• Beste usertjes. ^^

    Het komt er :D Rutger gaat er iets voor programmeren enzo ^^


    Ons is het opgevallen dat er wel enorm veel aanvaringen met mods zijn de laatste tijd en hebben daar wel degelijk bij stil gestaan. Nu lijken we een oplossing te hebben gevonden: een bemiddelaar tussen beide groepen.
    We hebben al een user op het oog, een objectief persoon die noch nauwe banden heeft met de mods noch met bepaalde users en een volwassen manier van handelen.
    Als je dan dus het idee hebt onrechtvaardig behandelt te worden en denkt dat je er niet zelf met de mods uitkomt kun je naar die persoon toe gaan. Zij zal dan bij de mods aankaarten wat het probleem is en zo kan er opnieuw naar bekeken worden. Ook worden deze problemen dan niet alleen met de desbetreffende mod maar met zoveel mogelijk besproken. Persoonlijke problemen met een user worden zo buiten spel gezet.
    We hopen dat als we dit gaan invoeren, dat moeten jullie uitmaken, dat de problemen sterk zullen afnemen. Topics en gezeur op het forum zal dan niet meer nodig zijn en er zal altijd naar je geluisterd worden.
    Maargoed onze vraag aan jullie: Goed idee of niet?
    En graag ook waarom enzo erbij ;)
    En we gaan niet vertellen wie die user is. Voor je het weet heeft hij/zij weer een horde users op zijn/haar dak.

    Groetjes,
    de Mods van Q.



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Edit.)

    I Like It^^


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Hebben jullie het al wel aan "de persoon" gevraagd of ze het wilt doen?


    rules don't stop me

    Ik vind het een goed idee!
    Kan er alleen maar beter mee worden denk ik ;-]


    Mew <3

    (...)
    Dan gaan we op zoek naar een andere ><

    volgens mij doe ik dom nu

    Nee hoor ;)
    Maar ik hoop wel dat ze het accepteerd.
    Als een user het niet eens is met een waarschuwing kan dit vast de volgende dag ook besproken worden ;)

    Dat is waarschijnlijk wel een goed idee!

    Ik bedoel zo voelt iedereen zich gelijk behandelt!


    Follow just your own mellody

    Nee hoor ;)
    Maar ik hoop wel dat ze het accepteerd.
    Als een user het niet eens is met een waarschuwing kan dit vast de volgende dag ook besproken worden ;)

    ik hoop het ook en ik hoop ook dat als ze accepteerd dat ze het goed gaat doen

    Dit is wel dringend nodig, zo blijkt maar weer, want vandaag was er weer een war op Q.


    No growth of the heart is ever a waste

    Inderdaad


    Life is hard and then we die

    ik vind het een goed plan.
    alleen hopen dat het de problemen die ik af en toe lees voorkomt of stopt!
    maarja succes!

    ik vind het een goed idee


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik vind het een prachtig idee (Y)

    Geef maar een gil/PB als er iemand (of 2 of 3 mensen) gevonden is. Dan programmeer ik het wel even dat je kunt zien of die persoon online is of niet.


    Dit is mijn signature...

    ik vind het een goed idee:Y)


    I am an idiot, I move.

    Ik heb misschien nog een idee: dus stel nu als jullie er geen vonden, dan laten we er toch gewoon een stel personen zich laten aanmelden en dan stemmen de mods gewoonweg? Zoals we dat gedaan hebben toen er nieuwe mods gingen komen.
    Het is maar een idee...


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Goed idee :D


    We can only learn to love by loving.