• De titel zegt het zelf al! ^^
    Ik zoek stories om te lezen want ik verveel me dagelijks en ik wil toch iets vaker op Q zitten dan dat ik normaal doe...
    In ieder geval ik lees veel stories. Dump gewoon je story hieronder en ik zal een kijkje nemen.
    IK LEES GEEN BROMANCES! Dan weten jullie dat dan al in ieder geval.
    Ik lees alles graag en ik zal overal een kijkje nemen!

    Neem misschien ook een kijkje bij mijn story?


    Part 1: Everything for love


    Why did you do that ,Harry?"
    "Because I love you can you please accept that ?"
    "I can't."
    "Why?"
    "I don't know."
    "You don't know?"
    "No. We can’t have a relationship."
    "I do everything for love. "
    "Why me?"
    "Because you're beautiful, look at your face in the moonlight."
    "I c-c-an't." I wanted to walk away but Harry picked up my hand.
    "Don't let me go, cause I'm tired to feel alone."


    Now you were standing the right in front of me...
    I hold on scared and harder to breath.
    All of a sudden these lights are blinding me.
    I never noticed how bright they would be.
    I saw in the corner there is a photograph.
    No doubt in my mind it's a picture of you.
    It lies there alone on its bed of broken glass.
    This bed was never made for two.

    I'll keep my eyes wide open...
    I'll keep my arms wide open...
    Don't let me go...



    One Direction bestaat niet | Bevat +12 | Harry E. Styles | Daniëla A. Parker (aka Indiana Evans)
    | Kan 16+ bevatten [Ik waarschuw!] | Speelt zich af in Holmes Chapel (Engeland) | | Nederlands geschreven & gesproken met soms een vleugje Engels
    | Ik schrijf wanneer ik graag wil | Don't let me go - Harry Styles lycris | Reacties en abo's zijn altijd welkom | Only on Quizlet | No hate please! | © angelaxxx | Love you all! (H) | Veel leesplezier! x




    Everything for love || Harry Styles

    Alvast bedankt! X

    Silent storm • One direction


    Prologue:
    Iedereen zou zeggen dat ik gek was, verliefd op 5 jongens? Elke jongen zo uniek en zo bijzonder. Wat moet je doen? Als je niet kan kiezen en ze het liefste alle 5 had. Ik had voor ze allemaal een plekje in mijn hart, voor ieder hun eigen speciale plekje.
    Zouden hun ook een plekje voor mij hebben? Zo ja, zou die dan niet verdwijnen als ze erachter kwamen? Zouden ze me nog wel willen, als ze me moesten delen?
    Misschien moest ik gewoon vertrekken, terug naar huis, terug naar Nederland. Doen alsof het nooit gebeurd was en verder gaan met mijn leven. Mijn geweldige leven. Als hun mij kunnen vergeten dan kan ik het ook. Het begon allemaal deze zomer, tijdens mijn avontuur in Italië.


    Ik hoop dat je een kijkje gaat nemen.
    Zoals je misschien door hebt is het een fanfiction over alle vijf!
    One Direction bestaat in het verhaal
    Het kan ook 16+ delen bevatten, maar er zit wel een verhaallijn in!


    Let us live our way and let us die our way.

    een nieuw begin

    Ann heeft het niet makkelijk thuis, haar vader heeft moeite met zijn handjes thuis houden. Ook haar moeder ontkomt niet aan zijn brute geweld.
    Buiten huis heeft Ann het voor elkaar, ze heeft een leuke vriendengroep, beoefend verschillende vechtsporten op hoog niveau en haalt hoge cijfers op school.
    En dan besluit haar moeder te verhuizen.

    Ann leert Tokio hotel en hun beste vriendin kennen, en valt voor Georg. Alleen draagt de groep een geheim voor haar.
    Ze helpt de groep aan een platencontract en al snel worden de jongens bekend.
    maar was dit wel wat ze wilde?


    x Tokio hotel
    x Drama
    x Romantiek
    x Lopend
    x 16+
    x Geschreven in het Nederlands
    x Gesproken voornamelijk Nederlands (soms Duits, Engels, Limburgs)


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Hoge hakken, Stinkende sokken.


