• Poof! Nummer 15 ;o!

    Je mag hier alles, maar dan ook alles dumpen wat maar met anime, manga of Japan te maken heeft. (:

    Wat is in hemelsnaam een otaku?

    In modern Japanese slang, the term otaku is mostly equivalent to "geek" or "nerd". However, it can relate to any fan of any particular theme, topic, hobby or form of entertainment. "When these people are referred to as otaku, they are judged for their behaviors - and people suddenly see an “otaku” as a person unable to relate to reality". The word entered English as a loanword from the Japanese language. It is typically used to refer to a fan of anime/manga but can also refer to Japanese video games or Japanese culture in general.
    (with special thanks to Wikipedia. :3)


    En wat zijn manga en anime dan?
    Manga are comics created in Japan, or by Japanese creators in the Japanese language, conforming to a style developed in Japan in the late 19th century. They have a long and complex pre-history in earlier Japanese art.
    In Japan, people of all ages read manga. The medium includes works in a broad range of genres: action-adventure, romance, sports and games, historical drama, comedy, science fiction and fantasy, mystery, suspense, detective, horror, sexuality, and business/commerce, among others. Since the 1950s, manga has steadily become a major part of the Japanese publishing industry, representing a ¥406 billion market in Japan in 2007 (approximately $3.6 billion) and ¥420 billion ($5.5 billion) in 2009. Manga have also gained a significant worldwide audience.
    Bron

    Anime are Japanese animated productions featuring hand-drawn or computer animation. The word is the abbreviated pronunciation of "animation" in Japanese, where this term references all animation, but in English, the term is defined as a Japanese-disseminated animation style often characterized by colorful graphics, vibrant characters and fantastic themes. Arguably, the stylization approach to the meaning may open up the possibility of anime produced in countries other than Japan. For simplicity, many Westerners strictly view anime as an animation product from Japan.
    Anime is an art form, specifically animation, that includes all genres found in cinema, but it can be mistakenly classified as a genre. In Japan, the term anime refers to all forms of animation from around the world. English-language dictionaries define anime as "a Japanese style of motion-picture animation" or as "a style of animation developed in Japan".
    Bron




    ~ Wil je ook mede-otaku worden, wees niet bang en laat een reactie achter! We zullen een poging doen niet te bijten, al kan ik niet beloven dat er niet toevallig ergens wat vampieren in de lijst staan. :3
    ~ Geef je voornaam door als je dat wil!
    ~ Nai/Syll had het geweldige idee om ook de MAL-profielen (My Anime List) achter de namen te zetten, zodat we kunnen zien wie welke anime/manga kijkt/volgt/leest. Dus vind je dat leuk, geef dan je MAL-profiel even door. (: (Of, als je je anime's/manga's ergens anders mee bijhoudt, mag je dat natuurlijk ook plaatsen.)
    ~ Naamveranderingen graag doorgeven!
    ~ Wil je gewaarschuwd worden als er een nieuw topic is? Meld het en ik zet je naam in dikke letters ;d!

    Join us! ;D
    - Parachutes (Dirkje) - 17 - MAL - Hummingbird
    - Taka (Kevin) - 20 - MAL
    - Nai (Syll) - 20 - MAL - Hummingbird
    - Hiyori (Myrthe) - 16 - MAL
    - Rivaille (Sem) - 18 = MAL
    - Abunai (Minke) - 15 - MAL
    - Midori (Maria) - 19
    - Yoru (Maxime) - 14 MAL
    - LyraPhoenix (Lyra) - 18
    - crywithout (Allen) - 17
    - Mayfly (Lilian) - 17 - MAL
    - Yayde (Marijke) - 18 - Animeplanet
    - Miuna (Shirley) - 19 - MAL
    - Bleach (Chantal) - 18 - MAL
    - Autumni (Michelle) - 13
    - bkx98 (Benthe) - 15 - MAL
    - Axiom (Reina) - 16 - MAL
    - xHappinessx (Suus) - 16 - Animeplanet
    - Quart (Rosa) - 15
    - ErenJaeger (Astrid) - 16 - MAL
    - Aussie (Sniper) - 18
    - Einmana (Sarah) - 17 - MAL
    - xPluviophile (Karin) - 19 - Animeplanet




    Rechts boven: Gokukoku no Brynhildr
    Links boven: Isshuukan Friends
    Rechts onder: Fukumenkei Noise
    Links onder: Tomodachi no Hanashi

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 21:33 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Kijk eens naar mijn fabulous achtergrond van mijn mobiel; ;D


    Ik wilde hem gewoon graag delen ok..
    & nu ga ik denk ik maar eens een ander plaatje op zoeken voor mijn profiel hier.. Want dit groene valt veel te erg op..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nai schreef:
    Kijk eens naar mijn fabulous achtergrond van mijn mobiel; ;D


    Ik wilde hem gewoon graag delen ok..
    & nu ga ik denk ik maar eens een ander plaatje op zoeken voor mijn profiel hier.. Want dit groene valt veel te erg op..


