• De titel zegt het zelf al! ^^
    Ik zoek stories om te lezen want ik verveel me dagelijks en ik wil toch iets vaker op Q zitten dan dat ik normaal doe...
    In ieder geval ik lees veel stories. Dump gewoon je story hieronder en ik zal een kijkje nemen.
    IK LEES GEEN BROMANCES! Dan weten jullie dat dan al in ieder geval.
    Ik lees alles graag en ik zal overal een kijkje nemen!

    Neem misschien ook een kijkje bij mijn story?


    Part 1: Everything for love


    Why did you do that ,Harry?"
    "Because I love you can you please accept that ?"
    "I can't."
    "Why?"
    "I don't know."
    "You don't know?"
    "No. We can’t have a relationship."
    "I do everything for love. "
    "Why me?"
    "Because you're beautiful, look at your face in the moonlight."
    "I c-c-an't." I wanted to walk away but Harry picked up my hand.
    "Don't let me go, cause I'm tired to feel alone."


    Now you were standing the right in front of me...
    I hold on scared and harder to breath.
    All of a sudden these lights are blinding me.
    I never noticed how bright they would be.
    I saw in the corner there is a photograph.
    No doubt in my mind it's a picture of you.
    It lies there alone on its bed of broken glass.
    This bed was never made for two.

    I'll keep my eyes wide open...
    I'll keep my arms wide open...
    Don't let me go...



    One Direction bestaat niet | Bevat +12 | Harry E. Styles | Daniëla A. Parker (aka Indiana Evans)
    | Kan 16+ bevatten [Ik waarschuw!] | Speelt zich af in Holmes Chapel (Engeland) | | Nederlands geschreven & gesproken met soms een vleugje Engels
    | Ik schrijf wanneer ik graag wil | Don't let me go - Harry Styles lycris | Reacties en abo's zijn altijd welkom | Only on Quizlet | No hate please! | © angelaxxx | Love you all! (H) | Veel leesplezier! x




    Everything for love || Harry Styles

    Alvast bedankt! X




    Calcanda semel via leti


    Iedereen is dood... iedereen. Het vuur greep razend snel om zich heen, huizen werden verzwolgen in de snijdende hitte. Ik dacht dat de duivel ons kwam halen, de duivel... Ergens had ik ook wel gelijk, ergens was het waar! Ja koning Hores en zijn mannen, waren de afkomstig van duivel ik wist het zeker! Zij waren in ieder geval elk bestoken met duivelse gedachtes, gevoed door zes van de zeven zondes.
    Ik ben maar een simpele vrouw, ik ben alleen... Maar ik ben gemaakt tot de zesde zonde en ik zal wreken wat deze mannen hebben gedaan. Ik zal hen elk op een passende manier naar de krochten van de hel sturen, daar waar zij thuis horen. Dan pas zal ik vrede kennen.



    Geschreven door Iris Huis in 't Veld
    Deze story doet mee aan SOTY
    Hoofdstukken tussen de 500 en 2000 woorden

    Gestart: 20-01-2014
    Eindigt: 30-11-2014


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    One shots
    5SOS
    Nialler
    hazza
    Hazza
    5SOS


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Hej!!

    Ik heb een Harry Potter verhaal, het speelt zich af na de oorlog, 2 generaties later. In de hoofdrol Jaimy en Cale Malfoy

    Cheries from a Happy Ending Story, Lily en Scorpius Malfoy

    Het meest onwaarschijnlijke is dan toch gebeurd. Ron had nog wel zo zijn gevoelens uitgesproken over de afdeling waar hij nog steeds niet helemaal happy mee is.
    Lilly Potter en Scorpius Malfoy zijn echter het bewijs dat geboren aartsvijanden niet bestaan. Hun relatie kent natuurlijk zijn ups en downs, maar na hun schooltijd en trouw hebben ook de ouders zich erbij neergelegd, een Griffoendor-Zwadderich gezin is een feit.
    Lees in dit verhaal hoe het de kinderen van de twee tegenpoolen afgaat.
    Jaimy Malfoy, lang, sluik, witblond haar met hazelnootbruine ogen, net als die van haar moeder. Zij begint aan haar 3e jaar op Zweinstein en krijgt voor het eerst te maken met haar broertje wiens bevestiging, verrassing verrassing, ook kwam vlak voor zijn 11e verjaardag. In tegenstelling tot zijn zus zou je niet zeggen dat deze jongen daadwerkelijk geboren is uit zijn roodharige moeder en witharige vader. Dat van hem is zwart, op de kruin staat het hardnekkig omhoog en zijn zicht is nul zonder bril. De jongen lijkt sprekend op zijn grootvader en overgrootvader, op de grijze ogen na.
    Lees het avontuur van de 3e generatie Potters, die hun tijd op Zweinstein verslijten als Malfoys!



    Plaatje = tevens link ;)



    Het einde lijkt bijna nabij...


