• De titel zegt het zelf al! ^^
    Ik zoek stories om te lezen want ik verveel me dagelijks en ik wil toch iets vaker op Q zitten dan dat ik normaal doe...
    In ieder geval ik lees veel stories. Dump gewoon je story hieronder en ik zal een kijkje nemen.
    IK LEES GEEN BROMANCES! Dan weten jullie dat dan al in ieder geval.
    Ik lees alles graag en ik zal overal een kijkje nemen!

    Neem misschien ook een kijkje bij mijn story?


    Part 1: Everything for love


    Why did you do that ,Harry?"
    "Because I love you can you please accept that ?"
    "I can't."
    "Why?"
    "I don't know."
    "You don't know?"
    "No. We can’t have a relationship."
    "I do everything for love. "
    "Why me?"
    "Because you're beautiful, look at your face in the moonlight."
    "I c-c-an't." I wanted to walk away but Harry picked up my hand.
    "Don't let me go, cause I'm tired to feel alone."


    Now you were standing the right in front of me...
    I hold on scared and harder to breath.
    All of a sudden these lights are blinding me.
    I never noticed how bright they would be.
    I saw in the corner there is a photograph.
    No doubt in my mind it's a picture of you.
    It lies there alone on its bed of broken glass.
    This bed was never made for two.

    I'll keep my eyes wide open...
    I'll keep my arms wide open...
    Don't let me go...



    One Direction bestaat niet | Bevat +12 | Harry E. Styles | Daniëla A. Parker (aka Indiana Evans)
    | Kan 16+ bevatten [Ik waarschuw!] | Speelt zich af in Holmes Chapel (Engeland) | | Nederlands geschreven & gesproken met soms een vleugje Engels
    | Ik schrijf wanneer ik graag wil | Don't let me go - Harry Styles lycris | Reacties en abo's zijn altijd welkom | Only on Quizlet | No hate please! | © angelaxxx | Love you all! (H) | Veel leesplezier! x




    Everything for love || Harry Styles

    Alvast bedankt! X


    Mijn nieuwe verhaal is geen gewone story, waarbij ik alles schrijf en bedenk en mijn abonnees het mogen lezen. Dit is een story waarbij de lezer beslist hoe het verder loopt. Ik schrijf wat jullie van me willen.

    Ieder nieuw hoofdstuk eindig ik met twee of drie opties en jullie mogen beslissen met welke optie ik verder schrijf. Ik zal hieronder even een voorbeeld zetten, om verduidelijking te geven. Het moet wel duidelijk zijn dat dit voorbeeld natuurlijk bagger slecht is en wat de inhoud betreft niet vergelijkbaar is met het verhaal ;).

    'Hoe gaat het?' vraagt Piet.

    Optie 1: Je zegt dat het goed gaat en vraagt hoe het met hem gaat
    Optie 2: Je zegt dat het niet zo goed gaat en wacht tot hij vraagt waarom niet
    Optie 3: Je zegt dat het niet goed gaat en begint te vertellen waarom niet


    Het spijt me voor dit verschrikkelijke voorbeeld, maar dit is een klein beetje het idee ;). Vanzelfsprekend zijn de stukken langer en de opties wat ingrijpender. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

    Het enige wat ik bedenk, is een beginsituatie en de personages. Het verhaal bedenken jullie!


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain



    “Er is maar één mogelijkheid…”
    De woorden trekken de aandacht weg van haar wervelende gedachtegang.
    “Slechts één kans waarmee je ze kunt redden. Misschien
    Bentley kijkt de jonge verpleegster aan.
    “En dat is?” daagt ze uit?
    Poshline kijkt terug naar de meisjesachtige, zieke Periocyd.
    “Je leven uitwissen. Zonder te bezwijken
    Ze glimlacht.