    Oooeeehh hijs mooi! :)
    Ik vind hem erg leuk dat plaatje!
    Waar is die van? :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Taka schreef:
    (...)

    Oooeeehh hijs mooi! :)
    Ik vind hem erg leuk dat plaatje!
    Waar is die van? :)

    Dank je ;D! Ik vond hem toevallig.
    Maar hij is van Isshuukan Friends ;d.
    Het plaatje links bovenin in de begin post is er ook van ;d.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nai schreef:
    (...)
    Dank je ;D! Ik vond hem toevallig.
    Maar hij is van Isshuukan Friends ;d.
    Het plaatje links bovenin in de begin post is er ook van ;d.


    Aahh okeey :)
    Ik vind hem heel leuk en precies voor mobiel geschikt ja :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Het origineel is wel wat groter en zo en er stond wat meer op.. Dus ik moest hem wel even uitsnijden ;d.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nai schreef:
    Het origineel is wel wat groter en zo en er stond wat meer op.. Dus ik moest hem wel even uitsnijden ;d.


    Aha vandaar :P maar ik vind hem zo perfect :)

    Ik gebruik trouwens voor mijn mobiele telefoon een afbeelding van Clannad en voor mijn versleutelscherm eentje van Angel Beats :P Hehe xd Mijn favo anime's :'D


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Dat verbaasd mij nou helemaal niets :'D... Nu ben ik wel benieuwd welke plaatjes je gebruikt ;d.
    Mijn sleutelshitje is ook gewoon die van Isshuukan Friends ;d. Volgens mij kan ik daar geen andere er neer zetten.. Als het wel kan ben ik blij dan pleur ik daar Ruko-chan ;o.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nai schreef:
    Dat verbaasd mij nou helemaal niets :'D... Nu ben ik wel benieuwd welke plaatjes je gebruikt ;d.
    Mijn sleutelshitje is ook gewoon die van Isshuukan Friends ;d. Volgens mij kan ik daar geen andere er neer zetten.. Als het wel kan ben ik blij dan pleur ik daar Ruko-chan ;o.


    Haha, ik zou binnenkort even foto's ervan neerzetten, maar ik denk dat de plaatjes je even min zullen verrassen :P
    Soms ben ik best voorspelbaar ja xd


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Op de 1 of ander manier krijg ik ecchi beelden in mijn hoofd..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nai schreef:
    Op de 1 of ander manier krijg ik ecchi beelden in mijn hoofd..


    Hahha nee nee nee joh :P
    Hentai! :O
    Hahaha nee, ik heb niet dat soort plaatjes op mijn mobiel xd hahaha
    Zou wel geniaal zijn xd


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Stiekem heb je wel Hentai erop staan in een veilig opgeborgen mapje met een code erop zodat alleen jij je geheime collectie kan bekijken ;D.
    Denk dat ik nu wel eventjes mijn mond houd.. Ik begin mij zelf irritant te vinden zo veel groene dingen zie ik in dit topic D: Ik praat te veel..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nai schreef:
    Stiekem heb je wel Hentai erop staan in een veilig opgeborgen mapje met een code erop zodat alleen jij je geheime collectie kan bekijken ;D.
    Denk dat ik nu wel eventjes mijn mond houd.. Ik begin mij zelf irritant te vinden zo veel groene dingen zie ik in dit topic D: Ik praat te veel..


    Hehehe xd Hoe weet jij dat O.O
    Ik had die map nog wel goed weggestopt xd
    Ik moet trouwens toegeven dat ik wel 1 hentai serie heb gezien namelijk Sono Hanabira ni Kuchizuke wo: Anata to Koibito Tsunagi een yuri hentai xd En dat was een verdomd goede ook nog! :P Daar heb ik namelijk 2 redenen voor xd haha, oké, die keek ik gewoon om de meligheid en omdat ik op school toch niets anders te doen had. :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Haha maakt mij verder niet uit hoor ;d.
    Wacht je keek hentai op school? ;o


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lol haha ik heb zelf een achtergrond van Miuna op mijn mobiel en een hanger van Kirino van oreimo.
    @Kevin Hentai kijken op school gaat dat niet een beetje ver ?? :O
    @Syll super kawaii pic van one week friends. Ik heb dat plaatje ook op mijn laptop staan.

    Verder ben ik helemaal fan geworden van Akari van Aikatsu! Zie mijn pic.
    Maar ff wat gif plaatsen van haar.





    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Hoi, ik ben terug! :Y)
    Wat heb ik gemist, behalve heel veel anime episodes die ik vandaag ga inhalen? ;o
    Oh, het gaat nu over achtergronden... Ik heb Tsumugu als achtergrond omdat ik een soort van kleine obsessie voor hem heb gekregen... ;x Hiervoor had ik Tomoe. ;d


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)