• Beste usertjes. ^^

    Het komt er :D Rutger gaat er iets voor programmeren enzo ^^


    Ons is het opgevallen dat er wel enorm veel aanvaringen met mods zijn de laatste tijd en hebben daar wel degelijk bij stil gestaan. Nu lijken we een oplossing te hebben gevonden: een bemiddelaar tussen beide groepen.
    We hebben al een user op het oog, een objectief persoon die noch nauwe banden heeft met de mods noch met bepaalde users en een volwassen manier van handelen.
    Als je dan dus het idee hebt onrechtvaardig behandelt te worden en denkt dat je er niet zelf met de mods uitkomt kun je naar die persoon toe gaan. Zij zal dan bij de mods aankaarten wat het probleem is en zo kan er opnieuw naar bekeken worden. Ook worden deze problemen dan niet alleen met de desbetreffende mod maar met zoveel mogelijk besproken. Persoonlijke problemen met een user worden zo buiten spel gezet.
    We hopen dat als we dit gaan invoeren, dat moeten jullie uitmaken, dat de problemen sterk zullen afnemen. Topics en gezeur op het forum zal dan niet meer nodig zijn en er zal altijd naar je geluisterd worden.
    Maargoed onze vraag aan jullie: Goed idee of niet?
    En graag ook waarom enzo erbij ;)
    En we gaan niet vertellen wie die user is. Voor je het weet heeft hij/zij weer een horde users op zijn/haar dak.

    Groetjes,
    de Mods van Q.



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Edit.)

    Je zegt Usertjes, Pff dat vind ik niet kunnnen. Ruzie!x'D


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik vind het ook wel een goed idee.

    Maar stel.. Als jullie het eerst by 1tje houden en die gene kan een week niet op de pc komen. En geeft het niet aan. Wat als er dan precies in die ene week een grote ruzie komt. Wat dan?


    Movie hunter.

    (...)
    Ruzie ontstaat nooit zomaar, dat komt meestal door lange opkropping van irritatie's.
    De users zullen dat moeten wachten tot de betreffende user online is gekomen.

    Voor het begin willen we het bij één houden. Als zij aangeeft het niet meer alleen aan te kunnen kunnen we eraan denken een tweede aan te stellen.

    Maar zovaak zal het niet nodig zijn hoop ik toch. Het gaat om de echte ruzie's he? ;)


    Ja.
    Maar alsnog, ik denk niet dat als er 'echt' ruzie is, de desbetreffende user rustig blijft wachten totdat er een bemiddelaar bij is. Ik denk eerlijk gezegd dat de ruzie dan gewoon doorgaat.


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Goed idee!

    Maar wie is die user? :X


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Maar stel.. Als jullie het eerst by 1tje houden en die gene kan een week niet op de pc komen. En geeft het niet aan. Wat als er dan precies in die ene week een grote ruzie komt. Wat dan?

    Ja wat als ze doodgaat,! HE!?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik vind het ook een goed idee. ='D

    Mag ik weten wie het is?

    Hmm, nee. Die persoon die we op het oog hebben, heeft zelf nog niet toegestemd.


    Bored.

    Maar stel.. Als jullie het eerst by 1tje houden en die gene kan een week niet op de pc komen. En geeft het niet aan. Wat als er dan precies in die ene week een grote ruzie komt. Wat dan?


    Dat zou nogal een groot toeval zijn hé . =]


    /

    Ik denk eerlijk gezegd ook wel dat het beter is dan we meer als een persoon nemen. [/mijn mening] Maar het is de moeite wel waard om het eerst met een persoon te proberen, misschien is het minder hard werk dan ik denk x']


    What's wrong whit loving someone?

    Ik heb geen problemen met Mods of gewone Quizletters. Ik heb al eens een waarschuwing gekregen omdat ik een topic had geopent wat niet mocht. De regels waren er toen pas een uurtje misschien. En ik had ze nog niet goed doorgelezen. Maar dat was ook mijn fout. xd
    Maar voor andere Users lijkt het me heel handig, vooral omdat er echt veel ruzie ontstaat omdat er nieuwe Mods zijn.


    I live for the applause, you will die for it.

    (...)
    Hmm, nee. Die persoon die we op het oog hebben, heeft zelf nog niet toegestemd.

    wat doe je als de persoon in kwestie niet toestemd?

    Goed idee (x
    minder nutteloze topics xD
    euhm en wies die user dan ? xD

    (...)
    wat doe je als de persoon in kwestie niet toestemd?


    Een ander zoeken, denk ik?


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    (...)
    wat doe je als de persoon in kwestie niet toestemd?

    Dan gaan we op zoek naar een andere ><


    Bored.

    Ik denk dat het wel een goede opslossing is. Je kunt het toch altijd proberen? Wie niet waagt, wie niet wint :)


    rules don't stop me