    Jane is een jong creatief, maar klunzig meisje die naar een speciale Engelse school wil, genaamd College Jean-Pierre du Lock. Deze school is voor artistieke leerlingen die verder willen met hun passie.
    Er is echter één probleem om van Jane's droom werkelijkheid te maken. Er is geen plek meer op het meisjesinternaat. Jane ziet nog maar één oplossing en dat is om zich als jongen in te schrijven met gevolg dat ze als meisje tussen de jongens moet slapen. Met haar rode haar, sproeten, uitstekende oren en veel te kleine lengte past ze totaal niet tussen de grote stoere jongens van school. Jane waagt wanhopige pogingen om vrienden te maken, maar haar kwaliteiten zoals chanteren, beledigen en haar eeuwige sarcasme worden niet altijd in dank afgenomen. Dit bezorgt haar vaak meer problemen dan gewenst.
    Uiteindelijk ontmoet ze Yoran en Kyle, een tweeling die haar met tegenzin, in hun midden neemt. Maar hoe kan ze voor haar beste vrienden haar geheim nog langer bewaren? En hoe moet de klunzige Jane zich uit de problemen houden als ze niets anders kan dan ze veroorzaken?






    Bevat:
    -transseksuele verkleedpartijen.
    -scheldwoorden.
    -beledigingen.
    -12+ stukken.
    © Croyance

    'Eén en één is drie..
    Ik heb nooit goed kunnen rekenen,
    Maar ik wist pas dat ik geen ongelijk had toen ik hen ontmoette..'





    Titel is link naar story.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    I'm a lonely fox and i search you
    een story over Lotus een meisje van 18 die in londen leeft als een van de weinige mensen die de goeie kant van een virus hebben opgepikt.
    de kant dat je telkens in een vos kan veranderen
    helaas zijn de meeste mensen in honden veranderd, niet letterlijk, dat betekent dat ze niet meer goed kunnen nadenken en praten. ze zijn voor veel dingen bang en kennen maar 2 dingen: angst en agressie


    Da!

    Dit gaat er waarschijnlijk vreemd uitzien, maar deze story is een soort roleplay die ik met iemand anders schrijf, maar in tegenstelling tot een gewone 1 op 1 gaan we dieper in op de personages

    [RPG] Licence to Kill || Thrones & Miserables

    De geheime inlichtingendienst van Amerika staat altijd klaar om de mensheid te dienen, beschermen en helpen. Hun aanwezigheid blijft altijd onopgemerkt, maar zonder de hulp van deze geheime organisatie zou de wereld overspoeld worden door criminaliteit. Er is echter één criminele bende die de inlichtingendienst nog niet heeft weten op te pakken.
    De Crips vormen samen een criminele straatbende die bekend staan om hun beruchte moordacties en het stelen van peperdure voorwerpen die weer op de zwarte markt worden doorverkocht. Ze zijn sluw, snel en zijn uitstekend op elkaar afgestemd. Totdat er een conflict ontstaat waardoor de Crips in twee groepen worden opgedeeld. Het ene deel van de bende wil compact blijven om en op de oude manier blijven werken, terwijl het andere deel van de bende internationale bekendheid wilt vergen en er geen enkel probleem mee heeft dat de bende op deze manier in gevaar komt.
    De geheime inlichtingendienst komt hier achter en probeert één opvallend bendelid over te halen om met hen samen te werken en op deze manier de Crips voorgoed achter de tralies te krijgen.


    ~Thrones& Miserables
    ~Characters are selfmade
    ~Faceclaim Adriana: Phoebe Tonkin
    ~Faceclaim Maxwell: Sebastian Stan
    ~Crime, Action and Drama
    ~Started: May 11 2014


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    http://www.quizlet.nl/stories/137746/we-are-voldemort-daughters-draco--malfoyfred-weasley/


    Wij zijn Aviana en Brianna, oorspronkelijk een drieling en alle drie heksen en leerlingen van Zweinstein hoge school voor hekserij en hocus-pocus. En dit is ons verhaal, een verhaal over wraak, liefde, verraad, vriendschap en haat. Een moeilijke tijd vol met keuzes maar ook met dromen en wensen sommige die we maar beter geheim konden houden andere die iedereen mocht weten, omdat die wens en droom niet gevaarlijk voor ons en andere zal zijn, we moesten oppassen met de liefde want een verkeerd vriendje zal leiden tot zijn dood.
    Maar soms kunnen sommige dingen zelfs tot onze dood leiden en geloof ons als we zeggen dat dat meerdere malen was gebeurd
    Wij zijn de dochters van Lord Voldemort


    Alle personages behoren toe aan j.k Rowling behalve mijn zelfbedachte personages.
    Het meeste schrijf ik uit de oogpunt van de drie meisjes.
    Draco Malfoy en Fred Weasley komen er vaak in voor, waarschijnlijk later ook wel wat andere.
    Ik schrijf wanneer ik zin heb, ik probeer wel elke week 1 stukje te posten
    Op de inleiding na is verder alles in de verleden tijd geschreven.

    Wil je misschien kijken? Ik zoek nog lezers en kan mijn verhaal niet in de spotlight zetten, i.v.m. ouders die het niet goed vinden dat ik voor een site betaal...


