• Beste usertjes. ^^

    Het komt er :D Rutger gaat er iets voor programmeren enzo ^^


    Ons is het opgevallen dat er wel enorm veel aanvaringen met mods zijn de laatste tijd en hebben daar wel degelijk bij stil gestaan. Nu lijken we een oplossing te hebben gevonden: een bemiddelaar tussen beide groepen.
    We hebben al een user op het oog, een objectief persoon die noch nauwe banden heeft met de mods noch met bepaalde users en een volwassen manier van handelen.
    Als je dan dus het idee hebt onrechtvaardig behandelt te worden en denkt dat je er niet zelf met de mods uitkomt kun je naar die persoon toe gaan. Zij zal dan bij de mods aankaarten wat het probleem is en zo kan er opnieuw naar bekeken worden. Ook worden deze problemen dan niet alleen met de desbetreffende mod maar met zoveel mogelijk besproken. Persoonlijke problemen met een user worden zo buiten spel gezet.
    We hopen dat als we dit gaan invoeren, dat moeten jullie uitmaken, dat de problemen sterk zullen afnemen. Topics en gezeur op het forum zal dan niet meer nodig zijn en er zal altijd naar je geluisterd worden.
    Maargoed onze vraag aan jullie: Goed idee of niet?
    En graag ook waarom enzo erbij ;)
    En we gaan niet vertellen wie die user is. Voor je het weet heeft hij/zij weer een horde users op zijn/haar dak.

    Groetjes,
    de Mods van Q.



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Edit.)

    Nou, eigenlijk denk ik dat het wel iemand moet zijn die veel op het forum zit want daar worden meestal die topics geopent... Of zie ik dat verkeert? x'D


    Tears are crashing out of my eyes

    Nou, eigenlijk denk ik dat het wel iemand moet zijn die veel op het forum zit want daar worden meestal die topics geopent... Of zie ik dat verkeert? x'D


    Het lijkt me dat de desbetreffende user(s)/mod(s) op de bemiddelaar af moeten stappen, en niet andersom.


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Is de bemiddelaar nu al actief?


    No growth of the heart is ever a waste

    ik dan dat het (hopelijk) wel gaat werken. ik werd echt helemaal gek van die ruzies. de meeste ruzies gaan eigenlijk maar gewoon om meningverschillen en dat vind ik echt dom.:8
    maar het lijkt me dus wel een goed idee!


    Love is the world. And that's make my smile.

    Goed ik ben weer terug, en ga proberen of ik het kan doorzetten. ^^

    Goed idee (:


    I can't handle this confusion

    Ik denk wel dat het een goed idee is ja, ik weet niet waarom.


    *He's the one.

    Goed ik ben weer terug, en ga proberen of ik het kan doorzetten. ^^


    En, al nieuws?


    FML

    Ik vind het een goed plan. :3

    ik vind het goed idee:)
    slim bedacht.
    scheelt vast veel ruzie en alles.

    xx kimmsy


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    goed idee,
    ik ben benieuwd.
    Zij/hij weet het toch zelf al, he?
    zou wel raar zijn moest zij/hij het nog niet weten ^^


    What would Emma do?

    Succes Tara het is namelijk echt een goed idee ;)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Het komt er :D Rutger gaat er iets voor programmeren enzo ^^

    Het komt er :D Rutger gaat er iets voor programmeren enzo ^^

    YAY *feest*

    Het komt er :D Rutger gaat er iets voor programmeren enzo ^^

    Yay. _O_