    + Nederlands geschreven en gesproken
    + Genre: Sci-fi Dystopian, Avontuur, Onbekende Personen
    + kan zowel fysiek als mentaal geweld bevatten en mogelijk grof taalgebruik




    The Definition of Insanity

    Ik hoop dat je mijn story een kans geeft!
    Veel leesplezier!
    x Nina


    The Ultimate Guide To Finding Love in a Bouncy Castle



    "Bijna had ik het hem verteld. Bíjna."

    Judy Maeson is zeventien jaar oud en is na het overlijden van haar zus nooit meer het vrolijke, spontane meisje dat ze eerder was, geworden.
    Haar moeder probeert haar terug open te doen bloeien door haar er zo vaak mogelijk op uit te sturen met haar zusje van vier, tot grote ergernis van Judy, die liever niet meer buiten komt. Dan ontmoet ze echter Zac, een jongen die haar voor het eerst in tijden aan het lachen maakt.
    De vraag is alleen of ze zelf wel open wil staan voor een nieuw begin... En kan ze hem ooit vertellen wat er met Anna gebeurd is?


    The Ultimate Guide To Finding Love in a Bouncy Castle is een romantische dramachicklit over liefde en verlies in de stijl van The Fault in Our Stars en Mijn Reis met Jake.


    "Echt super mooi geschreven! - TheBestDay
    "It's like a drug to me!" - xLenox
    "Je kan echt wel schrijven!" - Odyne
    "Ik word echt vrolijk als ik dit lees!" - Lovelyreads
    "Ik voel me helemaal gelukkig als ik jouw verhaal lees.. is dat normaal?!" - xLenox
    "Ik vind je verhaal heel mooi en leuk. De details die je beschrijft en de uitleg die je erbij geeft, vind ik geweldig." - Tuk

    "Je verhaal is echt prachtig!!" - xLenox

    • Geschreven door Niniwa1
    • In ontwikkeling
    • Onbekende personen || Romantiek || Drama
    • Copyright 2014 ©
    • Klik hier voor de trailer!
    • Trailer gemaakt door Illwill
    • Mijn lezers zijn fantastisch! x


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell



    The Stag and the Doe ~ Jily
    Wanneer James Lily voor misschien wel de miljoenste keer mee uitvraagt, zegt Lily eindelijk ja. Is de vriendschap tussen Lily en Severus nu voorgoed voorbij? Maken James en Lily niet meer om de drie seconden ruzie? En wat gebeurt er als Zwamdrift een voorspelling doet? Is hun zoontje Harry nog wel veilig?





    Klik op de plaatjes om bij het verhaal te komen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!










    Drie vuren strijden om het hoogst.
    Een zwarte flits bedwelmt
    Een kille warmte bestrijdt
    De wind verdrijft door twee.


    || Geschreven door Unsullied en Faelain.
    || Cara wordt geschreven door Unsullied
    || Kayda wordt geschreven door Faelain
    ||Quiz


    So comes snow after fire, and even dragons have their endings.
    -J.R.R. Tolkien, The Hobbit











    http://www.quizlet.nl/stories/138204/snow-comes-after-fire--the-hobbit/


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Onvolkomen

    Het is midden in de zomer, 26 juli, en we zitten in de hangmat. We - dat zijn Mare en ik. Zachtjes duwt ze de hangmat heen en weer door af en toe haar voet tegen de grond af te zetten. Het is 21.39, de schemering valt in en de hitte van deze dag zakt langzaam weg. Mare heeft haar ogen dicht en geniet van de schommeling. Ik zit nogal stijfjes en probeer dit netjes op te schrijven: dat valt heus niet mee als de hangmat beweegt.
    De afgelopen maand hebben Mare en ik behoorlijk wat tijd doorgebracht in deze hangmat, hier in mijn achtertuin. De meeste mensen, ook onze schoolvrienden, zijn op vakantie en Utrecht lijkt rustiger te zijn dan ooit. In mijn achtertuin valt meer te beleven dan in de stad, dus we zitten hier vaak 's avonds, pratend en soms filosoferen we of dromen we over absurde idealen. Het leven is mooi.
    De afgelopen dagen hebben onze gesprekken serieuzere tonen aangenomen. We hebben veel gepraat over het afgelopen jaar en hoe deze situatie tot stand is gekomen. Mare is bang om te vergeten wat er allemaal gebeurde dit jaar en ik hou gewoon graag dingen bij. Daarom schrijf ik nu in dit notitieboek, dat een harde kaft met een tekening van een roze kat heeft. We hebben besloten ons verhaal op te schrijven - nou ja, eigenlijk schrijf ik het. Mare heeft er het geduld niet voor, zij schrijft liever korte gedichten. Onze gedachten, de situaties, echt alles zal ik hier met ijverig geduld opschrijven, uit mijn eigen herinneringen of uit Mare's verhalen en het is moeilijk om een passende intro te vinden. Daarom schrijf ik hier in het voorblad maar hoe we op het idee zijn gekomen, zodat ook dat niet vergeten word.


