• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods



    Welkom in het vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Bij deze is er weer nieuw leven ingeblazen en beginnen we opnieuw.



    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Kaa
    Laura - Elvenking
    Anne - Corday
    Merel - Hanaemi
    Sophie - SherIock
    Andrea - Fisher
    Erieka - Roku
    Annabeth - Barnabas
    Nana - Avarosa
    Freya - Cresseyde
    Melissa - Nicosia
    Jolanda - Sigil
    Céline - Eunomia
    Annick - PUKKELXDING
    Chris - Curuxa
    Lotta - Mertin
    Anne - Elwood
    Linde - LegoIas
    Evelien - Starkey
    Xanthe - Expendables



    Eten is op, sorry.

    [ bericht aangepast op 24 april 2014 - 22:01 ]


    I am an idiot, I move.

    Usha schreef:
    (...)
    Nee! Witlof is best lekker! Alleen 'rauw' lust ik het niet, maar wel in een schotel. :Y)


    Bah, witlof is smerig! x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Usha schreef:
    Het Bombardement, maar dat is vooral het bombardement op Rotterdam.
    Der Untergang?

    Der Untergang heb ik gisteren gekeken, maar die andere ken ik nog niet. Thanks (:


    Take risks and conquer your fears.

    Insurgent schreef:
    (...)
    Der Untergang heb ik gisteren gekeken, maar die andere ken ik nog niet. Thanks (:

    Het Bombardement is uitgekomen in december 2012. Met o.a. Jan Smit ^^ Erg goede film overigens.
    Misschien ook Zwartboek of Süskind? Oh en natuurlijk Oorlogswinter en die film over het dagboek van Anne Frank.

    [ bericht aangepast op 8 april 2014 - 18:32 ]

    Usha schreef:
    (...)
    Het Bombardement is uitgekomen in december 2012. Met o.a. Jan Smit ^^ Erg goede film overigens.
    Misschien ook Zwartboek of Süskind? Oh en natuurlijk Oorlogswinter en die film over het dagboek van Anne Frank.

    O, wacht. Die ken ik dan wel, maar die heb ik nog nooit gezien. Is die zo goed? Ik las alleen maar slechte recensies. Tijd om het zelf uit te vinden dan. Die andere twee zal ik ook downloaden, al heb ik zwartboek volgens mij voor een deel gezien. Oorlogswinter heb ik net voor de zoveelste keer gekeken, haha, maar misschien kan ik nog een versie van Anne Frank vinden die ik nog niet gezien heb.


    Take risks and conquer your fears.

    Kaa schreef:
    (...)

    Toch zul je ook dat moeten leren. Vanaf hoelaat heb je rijles? Tussen acht uur en half negen begint het donker te worden dacht ik. (:
    Vandaag 7 tot 8. Vorige keer van 8 tot 9.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)Vandaag 7 tot 8. Vorige keer van 8 tot 9.


    Ooh dan heb je het nog licht. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kaa schreef:
    (...)

    Bah, witlof is smerig! x)


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Insurgent schreef:
    (...)
    O, wacht. Die ken ik dan wel, maar die heb ik nog nooit gezien. Is die zo goed? Ik las alleen maar slechte recensies. Tijd om het zelf uit te vinden dan. Die andere twee zal ik ook downloaden, al heb ik zwartboek volgens mij voor een deel gezien. Oorlogswinter heb ik net voor de zoveelste keer gekeken, haha, maar misschien kan ik nog een versie van Anne Frank vinden die ik nog niet gezien heb.

    Ik vond hem goed, maar dat is mijn mening. :') Ik zou hem gewoon kijken, want er zitten wat nuttige dingen in. Heb je het nodig voor een werkstuk of zoiets?
    De film van Anne Frank is een vrij heftige film, vond ik zelf. The Whole Story (2001), dat is de titel naam van die film.

    Usha schreef:
    (...)
    Ik vond hem goed, maar dat is mijn mening. :') Ik zou hem gewoon kijken, want er zitten wat nuttige dingen in. Heb je het nodig voor een werkstuk of zoiets?
    De film van Anne Frank is een vrij heftige film, vond ik zelf. The Whole Story (2001), dat is de titel naam van die film.

    Ja, ik ben hem aan het downloaden (: Neuh, maar sinds ik The Book Thief aan het lezen ben, zit ik helemaal in de sfeer van de Tweede Wereldoorlog en zit ik er veel over te lezen en films over te kijken, vandaar. Die film komt me héél vaag bekend voor, maar ik denk dat ik die ook ga kijken (:


    Take risks and conquer your fears.

    Insurgent schreef:
    (...)
    Ja, ik ben hem aan het downloaden (: Neuh, maar sinds ik The Book Thief aan het lezen ben, zit ik helemaal in de sfeer van de Tweede Wereldoorlog en zit ik er veel over te lezen en films over te kijken, vandaar. Die film komt me héél vaag bekend voor, maar ik denk dat ik die ook ga kijken (:

    Het kan ook The Diary of Anne Frank zijn, ik weet het niet. Je hebt er meerdere, maar ik weet niet zeker welke ik gezien heb.

    Usha schreef:
    (...)
    Het kan ook The Diary of Anne Frank zijn, ik weet het niet. Je hebt er meerdere, maar ik weet niet zeker welke ik gezien heb.

    Ja, ik heb al veel films van Anne Frank gezien, maar dat is al lang geleden, dus ik vind het niet erg als ik er een paar nog een keer zie (:


    Take risks and conquer your fears.

    Insurgent schreef:
    (...)
    Ja, ik ben hem aan het downloaden (: Neuh, maar sinds ik The Book Thief aan het lezen ben, zit ik helemaal in de sfeer van de Tweede Wereldoorlog en zit ik er veel over te lezen en films over te kijken, vandaar. Die film komt me héél vaag bekend voor, maar ik denk dat ik die ook ga kijken (:


    Als je boeken wilt lezen heb ik nog wel een paar e-books voor je erover. ;3


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Als je boeken wilt lezen heb ik nog wel een paar e-books voor je erover. ;3

    O ja. I would like that (:


    Take risks and conquer your fears.

    Ugh ik ben blij dat dit topic niet meer van mij is, ik las continu over de naamwissels. (no_chears)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Assassin schreef:
    Volgens mij is het ook veganistisch. 8D Er zitten helemaal geen dierlijke producten in.
    Ik hoop dat ik mijn ouders ermee kan overhalen om het vaker te doen, want ik vind dat we veel te veel vlees eten, zoveel hebben we toch niet eens nodig.
    Ik heb ergens een recept voor een lekkere vegetarische moussaka. Wij doen het wel met een klein beetje gehakt ipv corn, maar het zijn voornamelijk groenten. Wil je het eens hebben?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?