• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods



    Welkom in het vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Bij deze is er weer nieuw leven ingeblazen en beginnen we opnieuw.



    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Kaa
    Laura - Elvenking
    Anne - Corday
    Merel - Hanaemi
    Sophie - SherIock
    Andrea - Fisher
    Erieka - Roku
    Annabeth - Barnabas
    Nana - Avarosa
    Freya - Cresseyde
    Melissa - Nicosia
    Jolanda - Sigil
    Céline - Eunomia
    Annick - PUKKELXDING
    Chris - Curuxa
    Lotta - Mertin
    Anne - Elwood
    Linde - LegoIas
    Evelien - Starkey
    Xanthe - Expendables



    Eten is op, sorry.

    [ bericht aangepast op 24 april 2014 - 22:01 ]


    I am an idiot, I move.

    Curuxa schreef:
    (...)
    Ga je naar Zweden, omg. Awesomeee.
    Elwood hier op Q spreekt trouwens ook Zweeds (:

    Jep, voor een half jaar! Sooo excited!
    Elwood? Is dat niet Amy, de vroegere mod?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    SherIock schreef:
    Zweeds praten lijkt me echt geweldig. Maar eigenlijk wil ik álle talen spreken die mijn pad kruisen :Y) Is die grammatica moeilijk?

    @Cresseyde, welkom terug! Hoe was Barcelona?

    Ik heb nog niet alle grammatica gehad, maar het is wel lastig. Vooral met lidwoorden, aangezien de/het in het Zweeds áchter het persoonlijk voornaamwoord wordt gezet. Dus als je bijvoorbeeld "de appel" wilt zeggen, wordt het äpplet, in plaats van ett äpple.
    En daarnaast is het ook even wennen als je meervoudsvormen gaat gebruiken, haha. Daar is een heel schema voor, wat eigenlijk van geen kant klopt. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Ik heb nog niet alle grammatica gehad, maar het is wel lastig. Vooral met lidwoorden, aangezien de/het in het Zweeds áchter het persoonlijk voornaamwoord wordt gezet. Dus als je bijvoorbeeld "de appel" wilt zeggen, wordt het äpplet, in plaats van ett äpple.
    En daarnaast is het ook even wennen als je meervoudsvormen gaat gebruiken, haha. Daar is een heel schema voor, wat eigenlijk van geen kant klopt. :'D

    Ho, dat klinkt... Zweeds ._. Ik hoor altijd van mensen die Nederlands leren, dat Nederlands ook een aaneenschakeling van uitzonderingen is.
    But I lost you already. Äpplet, is dus inclusief ett? Is het anders gewoon Äpple, of zit het lidwoord gewoon 'inbegrepen' in het woord, wether you like it or not?


    Tijd voor koffie.

    Heerlijk 5,5 km geskate met mijn zusje. :Y)


    Your make-up is terrible

    Is er ooit een van jullie naar The Amsterdam Dungeon geweest? Zo ja, wat was je ervaring? :W

    Usha schreef:
    Is er ooit een van jullie naar The Amsterdam Dungeon geweest? Zo ja, wat was je ervaring? :W


    Ja! Ik, ik!
    Het was geweldig ;3


    26 - 02 - '16

    @Sophie Heerlijk, vermoeiend, gezellig.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Roku schreef:
    (...)

    Ja! Ik, ik!
    Het was geweldig ;3

    Hm, mijn vriend stelde het voor om te doen. Ik ben echt doodsbang voor dat soort dingen, maar wel nieuwsgierig om het te willen. Er staat ook op de site zo'n 'test jezelf', of je geschikt bent. Ik wil 'm wel doen, maar ben doodsbang dus ik twijfel. D:

    [ bericht aangepast op 9 april 2014 - 21:13 ]

    Usha schreef:
    (...)
    Hm, mijn vriend stelde het voor om te doen. Ik ben echt doodsbang voor dat soort dingen, maar wel niewschierig om het te willen. Er staat ook op de site zo'n 'test jezelf', of je geschikt bent. Ik wil 'm wel doen, maar ben doodsbang dus ik twijfel. D:


    Als je nu al bang bent zou ik het maar niet doen. Maar op zich is 't niet zo'n big deal.
    Al moet ik daar wel bij zeggen dat ik niet al te snel bang ben te krijgen, maar ja. Je loopt gewoon door allerlei kamers, er wordt een verhaal vertelt en er gebeuren nog wat dingen, maar het is echt niet super eng of zo.

    [ bericht aangepast op 9 april 2014 - 21:11 ]


    26 - 02 - '16

    Usha schreef:
    Is er ooit een van jullie naar The Amsterdam Dungeon geweest? Zo ja, wat was je ervaring? :W


    Mijn zusje werkt er. :Y)


    Your make-up is terrible

    Roku schreef:
    (...)

    Als je nu al bang bent zou ik het maar niet doen. Maar op zich is 't niet zo'n big deal.
    Al moet ik daar wel bij zeggen dat ik niet al te snel bang ben te krijgen, maar ja. Je loopt gewoon door allerlei kamers, er wordt een verhaal vertelt en er gebeuren nog wat dingen, maar het is echt niet super eng of zo.

    Oke, ik heb dus die test gedaan. Ik verwachtte filmpje en dergelijke, moest je alleen foto's kiezen wat door normale foto's waren. :W Al die drukte om niets, hahahah. D:

    Assassin schreef:
    Heerlijk 5,5 km geskate met mijn zusje. :Y)
    Goedzooooo! Ik ben trots op je ;3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Jep, voor een half jaar! Sooo excited!
    Elwood? Is dat niet Amy, de vroegere mod?

    Nee, ze heet Anne. Ze staat in de lijst van offtopicers (:


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Ik denk dat mijn hand gaat afvallen. Ik heb vandaag heel mijn bio samengevat in een schriftje en pfff. Pijn zeg.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Divergency schreef:
    Ik denk dat mijn hand gaat afvallen. Ik heb vandaag heel mijn bio samengevat in een schriftje en pfff. Pijn zeg.


    Ieuw, samenvatten.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...