    Op 4 september 2013 voelt iedereen op de wereld de aarde trillen. Een aardbeving? Een tyfoon? Een tsunami? Niemand kan precies zeggen wat hij of zij hierover denkt. Om stipt 9 uur in de ochtend verliest iedereen het bewustzijn. Er gebeurd niks meer. Alles ligt stil, de mensheid lijkt opeens uitgestorven. Toch komen twee beste vrienden terug bij en lijken alleen op de wereld. Overal mensen die op de grond liggen. Overal dieren die op de grond liggen. Elektriciteit dat niet meer werkt, niks meer. Er is niks gebeurd met de wereld en het getril is niet meer te voelen. Het is niet te begrijpen wat er precies aan de hand is. Als er opeens een enorme lichtflits verschijnt en richting de beste vrienden gaan, rennen ze voor hun leven, maar de lichtflits raakt hun en alles wordt zwart.




    Toch blijkt er een nieuw begin te zijn...


    Op 6 juli 2641 voelt iedereen de aarde trillen. Om stipt 10.30 uur verschijnt er een enorme lichtflits vanuit de hemel die naar beneden racet. De elektriciteit wordt aangetrokken tot de lichtflits en de robots blokkeren voor precies één minuut lang. Als ze weer deblokkeren scannen ze met hun kijkers de twee wezens midden op de weg. De ene van hun snakt naar adem, terwijl de andere al bang rondkijkt. Eenmaal de twee beste vrienden doorhebben dat ze niet meer thuis zijn, gaat er van alles door hun hoofd. Overleven ze hier? Moeten ze bang zijn? Waar zijn ze precies? Is dit de toekomst?


    Genre: Sci-Fi
    Neemt deel aan Camp NaNoWriMo
    ©Foraoise


    16 - 09 - '17

    Leuk filmpje ook,
    Super handsome Brenton Thwaites, blue lagoon the awakening
    ga ook even een kijkje nemen bij je verhaal, je filmpje heeft me overgehaald ;)

    Home Sweet Home • Ashton Irwin

    Ben er pas aan begonnen, maar het is altijd leuk om lezers te hebben en om wat feedback te krijgen. (: Ik zal ook zeker een kijkje nemen bij jouw verhaal!


    Nothing is impossible in my own powerful mind.



    Wat als de huidige beroemdheden worden getrokken voor het geruchte spel The Hunger Games?
    Gaan ze het overleven, of raken ze zo wanhopig dat ze het opgeven en zich letterlijk aan de vijand geven?
    Er is maar een manier om dat uit te vinden...

    Bravery - Hunger Games/ Celebrities


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home



    #Tao
    #Kris
    #2 celmates
    #EXO


    http://www.quizlet.nl/stories/136249/tao/


    Live is what you make, so make it beautiful


    She was made for the innocence, the bright smiles and the sunshine.
    Damon was made for the sinister mind, the cunning smirk and the darkness.
    Whenever she fell, she just raised up again, higher than before.
    Whenever Damon fell - well he had stopped falling long time ago, he just stayed down,
    watching everyone else scream and struggle in protest with a smirk on his face.
    He liked to think that he cushioned Shae’s fall at times - with the ground floor being his kingdom and all.
    It was only fair, after all, since Shae lit up his world like a small candle.


    _______________________________

    WANDERLUST
    _______________________________



    Shae is een jonge vrouw die de hele wereld aan haar voeten heeft ligt. Ze heeft na een gecompliceerd verleden besloten om niet op één plek te blijven, maar om te gaan waar de wind haar brengt. Ze gelooft niet in toeval en heeft er een handje van om ongevraagd in de problemen te komen. Het verhaal voert haar naar Mystic Falls, waar heel het stadje in rep en roer is van haar plotse aanwezigheid. De inwoners hebben vreemde trekjes en lijken haar niet met rust te kunnen laten voordat ze weten waarom Shae in Mystic Falls is gestopt. Maar wat als ze dit zelf ook niet weet? Haar aanwezigheid maakt haar leven veel gecompliceerder dan wat ze ooit had durven dromen. Ze maakt kennis met enkele mysterieuze schepsels en vraagt zichzelf af of ze in het stadje moet blijven, óf het juist moet verlaten. Als geen ander voelt ze de onrust aan die op de loer ligt en alles krijgt een andere wending als de inwoners erachter komen wat Shae werkelijk is. Zullen ze haar accepteren voor wie ze werkelijk is? Kunnen ze haar misschien een thuis geven waar ze (stiekem) al zo lang naar opzoek is? Zal haar kijk op liefde hersteld kunnen worden, of zal ze in het monster veranderen wat ze altijd al zo heeft verafschuwd?


    I'll lick the poison from right off your kiss



    If they don't listen, make them listen.
    If they don't watch, make them see.
    But first you have to open your eyes and ears.


    *Volgt niet de originele verhaal lijn.
    *sommige mensen komen hier niet in voor
    *Soundtrack Little mix, About the boy
    *Ik zoek nog rollen ;')



    Dat ik je stem vergeet.

