezien voelde ze zich niet bepaald veilig meer.

    Ik dacht: Daniel, Jade, Killian, Mitchell en Nicole.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik dacht juist van niet :o, ik hou het ook echt allemaal niet bij.

    OakenshieId schreef:
    Ik dacht: Daniel, Jade, Killian, Mitchell en Nicole.


    [Killian? Dacht dat hij alleen voor Emma meeging?]

    Piper klopte Hugo op de schouder.
    'De reisleiding is er met wapens vandoor gegaan, ben ik bang... Hoewel ze dit vast expres hebben gedaan, is dit geen grapje.'
    Ze zuchtte, want zelf wist ze ook niet waarom dit gebeurde en al helemaal niet hoe ze ooit nog thuis moest komen, maar daar probeerde ze niet aan te denken.
    'We kunnen hier maar beter weg gaan,' zei ze. 'Water zoeken en zo. Dan komen we vanzelf in veiligheid.'Ze pakte zijn hand, die klam aanvoelde, en leidde hem bij het vliegtuig vandaan, achter de anderen aan.
    'Ik heet trouwens Piper. En jij?'

    [ bericht aangepast op 7 april 2014 - 22:10 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Neil wilde niet teveel op Maeve leunen, maar kon het niet helpen. Zijn been stak venijnig en hij durfde niet naar de wond te kijken. 'J-ja, het gaat wel,' mompelde hij. Hij wilde haar niet bezorgd maken met het feit dat hij zich steeds lichter in zijn hoofd ging voelen.

    WenseKronik schreef:
    (...)

    [Killian? Dacht dat hij alleen voor Emma meeging?]

    Nee. Hij wist niet eens dat Emma mee was.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Wat iedereen in zijn rugzak heeft zitten, denk ik,' antwoordde Slade. 'Een halve zak chips, flesje water, twee krentenbollen, een boek, de nieuwste editie van de autoweek classic en een reiseditie van kolonisten van Catan. Niet erg nuttig, dus.' Hij haalde zijn schouders op. 'Al het eten is welkom, toch?'
    Hij zette heel even zijn koffers neer, strekten zijn armen en tilde weer verder.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hugo’s wangen kleurden rood, zelfs in deze situatie. Er was nog nooit een meisje geweest dat zijn hand had vastgehouden, ook al wist hij heus wel dat ze gewoon bang was, net als hij.
    Toch voelde het prettig. Alsof er iemand anders dan zijn moeder was die het erg zou vinden als hij zou sterven.
    ‘Ik ben Hugo,’ deelde hij mee. ‘Hugo Nieber.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Piper glimlachte waterig, maar haar mondhoeken hingen al gauw weer omlaag. Ze wist neit of het een goed idee was, maar ze besloot om maar gewoon over onnozele dingen te praten. Dat zou hen beiden afleiden terwijl ze de groep bij probeerden te houden. Hugo was niet zo snel, maar dat vond Piper niet erg.
    'Waar woon je, Hugo?' vroeg ze en ze bukte om onder een laaghangende tak door te kunnen lopen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    WenseKronik schreef:
    (...)

    [Killian? Dacht dat hij alleen voor Emma meeging?]


    Killian is een van de badboy's, hij had de opdracht aangenomen voor het smak geld dat hij ermee verdiende. Pas toen ze het 2de vliegtuig opstapten, had hij Emma opgemerkt.


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    Ze keek hem even aan en schudde haar hoofd. "Hoe gaan we hier ooit overleven, straks zitten we zonder eten," concludeerde ze, en bij het laatste stukje sloeg haar stem een beetje over. Ze ging pas voor de eerste keer op reis en meteen liep het zo apart. Voor het eerst was ze blij dat ze geen zorgen over thuis had. Ze gaven er toch niks om of ze terug keerde, al zou ze in China gaan wonen, ze zouden haar niet eens gedag zeggen. "Moet ik helpen dragen?" Vroeg ze aan de jongen, nadat hij de tassen even los had gelaten. Zelf had ze maar een klein koffertje bij zich, waar wat praktische kleding en spullen in zaten. Ze dacht namelijk wel op plaats van bestemming wat te kopen.

    [Ik neem toch aan dat iedereen gewoon zoveel mogelijk zooi meeneemt en niet alleen zijn eigen koffer? :') Van mij mag je personage dom zijn, maar als dat niet je bedoeling is kun je het misschien beter aanpassen :p]


    Every villain is a hero in his own mind.