• Beste mensen, met welgemeende liefde en trots presenteer ik u: Het Waanzinnige Kletscafé numero 125!




    Café mededelingen:
    ~ Iedereen is human (of panda)! :Y)
    ~ Onze awesomeheid heeft al meer dan honderd topics gevuld.
    ~ Wij geven elke dag gratis knuffels (en chocolade) (en awesomeheid lessen) (en Nederlands lessen).
    ~ Er bestaat een Kletscafé story! Enchanted!
    ~ Wij hebben een TinyChat account: klik.


    Het is een plicht om deze beginpost te lezen.

    Zeg, ik ben hier nieuw. Hoe begon alles?
    Wel, het is simpel. Er waren eens twee quizletters die van spammen hielden en graag Nederlandse lessen gaven. Dit deden ze beiden graag maar ze gingen een beetje té off-topic. En zo begon het Kletscafe-idee. Al binnen en topic hadden ze een paar vaste leden en de eerste dag al was een groot succes. Zo groeide het Kletscafe steeds meer en meer. Op een dag was de awesomeheid de wereld teveel, en verdween alles spoorloos. Maar wij zijn allemaal prima in orde en we kletsen nog lang en gelukkig.


    Onze geweldige crew:

    Werknemers.
    Nori • Nori • Cafébazin • 12
    Lotta • Mertin • Cafébazin • 12
    Crystal • Sorcery • Chef-kok • 12
    Jarne • Pulsar • General Manager offtopic • 15
    Sofie • Amaretto • Barvrouw • 14
    Kim • Linger • Entertainer • 18
    Sylvie • Querencia • Serveerster • 19
    Kelly • Linkin • karikatuurtekenaar • 17
    Fren • Ruitenberg • Schrijfster • 13
    Kim(sel) • Eccleston • Servettenvouwster • 17
    Naomi • Aves • Schoonmaakster • 16
    Bes • Frodo • Taartenbakster • 16
    Emma • Krull • Haakster • 19
    Noa • Nightingalex • Muziekante • 13
    Vera • DianePie • Melige-sprookjes-en-gedichten-schrijver-met-gezellige-tekeningen-erbij-creator • 14
    Rick • Hybridum • Gitarist/Webdesigner • 17

    Verslaafden.
    Suuz • Cantabile • Alcoholistische stamgast • 17
    Erieka • Roku • Kattenverslaafde • 18
    Gail • Gailybell • Chocolaverslaafde • 17
    Isa • Pumbaa • Disneyverslaafde • 13
    Lisanne • Reveniam • Chocolademelkverslaafde • 15
    Naomi • KilIian • Serieverslaafde • 19
    Yolanda • Kaa • Serieverslaafde • 17
    Sanne • Verlac • Puzzelverslaafde • 14
    Marlou • Vexatious • Gameverslaafde • 14
    Jaimy • Leshley • Tumblrverslaafde • 16
    Jacco • CaIeb • Nikitaverslaafde • 18
    Daphne • LeMockingjay • Harry Potter en Hunger Games verslaafde • 14
    Eva • xPrimRoses • Koetjesreepverslaafde • 14
    Annemarije • Timbaa • Theeverslaafde • 16
    Do • SuperTOMMO • Cookieverslaafde • 13
    Leah • Initiation • Schrijfverslaafde • 13
    Coosje • Caille • Social media verslaafde • 14
    Minke • Atlantica • Animeverslaafde • 15
    Emma • Opinio • Fruitverslaafde • 15
    Kim • Cassia • Internet-/series-/dierenverslaafde • 19
    Annick • Pukkelxding • Sims 2 verslaafde • 20
    Demi • Lorum • Sims 3 verslaafde • 14
    Inge • Square • Badeendjesverslaafde • 17
    Merel • Usha • Pretty Little Liars verslaafde • 15
    Freya • Cresseyde • Fantasy verslaafde • 17
    Suzanne • xSuzannex • Awkward verslaafde • 16
    Ezra • Idylle • Knuffelverslaafde • 15
    Aline • Shailene • Kinderprogramma- en film verslaafde • 14


    Wil jij ook bij de vervelende crew horen? Iedereen is welkom! Hoe meer zielen, hoe meer ergernis. :3
    Zeg je naam, leeftijd en werk/verslaving, dan proppen we je erbij! (:


    Prijslijst.
         


         




    Het Kletscafé; Wist je dat..?
    Wist je dat:
    • Het Kletscafé is ontstaan door het vele offtopic gaan in een topic door een aantal users?
    • Nori (Nori) de naam ''Kletscafé'' heeft bedacht?
    • Het eerste Kletscafé-topic op 28 oktober 2013 geopend is?
    • Jarne (Pulsar) de prijslijst heeft bedacht?
    • Rick (Hybridum) de Kletscafésite heeft gemaakt?
    • Lotta (Mertin) met haar leeftijd van twaalf jaar de jongste kroegbaas is?
    • Het Kletscafe ook een eigen Quizletaccount heeft? Kijk hiervoor bij de Kletscafé spin-off.
    • Hier de weddenschap tussen Jarne (Pulsar) en Erieka (Taiga) is ontstaan?
    • Dit het enige topic is waar zoveel aan truth or dare wordt gedaan?
    • Nori (Nori) gek is van Rihanna en al begint te flippen als ze haar naam hoort?
    • Lotta (Mertin) de trendsetter is van de trend om de hoofdletter "i" te gebruiken in plaats van de "l"?
    • Lotta (Mertin) (bedenker van de naam), Jarne (Pulsar) en Bes (Frodo) de bedenkers van het Rowlingisme zijn?
    • Sick nu echt officieel is?
    • Rick (Hybridum) goed is in het bedenken van Ships?
    • Hij inmiddels Koos heeft bedacht?
    • In topic 80 alle wensen voor de GIF's uitkwamen?



