• Niet schrikken, lol.
    Ik ben even voor een tijdje Sim ;P
    Om helemaal in trant te zijn, heb ik ook (tijdelijk, no worries) mijn avatar verandert. Ik ben benieuwd of mensen me nu nog herkennen ;P

    Waarom? Ik had vorige week met mijn pianoleraar afgesproken om wat bladmuziek te printen van The Sims. Ik heb dat gisteren gedaan en ik ben weer helemaal weg van de muziek. Vooral de "Building mode's". Als je ook wil luisteren: hierzo (in de beschrijving kun je naar specifieke liedjes gaan). In een opwelling heb ik dus mijn username veranderd, èn mijn avatar. :Y)

    Dus, wat vinden jullie ervan?
    En hebben jullie laatst nog iets gedaan, in een opwelling?


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik herken je nu helemaal niet meer, maar ik vind het wel een grappige username. c:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Happiny schreef:
    Ik herken je nu helemaal niet meer, maar ik vind het wel een grappige username. c:

    Haha, daar was ik al bang voor, maar dankjewel ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik vind hem geweldig. :Y)
    De muziek van het originele spel is inderdaad heel gaaf! Zeker de Building Mode van 55:46 (in het filmpje waar de link naar leidt) vind ik echt prachtig. Maar goed, technisch gezien zijn ze dat allemaal wel... eerlijk gezegd vind ik de muziek van de latere spellen niet echt zo goed als die van het eerste spel. Al komt de Sims 1 muziek wel terug in de Sims 3 als liftmuziek, echt heel schattig. :'D

    Anyway, long story short, ik ben gek op The Sims en dus ook op jouw username. ^^


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    I love it!


    26 - 02 - '16

    Dit is vast een domme vraag, maar hoe heette je eerst? :x
    Ik kan dat namelijk niet zien op m'n Ipad, en ik ben verschrikkelijk slecht in mensen herkennen aan de hand van profielen, ghehe.
    Anyway, leuke username! *O*


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Me gusta :3


    You are beautiful, you are love.

    Pabu schreef:
    Dit is vast een domme vraag, maar hoe heette je eerst? :x
    Ik kan dat namelijk niet zien op m'n Ipad mobiel, en ik ben verschrikkelijk slecht in mensen herkennen aan de hand van profielen, ghehe.
    Anyway, leuke username! *O*


    :)

    Roku schreef:
    I love it!


    16 - 09 - '17

    Ik krijg een nostalgieaanval van de muziek van de Sims 1! Echt, ik ben zo weer een meisje van elf dat eindeloos huizen bouwt met een vriendin en daardoor nauwelijks meer tijd heeft om met de gemaakte poppetjes te spelen.


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Leuke naam! Inderdaad, die Building Modes zijn echt mooi. Ik wilde ze graag leren op de piano.


    Tijd voor koffie.

    Dankjewel iedereen! ^^

    Wiarda schreef:
    Ik vind hem geweldig. :Y)
    De muziek van het originele spel is inderdaad heel gaaf! Zeker de Building Mode van 55:46 (in het filmpje waar de link naar leidt) vind ik echt prachtig. Maar goed, technisch gezien zijn ze dat allemaal wel... eerlijk gezegd vind ik de muziek van de latere spellen niet echt zo goed als die van het eerste spel. Al komt de Sims 1 muziek wel terug in de Sims 3 als liftmuziek, echt heel schattig. :'D

    Anyway, long story short, ik ben gek op The Sims en dus ook op jouw username. ^^

    Haha, dankje ;D
    Ja, klopt. Ik vind deze ook best wel vet. Maar ik heb een voorkeur voor één, drie, vijf en zes. Die heb ik ook uitgeprint om te spelen :Y)
    Echt? Ik heb de Sims 3 een tijdje gespeeld, maar ik vond het niet zo leuk, maar dat heb ik niet meegemaakt. Supervet x'D

    Pabu schreef:
    Dit is vast een domme vraag, maar hoe heette je eerst? :x
    Ik kan dat namelijk niet zien op m'n Ipad, en ik ben verschrikkelijk slecht in mensen herkennen aan de hand van profielen, ghehe.
    Anyway, leuke username! *O*

    Ik denk dat je iets meer hebt aan mijn vorige avatar, omdat ik daar herkenbaarder aan was ;D
    Maar ik was Urquhart.
    En dankje ^^

    Asgard schreef:
    Ik krijg een nostalgieaanval van de muziek van de Sims 1! Echt, ik ben zo weer een meisje van elf dat eindeloos huizen bouwt met een vriendin en daardoor nauwelijks meer tijd heeft om met de gemaakte poppetjes te spelen.

    Haha, ik had het dus ook met het spelen en luisteren. Sowieso vind ik het leukste om te bouwen en niet te spelen, stiekem. Mooie, en dure huizen bouwen was een grote hobby van me. Spelen werd na een tijdje saai en dan ging ik weer verder met bouwen van een ander huis :Y)

    SherIock schreef:
    Leuke naam! Inderdaad, die Building Modes zijn echt mooi. Ik wilde ze graag leren op de piano.

    Dankje ^^
    Ik heb hier een linkje voor je met alle "Building Theme's", als je ze nog wilt ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    nu ben ik gelijk in de mood om de sims te spelen ;P


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Siiiiiims. Awesome!


    -

    ChetUbetcha schreef:
    nu ben ik gelijk in de mood om de sims te spelen ;P

    Haha, dat heb ik nu ook, maar het kost me te veel moeite om die dingen te installeren, en dat is maar goed ook, want ik kan nu eigenlijk geen afleiding permitteren x'D

    Gailybell schreef:
    Siiiiiims. Awesome!

    Dankje ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Ahh nostalgie! Ik kan al heel lang geen Sims meer spelen, ik mis het echt. :c
    Wel toffe naam, het duurde even voordat ik door had dat jij het was.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."