    "Always be yourself. Unless you can be a pirate - then always be a pirate." ~ Jack Sparrow

    http://www.quizlet.nl/stories/137900/the-arrow-of-the-silver-dragon--the-avengers/

    The Arrow of The Silver Dragon | The Avengers







    See the Silver dragon
    Soaring above the sky
    Silver arrows shooting
    Just as she flies by

    Magestic silver dragon high up in the skies
    How she shows her beauty as she flies
    Oh so very high in the midnight black
    Majestic beast oh please fly back

    Breathing out the heavy fire
    Eyes as blue as the bluest sapphire
    Flapping her gracious wings before depart
    The silver dragons with a golden heart





    Started at 17 May 2014.
    o Written in Dutch,
    sometimes spoken in English.
    o It's fiction, not based on reality.
    o Meer verschillende Marvel dan alleen Avengers
    o It would be great if you take an abo!
    o Like my story? really appreciate if you would recommend to others
    o By: Laleah


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    X POSIUM.
    X Posium is een geheim project van het leger, het is nog nooit getest en extreem geheim gehouden. Men zegt dat het langzamerhand controle krijgt over je lichaam, het is een nieuw bewust zijn, nieuw onderbewust zijn en maakt je sterker, krachtiger en misschien wel onverslaanbaar. Het is gevaarlijk spul, als het in verkeerde handen zou vallen.. Daarom houdt het leger het strikt geheim. Dit is niet bevestigd, het is een gerucht. We weten het dus niet 100% zeker.
    geleerde Jeff Jones.



    • Accalia G Rhine (Jones)
    • update wanneer ik er zin in heb.
    • Nederlands
    • gestart: 30'05'14
    • alles geschreven door Lisa.

    Link!





    For the severely emotionally injured the world is just not a safe place.
    There is always another injury lurking just around the corner.
    I know that a lot of these people go inside of their minds and disassociate from everything and everyone around them.
    That way the world, for them, becomes a little bit safer.
    And we call them insane and mentally ill, and crazy, and unpredictable, and scary.
    But somewhere deep inside, we all envy then.
    After all, we all just want one thing.
    To be strong and safe.



    'daring to defy but too weak to overcome'



    Een verhaal over hoe liefde je dwingt om keuzes te maken die je hele leven veranderen.
    Hoe liefde je kan dwingen dingen te doen tot je uiteindelijk niet eens meer weet waarvoor je vecht, of wie je zelf bent.



    -Divergent Fanfiction
    -Start op 8/05/14
    -Dit verhaal is opbouwend, maar zal later 16+ bevatten.
    -Het verhaal uit de boeken/films is niet/ nog niet gebeurd
    -Ik houd van ondersteunende tips/reacties
    -De originele personages behoren toe aan Veronica Roth, alle andere aan mij
    - cover van DreamerN


    Dancing on the edge


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Trapped in a Cage

    Drie Teams, één winnaar en twee verliezers...
    ik ben net begonnen, misschien vindt je het wat?

    Hey!

    Ik heb 3 stories die aan je eisen voldoen, momenteel schrijf ik het meeste aan de 2e, heb er nu heel veel inspiratie voor.
    Ik zou het super vinden als je een kijkje zou nemen!




    Één en drie, twee vierend vrij zonder wrok
    Gebogen vier maakt lachend de sneeuwende klok
    Vijf word gevrezen met wanhoop,naar
    Niemand's lievend, vasterend zwaar
    Één blijft achter, geen begrip
    Twee maakt goed, gekweld in slib
    Drie is stevig, maakt vanouds
    Vijf laat drie als kalig koud
    Drie en vier maakt stevig zeven
    Brengt de nummer vijf naar even.


    - Fantasy, onbekende personen
    - Al gestart, tijdelijk even geen updates
    - update 1x per week
    - lange hoofdstukken (ongeveer 1500 woorden), nu al 20 hoofdstukken
    - ABN geschreven
    - Neem maar een kijkje als het je iets lijkt : http://www.quizlet.nl/stories/108606/leatarr-ogen-der-doorgang/

    Door Zwaluws en blackXwhite



    Na een dodelijk ongeluk komt Daniel terecht in een voor hem volledig onbekende wereld. Een wereld op dezelfde plek als de onze, maar onzichtbaar voor diegene waarvoor het niet bedoeld is. Deze wereld was tot miljoenen jaren geleden toegankelijk voor iedereen, totdat iemand besloot de poort tussen de twee werelden te sluiten. Alleen zij met een pure ziel kunnen deze wereld betreden. Want deze wereld is, net als de onze, niet zonder gevaar.