    “This thing about you that you think is your flaw - it's the reason I'm falling in love with you.” Colleen Hover, Slammed

    Dit is het verhaal van Roald en Mare, twee jongeren op de middelbare school. Als Roald na de zomer in de vijfde klas komt, zit er een nieuw meisje in zijn klas, Mare. In het begin valt ze hem niet op, maar al snel bemerkt hij dat Mare anders is. Ze voegt zich niet in het bestaande groepensysteem en beweegt zich overal vliegensvlug tussendoor. Voordat Roald het door heeft wordt Mare steeds belangrijker in zijn leven.

    http://www.quizlet.nl/stories/139591/onvolkomen/

    [ bericht aangepast op 26 juni 2014 - 9:54 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Veelzeggend als je zwijgt



    Veelzeggend als je zwijgt
    Goed als je praat
    Mooi als je lacht
    Verdrietig als je gaat
    Maar als de dag voorbij is
    Weet ik dat je op me wacht
    Meestal


    ~

    Het verstrijken van de jaren betekent niet altijd vooruitgang.

    ***


    Het belangrijkste genre is dystopische science-fiction, OP en het is volledig nederlands.


    For those I love, I will sacrifice

    De sneeuwengel

    http://www.quizlet.nl/stories/139518/de-sneeuwengel/

    Het geluid van bommen die op de grond vielen deed mij ineen krimpen. 'Pappa schiet op!' Gilde ik. Het luik klapperde door de wind. Met grote ogen keken mijn moeder en ik ernaar. 'Noort, maak je geen zorgen ik heb haar.' Riep pappa. Op het zelfde moment klonk er een oorverdovende knal. Stukken grond vlogen omhoog en belanden in de schuilkelder. Ik dook in elkaar en rilde. Nee, dit kon niet...
    'Leonard!' Gilde mijn moeder. Ze sprong op en verdween naar buiten. Ik gilde. 'Mam!' Ik sprong ook op en wilde haar achterna rennen. Een bom die de grond raakte liet de aarde onder mij trillen. Ik viel om en beschermde mezelf met mijn arm voor de rondvliegende stenen. Een groot stuk hout viel over het gat van de schuilkelder en liet het duister over mij heen vallen. Ik kroop in elkaar en rilde, snikte en snotterde. De tijd tikte eindeloos voorbij. Het geluid van bommen, het geschreeuw van mensen en kinderen. Ik legde mijn handen op mijn oren en begon te schreeuwen. Dit kon niet waar zijn. Dit kon niet de werkelijkheid zijn.


    Een verhaal over een meisje dat alles verliest en lijkt te gaan sterven, maar juist dan tot leven komt.

    ~Fantasy, onbekende personnen
    ~Geschreven door Pientie
    ~Gestart: 24-6-2014
    ~eind: ?


    ~My Mind Is Free~


    Zes biljoen mensen op aarde toen het virus zich begon te verspreiden. Mensen verloren zichzelf, werden moordlustiger en doodden hun vrienden en families. Die dag werden er duizenden mensen gedood en meer dan een paar miljoen mensen raakten geïnfecteerd.

