• Beste usertjes. ^^

    Het komt er :D Rutger gaat er iets voor programmeren enzo ^^


    Ons is het opgevallen dat er wel enorm veel aanvaringen met mods zijn de laatste tijd en hebben daar wel degelijk bij stil gestaan. Nu lijken we een oplossing te hebben gevonden: een bemiddelaar tussen beide groepen.
    We hebben al een user op het oog, een objectief persoon die noch nauwe banden heeft met de mods noch met bepaalde users en een volwassen manier van handelen.
    Als je dan dus het idee hebt onrechtvaardig behandelt te worden en denkt dat je er niet zelf met de mods uitkomt kun je naar die persoon toe gaan. Zij zal dan bij de mods aankaarten wat het probleem is en zo kan er opnieuw naar bekeken worden. Ook worden deze problemen dan niet alleen met de desbetreffende mod maar met zoveel mogelijk besproken. Persoonlijke problemen met een user worden zo buiten spel gezet.
    We hopen dat als we dit gaan invoeren, dat moeten jullie uitmaken, dat de problemen sterk zullen afnemen. Topics en gezeur op het forum zal dan niet meer nodig zijn en er zal altijd naar je geluisterd worden.
    Maargoed onze vraag aan jullie: Goed idee of niet?
    En graag ook waarom enzo erbij ;)
    En we gaan niet vertellen wie die user is. Voor je het weet heeft hij/zij weer een horde users op zijn/haar dak.

    Groetjes,
    de Mods van Q.



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Edit.)

    Dit is wel dringend nodig, zo blijkt maar weer, want vandaag was er weer een war op Q.

    egt waar ? god ik mis altijd die oorlogen gheghe blij van eigenlyk xP anders gak me ermee bemoeien xD


    We can only learn to love by loving.

    Ik heb misschien nog een idee: dus stel nu als jullie er geen vonden, dan laten we er toch gewoon een stel personen zich laten aanmelden en dan stemmen de mods gewoonweg? Zoals we dat gedaan hebben toen er nieuwe mods gingen komen.
    Het is maar een idee...

    dan zullen er keiveel aanmeldingen zijn en zullen ze daagjes kiezen

    weetje dat ik dit nu pas zie >,<
    [wie dan Ö]


    when words fail, music speaks.

    Nice Idea ^^

    misschien wordt het dan toch nog een beetje aangenaam hier op Q.


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    (...)
    dan zullen er keiveel aanmeldingen zijn en zullen ze daagjes kiezen

    Hmmm da's wel waar...


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Goed idee.


    -

    Mij lijkt het een geniaal idee! ^^ Die ruzies worden een beetje afgezaagd, en zo'n tussenpersoon maakt een wereld van verschil :P

    - (Y)


    007

    goed idee,
    want sommigen die de mods al niet mogen,
    reageren dan meestal nóg feller.
    dus,
    goed idee :]


    idd

    Jah ok ='D
    Klinkt goed ^^


    death to the one at the end of the serenade.

    Goed idee, want ik werd zelf een beetje gek van al die ruzies x'D
    Ik heb persoonlijk nog geen anvaringen gehad met mods, dus ik weet niet precies hoe het zit meestal. Maar zeer goed idee, als er dan een keer iets is kan je teminste je verhaal kwijt ;)


    Tears are crashing out of my eyes

    Ghehe x] Ik vind het nog steeds een goed idee! ^^ Laat die bemiddelaar maar komen! x]


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Bn benieuwt wie de bemmidelaar is x'D


    Tears are crashing out of my eyes

    Het is iemand die jullie totaal niet kennen want ze komt niet veel op het forum ><


    Bored.

    Het is iemand die jullie totaal niet kennen want ze komt niet veel op het forum ><


    Njah, da's denk ik ook wel beter als je iemand kiest die weinig op het forum komt.


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Aaah coel :)


    Tears are crashing out of my eyes