• Zie titel :Y)

    Gone
    Wat als alle beroemdheden één voor één ineens verdwijnen? Wat als niemand weet waar ze heen zijn? Wat als er twee mensen zijn die als enige alles weten? Wat als er twee mensen zijn die langzaam het wereldberoemde volk ontvoeren en opsluiten? Wat gebeurd er dan? Hoe reageert de buitenwereld op de verdwijningen? Hoe reageren de beroemdheden zélf op de plotselinge ontvoeringen? Maar het belangrijkste, hoe reageert iedereen als ze erachter komen?



    Ik zou graag een cover willen met een groot gebouw/flat of een villa [/villawijk].
    Daarbij nog de titel Gone en als er plaats voor is nog iets van RPG of Role Play Game erbij.
    Er is niet echt een bepaalde sfeer/ Ik denk vooral een beetje duister, maar ook weer niet té.

    Als iemand een cover zou kunnen maken zou dat erg fijn zijn (:
    Het heeft totaal geen haast, aangezien ik nog begin ben met het uitwerken.
    Vragen zijn natuurlijk altijd welkom. :Y)

    Ik kan wel wat proberen. Weet niet zeker of het gaat lukken hoor.

    Pedrad schreef:
    Ik kan wel wat proberen. Weet niet zeker of het gaat lukken hoor.


    Okay (:

    Ik wil opzicht ook wel wat voor je proberen, zit alleen even te kijken wanneer ik tijd heb.. x)


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Ik wil opzicht ook wel wat voor je proberen, zit alleen even te kijken wanneer ik tijd heb.. x)


    Dit dus ^^

    Nog steeds nodig?


    Some people are art and do art at the same time

    Als je nog nodig hebt..


    Jammer dat ie klein is en lelijk tegelijk D:


    Some people are art and do art at the same time

    I'll try something tomorrow (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ook wat geprobeerd, maar waarschijnlijk is het veel te dromerig, echt veel te dromerig x)


    Zonder tekst


    Credendo Vides

    Ik vind deze twee allebei leuk (:
    Ik wacht nog tot zondag en maak dan een keuze

    Wauw. Dit klinkt als een verhaallijn die ik ooit heb geschreven, maar nooit heb uitgewerkt. Staat de RPG al online? Misschien dat ik me dan toch ga wagen aan het RPG schrijven. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Wauw. Dit klinkt als een verhaallijn die ik ooit heb geschreven, maar nooit heb uitgewerkt. Staat de RPG al online? Misschien dat ik me dan toch ga wagen aan het RPG schrijven. (:

    Toevallig (:
    Ik heb hem nog niet online gezet, ik ga deze vakantie nog een weet weg dus ik denk dat hij daarna pas online komt.
    Het is een beetje ongezellig om de hele vakantie naast mijn vriendin te zitten met mijn mobiel in m'n hand :')
    Ik zou je een bericht kunnen sturen als hij online is?

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 15:39 ]



    Ik weet dat het absoluut niet de beste is die erbij staat, maar het is mijn eerste cover die ik OOIT gemaakt heb!!! Dus mijn dag kan sowieso niet meer stuk!! ;D

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 19:29 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nevermind.

    [ bericht aangepast op 19 april 2014 - 21:39 ]


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Misschien dat ik in de loop van de week ook nog een poging ga wagen :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Goed. Hopelijk is mijn cover nu groter


    Some people are art and do art at the same time