    Drie biljoen mensen op aarde toen ze door kregen dat het einde in zicht kwam. iedereen leeft op verschillende plekken, en probeerde er alles aan te doen om hun geliefden te beschermen en te overleven in een wereld zonder hoop. Waar blijft het leger nou hier dat ons zouden gaan helpen?

    Maar een paar mensen op aarde, toen alle hoop weg was vervlogen. Nog steeds geen leger, nog steeds geen medicijn voor de virus en bijna iedereen om je heen is in een moordlustige wilde dier veranderd. Waarom proberen ze ons gewoon niet te herinneren? Wat kan ik doen zodat ze me weer kennen?

    Het had maar 365 dagen nodig. 365 dagen tot het virus het wereldbevolking bijna uit kon moorden, waar een nieuwe generatie geboren zou worden, die bestond uit moordlustige wilde mensen die bijna geen IQ hadden en maar doodden wat ze konden vinden.


    Ze herkennen ons wel, ze weten wel wie we nog waren, dat we nog vrienden van elkaar waren, of zelfs broers of zussen. Maar het virus in hun lichaam houdt die gedachtes tegen. Je moet gewoon vechten tegen het virus en dan zal alles goed komen, maar waarom is dat niet zo?



    • Trailer • 12+ • Thriller • Onbekende Personen • Avontuur • Story •


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••



    The hardest thing in life is when you realize it is not gonna be okay, not this time
    - Maxine June Moore




    - Start at 15 June 2014
    - Nederlands gesproken en Nederlands geschreven
    - One Direction doesn`t excist





    Can`t let go - Harry Styles


    Every second is highlight,

    Wesley | OP

    Idde lijkt een gewone 16-jarige jongen, maar de kleine littekens op zijn onderarmen zeggen iets anders. Hij is een heroïneverslaafde, geworden op zijn 14e na de dood van zijn ouders. Een tijdje is er niets aan de hand, maar hij heeft steeds meer nodig om aan zijn behoefte te voldoen. Zo veel dat hij in overdoses riskeert en alles doet om aan heroïne te komen, met levensbedreigende situaties als gevolg.

    En dan verschijnt Wesley. Een onbekende jongen, knap en gespierd en Idde is op slag verliefd. Maar na een tijdje begint hij zich dingen af te vragen over die jongen. Wie, of beter gezegd wat is Wesley eigenlijk? En waarom komt hij alleen maar in beeld als Idde in levensgevaar is?

    Klik.


    Als dombo's konden vliegen, was het hier een enorm vliegveld.

    http://www.quizlet.nl/stories/139949/different-doesnt-mean-wrong--one-direction/







    Edentical for ever.
    Just like god made us.
    The same nose, The same eyes only a different size.
    The same parents, the same sister, only a different picture
    Came in this world together, but only to surrender.





    Dit verhaal gaat over One Direction. De leden Zayn Malik, Niall Horan, Harry Styles, Louis Tomlinson en Liam Payne.
    Heel normaal natuurlijk alleen is er wat anders. Harry Styles heeft een tweeling zus genaamd Elizibeth Styles aka Ellis.
    Elizabeth is actrice sinds ze haar eerste rol in Harry Potter had, maar nu Harry Potter voorbij is kan ze meer tijd met Harry door brengen.
    Tussen door heeft ze nog film rollen maar ze is niet meer elke dag op de set zoals vroeger. Dit betekend dat ze hun band weer beter kunnen
    opbouwen. Nu ook Harry beroemt is wordt tijd doorbrengen makkelijker, maar het is toch wel een beetje anders als je dit niet gewend bent.





    In het kort:
    -One Direction bestaat dus.
    - Engelse namen
    - Ik type alles in het Nederlands ook wat ze zeggen.
    - Dit is geen typisch verhaal over romantiek.