    - Onbekende personen, fantasy
    - ABN geschreven
    - Gestart!
    - hoofdstukken van 500-1000 woorden
    - pas 5 hoofdstukken, maar aan deze story schrijf ik nu veel
    - de link: http://www.quizlet.nl/stories/109851/guardian-angel/
    - door blackXwhite



    What about taking this empty cup and filling it up
    With a little bit more of innocence
    I haven't had enough, it's probably because when you're young
    It's okay to be easily ignored
    I like to believe it was all about love for a child


    - Onbekende personen
    - ABN geschreven
    - Gestart!
    - Let op: Hiervan bestaan 2 versies in dezelfde story!
    - Update: Als ik weer een nieuw hoofdstuk heb kunnen schrijven
    - Link: KLIK!
    - Door blackXwhite

    xx


    The best way to make your dreams come true is to wake up!

    Ik heb enkele Twilight fics waar ik opnieuw mee ben begonnen, ik weet niet of je ze leuk vind. Meeste gaan ook eerder los van heel het Bella/Edward gedoe, buiten eentje. Je klikt maar aan wat je leuk vind ;)

    Jet Black Hair, Bloody, Red Eyes and the desire to rule the World
    achter ieder groot volk staat er een grote leider, die zowel gevreesd als geliefd is. wetten worden door hem bedacht en toegepast, maar wat als er grootheidswaanzin komt? lees hier het verhaal achter een leider, die zijn volk beschermt, en voor altijd heeft veranderd... het verhaal van Aro

    Deze gaat over de Volturi en heel de backstory, en Cullens komen er denk ik maar een keer in voor, later (deel dat nog lang niet gepost is ^^)

    Chapters Between the Love Story
    Bella wordt 18, maar bij haar feestje loopt het mis. Edward komt tot het besef dat ze beter af is zonder hem, en besluit weg te gaan. natuurlijk weten we allemaal wat er met Bella gebeurde, maar hoe zat het met Edward? hij had toch ook een avontuur, enkele hoofdstukken tussen het liefdesverhaal...?

    Dat is dus die over Edward.

    Little Things in Life makes Living Worthwile
    Samira is nooit gewoon geweest, door al de dingen die ze bij zich draagt. vriendinnen kende ze niet, en om de 10 maanden verhuisde ze wel. als op een dag ze in Seattle is, slaat het noodlot echter toe...

    Romantiek en weeral nauwelijks Cullens. Vooral over het vampier worden/zijn.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.



    Lieve is een meisje met een heftig verleden. Ze is erg teruggetrokken, dromerig en het liefste is ze alleen aan het tekenen of aan het lezen op haar kamer. Veel sociale contacten heeft ze niet. De greep van de eenzaamheid houdt haar vast.
    Tot ze Louise ontmoet. Een meisje dat nieuw is in haar klas, ze is grappig maar erg warrig. In het begin wantrouwt Lieve haar, maar als de tijd verstrijkt ontstaat er een hechte vriendschap dat meer is dan alleen dat.

    •Gebaseerd op een waargebeurd verhaal.
    •Bevat gewelddadige scènes. (huiselijk geweld)
    •Kan triggerend zijn. (zelfmoord en automutilatie)
    •Drama, onbekende personen.
    •Geschreven en bedacht door mij.





    Hægt, Kemur Ljósið

    Blauw doordringt in ijzige winterogen,
    Bevroor mijn lippen tegen elkaar, sneeuw vormt zich al daar,
    Nagedacht over wat ik zou zeggen, of je jezelf erbij neer zou leggen,
    Beven mijn woorden door de lucht als ik probeer te spreken...

    Blauwkristallen ogen glijden langs de restjes papier
    Door de kamer verspreidt, zijn de woorden die ik mijd
    Snippers geteld, het getal dat ik je meld,
    Vormen de trillingen door de lucht iets wat je misschien verstaat...

    Flitsen je helderblauwe ogen
    Door de wintersneeuw, hoor je mijn gil?
    Kleurt de sneeuw rood, volgt de dood
    Zo dichtbij...



    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    http://www.quizlet.nl/stories/137746/dark-rose/



    'Alsjeblieft Rose, dit zal je dood worden.' Rose draaide zich langzaam om en met betraande blauwe ogen keek ze haar twee zussen aan die sprekend op haar leken.
    'Ik moet dit wel doen, als ik dit niet doe wordt het als nog mijn dood, onze dood.' haar stem brak en de tranen stroomd over haar wangen.
    'Rose, er is vast een andere manier.' ze keek haar twee zussen een voor een aan en nam een diepe zucht voordat ze verder sprak.
    'Nee, er is geen andere manier.' zonder om nog op antwoord te wachten draaide ze zich om en rende ze weg.



    Alle personages behoren toe aan j.k Rowling behalve mijn zelfbedachte personages.
    Ik probeer minstens 1x in de week een hoofdstuk te activeren maar dit zal me niet altijd lukken
    Kan afwijken van de verhaallijn
    Speelt zich af in the orde of the phoenix