    "Vragen zijn niet meer van toepassing. Gedachten doen er
    niet meer toe. Lege tranen blijven stromen, gevoelens zijn
    uitgeschakeld op het moment dat ik hoor dat jij hier nooit
    meer zal zijn. Dat jij hier niet meer wilde zijn."
    - Gwen.


    12+ • Nederlands • Onbekende personen • Drama
    Gwendolyn Tackozi (16) • Elles Montomar (15) †


    Het meeslepende verhaal van Gwendolyn. Een jonge meid die haar beste vriendin, nee haar zielsverwant, verliest. Hoe het leven van Gwen, een vrolijke en uitbundige puber, op slag veranderd. Niets is nog wat het lijkt. Niets voelt nog hetzelfde, niets ruikt nog hetzelfde. Twijfels over het leven, en twijfels over de dood. Bepaald het lot? Is er überhaupt licht aan het einde van de tunnel? Bang om de wereld in te gaan, bang om gezien te worden. Bang voor gevoelens en gedachten. Bang voor het leven, en dóór het leven. Een bloedend hart, koude tranen en versteend door de leegte.


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Haleema is de eerste koningin van het Arabische rijk. Jarenlang weet ze de vrede te bewaren en leeft het volk in eenheid en welvaart, totdat de oogst mislukt en de honger uitbreekt. Het contrast tussen arm en rijk wordt groter en groter. De woede laait op en keert zich tegen de machtigste persoon in hun bestaan, Haleema. Ze eisen dat ze aftreedt en haar gigantische paleis verlaat. De leider van de opstand Azhar, een wraakzuchtig en bloeddorstig man, neemt daar geen genoegen mee. Hij eist Haleema met geweld op en maakt van een koningin zijn persoonlijke slavin.




    Drama, historisch, romantiek
    Regelmatig nieuwe hoofdstukken
    Over het algemeen 16+


    http://www.quizlet.nl/stories/133962/van-macht-tot-onmacht-1/


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Haar ouders zijn inmiddels twee jaar geleden overleden door een auto-ongeluk, haar vriend is een alcoholist die regelmatig zijn handjes niet kan thuishouden en haar studie loopt ook al helemaal mis. Sarah weet niet meer hoe ze verder moet, maar haar docent meneer Robertsen biedt haar een laatste kans om toch haar diploma te behalen. Hiervoor zal ze wel een geweldige prestatie moeten leveren: een interessant, vernieuwend onderzoek dat indruk maakt. Sarah heeft geen idee wat ze hiermee moet, maar haar behulpzame docent brengt haar in contact met James.
    Al snel beseft Sarah waarom meneer Robertson uitgerekend James heeft gekozen. Hij is niet alleen interessant, maar laat haar de mooie dingen van het leven zien.




    Drama, romantiek
    12+
    Regelmatig nieuwe hoofdstukken


    http://www.quizlet.nl/stories/135375/liefde-maakt-blind/


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass



    ''Now go stand in the corner and think about what you did.''





    She's not a saint,
    And she's not what you think,
    She's an actress, whoa.



    Soon he's gonna find
    Stealing other people's toys
    On the playground won't
    Make you many friends

    He should keep in mind:
    There is nothing I do
    better than revenge.

    Revenge
    My list of things to do this week
    Jealousy, misery
    Gonna give you what you gave to me
    Make you feel so bad.
    Break you, make you so-orry
    I hope you cry,
    Im gettin' my
    revenge.

    I've been thinking about
    what you have done to me
    The damage is much deeper
    than you'll ever see
    But i'm getting my revenge.




    Retribution betekent in het Nederlands vergelding. Dat is een ander woord voor wraakneming of straf.


    Soundtrack.
    • Nederlands geschreven en gesproken.
    • Neem alsjeblieft een abo, want ik waarschuw niet.
    Tumnus©
    • Ik schrijf wanneer ik wil.
    • Cover is gemaakt door Pedrad.

    TOP:
    4-5-2014 met 3+ kudo's, 5e in de top.
    9-5-2014 met 3+ kudo's, 3e in de top.
    9-5-2014 met 4+ kudo's, 5e in de top. (Ja, twee keer op een dag xd)
    10-5-2014 met 3+ kudo's, 4e in de top.


    Retribution • Styles

    Enn... De foto's staan weer eens verkeerd. (no_chears)

    [ bericht aangepast op 10 mei 2014 - 21:05 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    You'll never be alone • Kanker

    "Just know you're not alone, 'cause I'm gonna make this place your home."




    The story about two different girls with the same problem.

    A brain tumor.

    The one a benign, the other a malignant.

    The one will die in six months, the other will survive it.

    Life is unfair.







    • Nederlands gesproken en geschreven
    • 12 jaar en ouder
    • Gebaseerd op waargebeurde feiten
    • Neem abo, ik waarschuw niet
    • Ik probeer 2-3 hoofdstukken per week
    • Reacties/kudo's zijn altijd welkom

    |Door Decimoway|


    "I'm gonna be alone in the heaven," I said.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys