• Zie titel :Y)

    Gone
    Wat als alle beroemdheden één voor één ineens verdwijnen? Wat als niemand weet waar ze heen zijn? Wat als er twee mensen zijn die als enige alles weten? Wat als er twee mensen zijn die langzaam het wereldberoemde volk ontvoeren en opsluiten? Wat gebeurd er dan? Hoe reageert de buitenwereld op de verdwijningen? Hoe reageren de beroemdheden zélf op de plotselinge ontvoeringen? Maar het belangrijkste, hoe reageert iedereen als ze erachter komen?



    Ik zou graag een cover willen met een groot gebouw/flat of een villa [/villawijk].
    Daarbij nog de titel Gone en als er plaats voor is nog iets van RPG of Role Play Game erbij.
    Er is niet echt een bepaalde sfeer/ Ik denk vooral een beetje duister, maar ook weer niet té.

    Als iemand een cover zou kunnen maken zou dat erg fijn zijn (:
    Het heeft totaal geen haast, aangezien ik nog begin ben met het uitwerken.
    Vragen zijn natuurlijk altijd welkom. :Y)

    Paenitet schreef:
    Goed. Hopelijk is mijn cover nu groter


    Als je het plaatje opent in een nieuw tabblad wordt hij inderdaad gewoon groter ^_^ Maar hier op Q, worden alle 'te' grote formaten verkleind tot de maximumbreedte van 350 pixels (dacht ik XD). Dus het ligt daaraan dat je plaatje(s) op Q verkleind worden ^_^

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 21:47 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    (...)
    Als je het plaatje opent in een nieuw tabblad wordt hij inderdaad gewoon groter ^_^ Maar hier op Q, worden alle 'te' grote formaten verkleind tot de maximumbreedte van 350 pixels (dacht ik XD). Dus het ligt daaraan dat je plaatje(s) op Q verkleind worden ^_^

    Ik vind dat zo irritant. Maar ik heb gehoord dat als je een foto bovenaan een hoofdstuk zet, dat die dan groter worden. Maar ik vind het zo irritant altijd dat mijn miezerige, kleine, lelijke tussen al die mooie en grote covers staan D;


    Some people are art and do art at the same time

    Paenitet schreef:
    (...)
    Ik vind dat zo irritant. Maar ik heb gehoord dat als je een foto bovenaan een hoofdstuk zet, dat die dan groter worden. Maar ik vind het zo irritant altijd dat mijn miezerige, kleine, lelijke tussen al die mooie en grote covers staan D;

    Ik werk standaard met de Quizlet formaten, zeg maar. Op die manier worden ze niet verkleind, vervagen ze niet en kan je alles beter positioneren zodat het niet 'lelijker' wordt door de verkleining.
    Ik werk dan ook bijna altijd met de maten van 300 bij 500 pixels, gewoon omdat ik dat het fijnst vind. Natuurlijk, die maten maakt iedereen voor zichzelf uit, en iedereen werkt liever met hun eigen afmetingen ^_^
    En ergens begrijp ik het wel, hoor, dat ze hier op Q voor een maximum breedte hebben gekozen. Er zijn altijd wel enkele mensen die echt kunnen overdrijven en het forum dan totaal uitrekken met hun plaatje, al mochten ze de maximale breedte van mij toch iets groter houden, maar goed, dat is niet aan mij om over te beslissen XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ja graag. Veel plezier op je vakantie! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!