    Just a reminder!!
    ~ Degene met de laatste reactie opent het nieuwe topic, tenzij anders aangegeven.
    ~ We doen niet lullig of gemeen tegen elkaar.
    ~ Iedereen is leuk en niemand heeft nood aan hatelijke opmerkingen.

    [ bericht aangepast op 9 april 2014 - 17:20 ]


    From these ashes, I will rise

    Shailene schreef:
    Wie van jullie is hier eigenlijk allemaal gelovig en wat geloven jullie? :3

    Ik ben christelijk gelovig, maar dat wist je nu al. :Y)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Linger > Maheegan


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Pulsar schreef:
    Volgenst mij hebben we wel een primeur:

    ''Eerste serieuze gesprek in het kletscafé!'':'D

    Het moet op de voorpagina in alle kranten. Met grote screenshots van ons gesprek. :Y)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Maheegan schreef:
    Linger > Maheegan


    Nice! Wat betekend het?:3

    @Eva
    Idd!


    Queer zijn is gewoon alles

    Jingles schreef:
    (...)
    Ik ben christelijk gelovig, maar dat wist je nu al. :Y)


    Jeps (krul)
    Ik ben ook Christelijk, maar niet evangelisch.

    Één ding: Dat ik christelijk ben en niet alleen christelijk ben opgevoed maar het ook zelf geloof betekent niet dat ik een brave engel ben ofzo. Ik 'scheld' ook met 'O mijn God' en dat soort dingen. Alleen andere 'leuke' dingen doe ik gewoon niet. Punt.
    Ja, dat punt staat daar raar maar het moest, hahaha.. :''D


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik zeg ook wel o my god of zo, maar nooit godverdomme of iets dat daar op lijkt. Dat vibd ik best erg klinken. Ik houd het bij fuck, kut en shit. Al ben ik niet echt trots op fuck en kut xd

    Jingles schreef:
    Één ding: Dat ik christelijk ben en niet alleen christelijk ben opgevoed maar het ook zelf geloof betekent niet dat ik een brave engel ben ofzo. Ik 'scheld' ook met 'O mijn God' en dat soort dingen. Alleen andere 'leuke' dingen doe ik gewoon niet. Punt.
    Ja, dat punt staat daar raar maar het moest, hahaha.. :''D


    Het is sterk dat je je eigen keuze durft maken. Ik hoop alleen voor je dat leuke dingen die je ziet niet tegenstrijdig gaan worden met je geloof, gezien de tijd en geloof soms eens botsen.

    Ik geloof lichtjes in natuurgodsdiensten, niet zo letterlijk, maar eerder uit wetenschappelijk perspectief. Dat klinkt raar.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Wow, ik heb iets gemist toen ik Smosh ging kijken. :Y)

    Ik volg godsdienst op school en ik ben ook christelijk opgevoed en zo, maar eigenlijk omschrijf ik mezelf eerder als een agnost (en rowlingist uiteraard). Ik geloof wel dat er iets meer is, maar ik houd me daar niet mee bezig.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Mertin schreef:
    Wow, ik heb iets gemist toen ik Smosh ging kijken. :Y)

    Ik volg godsdienst op school en ik ben ook christelijk opgevoed en zo, maar eigenlijk omschrijf ik mezelf eerder als een agnost (en rowlingist uiteraard). Ik geloof wel dat er iets meer is, maar ik houd me daar niet mee bezig.


    Dit gaat heel dom klinken, maar wat was een agnost ook al weer?


    -

    Shailene schreef:
    Ik zeg ook wel o my god of zo, maar nooit godverdomme of iets dat daar op lijkt. Dat vibd ik best erg klinken. Ik houd het bij fuck, kut en shit. Al ben ik niet echt trots op fuck en kut xd

    Er is zo'n jongen in mijn klas, tevens een goede vriend van me, die niet weet wat fuck betekent. xd Dus als ik "fuck you" naar hem roep omdat hij weer dom bezig is, zegt hij doodleuk "fuck you too, bitch" terug. Ik bedoel maar, ik ben geen vrouwelijke hond en ik hoef al zeker niet ... D:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Pumbaa schreef:
    (...)

    Dit gaat heel dom klinken, maar wat was een agnost ook al weer?

    Nee hoor, dat is niet dom. =) Een agnost is iemand die niet weet of er wel of geen god is - en zich daar meestal ook niet bezig mee houdt. Letterlijk betekent het "iemand die niet weet", dacht ik.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Mertin schreef:
    (...)
    Er is zo'n jongen in mijn klas, tevens een goede vriend van me, die niet weet wat fuck betekent. xd Dus als ik "fuck you" naar hem roep omdat hij weer dom bezig is, zegt hij doodleuk "fuck you too, bitch" terug. Ik bedoel maar, ik ben geen vrouwelijke hond en ik hoef al zeker niet ... D:


    Hahaha, wat erg :') Maar wel grappig :3

    Mertin schreef:
    (...)
    Er is zo'n jongen in mijn klas, tevens een goede vriend van me, die niet weet wat fuck betekent. xd Dus als ik "fuck you" naar hem roep omdat hij weer dom bezig is, zegt hij doodleuk "fuck you too, bitch" terug. Ik bedoel maar, ik ben geen vrouwelijke hond en ik hoef al zeker niet ... D:


    Dit doet me denken aan die keer dat iemand een telefoon had die zoekopdrachten uit kon voeren op commando van je stem. Gingen we naar google vertalen en allemaal vage dingen inspreken. Begon mijn vader met "leuk hè?". Je mag zelf uitpuzzelen hoe die telefoon dat heeft verstaan, maar de vertaling was "fuck".


    -

    Wat is het verschil tussen een agnost en een atheïst?