    =

    Too Late


    Ever since the day that we met
    I couldn't get you out of my head
    There was always something about you
    Every chance that I seem to get
    Finds a way to end in regret
    There was always something about you
























    Jealousy keeps containing me
    In time you'll see
    Just what we could be















    But I'm always too late
    I'm always too late
    I see you but I always hesitate
    'Cause I'm always too late
    Don't wanna be too late
    To have you by my side and I can't wait
    'Cause never is too late









    * Nederlands geschreven, Nederlands gesproken.
    * 5 SOS bestaat, maar zijn niet bekend
    * One Direction bestaat niet.
    * Jessica Hope Payne
    * Trailer
    * Soundtrack
    * Bevat 16+

    Dit verhaal is behoorlijk heftig. Wees dus voorbereid als je hier aan begint, want het bevat gevoelige onderwerpen, zoals anorexia, snijden en dat soort dingen.

    Heyy,
    Ik ben net begonnen aan een onbekende personen verhaal:
    Unexpected Feelings ~ Me and him


    Een project, een nutteloos project.
    Dat was zoals ik erover dacht...
    Een project, een nutteloos project.
    Dat was zoals hij erover dacht...


    Het project dat mijn en zijn leven veranderde, hij zag mijn problemen en ik de zijne.
    In het begin was het vervelend, daarna veranderde alles.
    Hij en ik, wij konden het aan.



    × Speelt zich af in 2080
    × Onbekende personen
    × Kan grof taalgebruik bevatten
    × Ik waarschuw niet
    × Ik probeer om de dag te uploaden, maar vanwege school kan dat soms anders zijn
    × Deze story is op mezelf gebaseerd met een heleboel dingen erbij verzonnen en erger gemaakt, maar ik wilde het van me afschrijven. Deze story speelt zich af in 2080, omdat een gedeelte van mijn idee nog niet uitgevonden is, dus daarom 2080. De rest van de dingen zijn hetzelfde als in deze tijd, geen vliegende auto’s ofzo…

    [ bericht aangepast op 13 juli 2014 - 20:05 ]


    “Maybe the wolf is in love with the moon, and each month it cries for a love it will never touch.”

    http://www.quizlet.nl/chapters/1246006/i-will-fight-for-you-1/

    Warriors are not born and they are not made..

    Warriors create themselves
    through trail and error,
    pain and suffering,
    and their ability to conquer their own faults.






    Jaylynn zit boven op de grot waar ze in wonen. Vanuit hier kan ze zonder opgemerkt te worden over de uitgestrekte gras en zand vlaktes uit kijken. En natuurlijk van de frisse buitenlucht genieten. Ook al is het verboden hier te komen. Haar ogen gaan naar de enorme stad met zijn grote muren. Vanaf hier kan je Arken pas echt goed zien. De stad is enorm en de bouwen zijn zo hoog en dan die muren. Waarom zouden mensen zulke hoge muren om hun stad heen bouwen? Zouden ze dan nooit gewoon van de natuur willen genieten? Want het uitzicht is echt prachtig. Een zachte bries waait door het bruine haar van Jaylynn heen. Haar mondhoeken krullen een stukje op en ze kijkt naar de zon die laag aan de horizon staat. Het zal niet lang meer duren voor die onder gaat. Ze werpt even een blik op haar horloge. Hij gaat inderdaad bijna onder.. Shit. Het is al half 10 ze had allang beneden moeten zijn. Ze schiet overeind en rent vlug door het gangen netwerk richting het huis van haar vader en zichzelf. Veel mensen zouden verdwalen door deze gangen, maar zij heeft er juist leren lopen en kent ieder gangetje. Het duurt hooguit 10 minuten voor ze weer thuis is. Zoals altijd is haar vader allang weer thuis. Als Jaylynn de deur open duwt ziet ze hem al in de keuken zitten. Ze probeert nog zo zachtjes mogelijk de deur dicht te doen, maar haar vader hoort alles.


    Narnia taught that we must all grow up & leave our childhood behind but must never forget it.