• 5th Round

    Totaal
    2Denemarken
    12Frankrijk
    4Italie
    18Duitsland
    3nederland
    2belgie
    3spanje
    2portugal
    1hongarije
    1noorwegen
    1finland
    1Amerika

    Sandrine, T. courbevoie, France
    Charlotte, G. Frankfurt am Main, Deutschland
    Nina, S. Niefern, Deutschland
    Daniela, E. Napoli, Italy
    Analee Marie, B. Bad Nauheim, Deutschland
    marie-france, f. orvault, France
    Ariane, F. München, Deutschland
    Noémie, B. Bondues, France
    Noelia, F. Barcelona, Spain
    nadia, v. oosterhout NB, Netherlands



    Gilles (ll)

    En al waren het 4 nederlanders/belgen dan haddne we wel anders gepraat.


    don't Worry...Be gay.

    Naja en wete hoe klein is de kans da ge da wint?
    HEEL KLEIN
    ..


    He's the reason for the teardrops

    Ik ga me aanmelden.. Wie mij zeggen willen hoe aanmelden m0eten..??


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    hallo?
    laat ze

    Fans zijn fans, waar gaat het heen als fans onderling gaan stijden?

    Daarnaast is het niet op land gekozen maar volledig willekeurig.

    ja precies :''D
    volgends mij pikken ze er gwn wat namen uit O_o


    don't Worry...Be gay.

    KIES MIJ!
    ook al ben ik 14.. als ik win stuur ik mn zus erheen :'D


    I recycle my thoughts.

    Ik ga me aanmelden.. Wie mij zeggen willen hoe aanmelden m0eten..??

    das op de site van Tokio Hotel da je moet zijn en dan zie je in da kadertje iets over de part en dan klik je daarop, dna moet je een taal kiezen en dan kunt ge uw inschrijven

    0whh echt vielen dank,. Jij bent lief, je mag zelfs misschien lid worden van de pinda-club..!! Kun je nagaan hoe lief ik je nu vind.. Ö


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Welke site van TH eigenlijk.. Ö
    Tokiohotel.de/nl/com
    Ofzoiets ??


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Welke site van TH eigenlijk.. Ö
    Tokiohotel.de/nl/com
    Ofzoiets ??

    www.tokiohotel.com =D


    don't Worry...Be gay.

    Hmhm ja, weetje in Frankrijk zijn gewoon meer fans. Nou leuk, misschien zijn het wel meisjes die TH nog nooit live hebben mogen zien ofzo die hebben gewonnen. True ze zijn daar veel, maar veel fransen mogen niet omdat het ook vaak doordeweeks is enzo

    Daarnaast is hetzelfde gezeur nu met amerika. Het 'probleem' verplaatst zich gewoon :p

    Hmhm ja, weetje in Frankrijk zijn gewoon meer fans. Nou leuk, misschien zijn het wel meisjes die TH nog nooit live hebben mogen zien ofzo die hebben gewonnen. True ze zijn daar veel, maar veel fransen mogen niet omdat het ook vaak doordeweeks is enzo

    Daarnaast is hetzelfde gezeur nu met amerika. Het 'probleem' verplaatst zich gewoon :p
    maar ik wil ier geen geruzie over dat hoor ik wil dat hier gwn zetten enzo,...


    Gilles (ll)

    Dankjeee^^ jij mag ook misschien bij mn pinda-club..!!
    En als ik niet w0rdt gekozen dan.. Dan.. Dan.. Krijgt TH spijt want ik wordt ook een superster en dan wordt TH verliefd op mij en dan geef ik een feest en dan m0gen er geen jongens met lang zwart haar wat soms overeind staand,stinkende dreads[Sex<33],blonde k0rte haartjes,lange donkerblonde haren,die in een band zitten waarvan de naam van de band 3 o's,&2 t's bevatten&liedjes die in het duits schreeuw,spring niet,en praten betekenen hebben NIET K0MEN..
    ZE HOEVEN ZICH GEEN Z0RGEN TE MAKEN, IK KAN OOK DISCREMEREN.. En dan heb ik ook n0g een reden en dat is dat ik dan allergisch ben v0or zulke j0ngens.. Ö


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    trouwens zet de volgende winnaars ook in dit topic, géén apart gedoe svp.

    Dankjeee^^ jij mag ook misschien bij mn pinda-club..!!
    En als ik niet w0rdt gekozen dan.. Dan.. Dan.. Krijgt TH spijt want ik wordt ook een superster en dan wordt TH verliefd op mij en dan geef ik een feest en dan m0gen er geen jongens met lang zwart haar wat soms overeind staand,stinkende dreads[Sex<33],blonde k0rte haartjes,lange donkerblonde haren,die in een band zitten waarvan de naam van de band 3 o's,&2 t's bevatten&liedjes die in het duits schreeuw,spring niet,en praten betekenen hebben NIET K0MEN..
    ZE HOEVEN ZICH GEEN Z0RGEN TE MAKEN, IK KAN OOK DISCREMEREN.. En dan heb ik ook n0g een reden en dat is dat ik dan allergisch ben v0or zulke j0ngens.. Ö

    haaah ik lig hier echt PLAT van het lachen
    njhaa ts wel waar de leeftijdgrens NIET OUDER DAN 18jaar zie da ge verkracht word xD
    maar ik begrijp wel van onder de 16 xD tom wil niet dat hij een verkrachter is :P drm moete ze 16zijn


    Gilles (ll)

    trouwens zet de volgende winnaars ook in dit topic, géén apart gedoe svp.

    jaa dat ging ik doen
    daarom staat er ook onderaan in het rood vetgedrukt dat ik jullie weer op de hoogte hou over de volgende 10

    btw dan mag er geen andr kind een andr topic er over maken he


    Gilles (ll)