• Na het bijna een jaar niet meer gespeeld te hebben, ben ik sinds kort weer verslaafd aan Sims 3. Nu wil ik er graag weer een uitbreidingspakket bijkopen. Ik heb de volgende uitbreidingspakketten al:

    -Wereldavonturen
    -Ambities
    -Levensweg
    -Beestenbende
    -Studententijd

    Ik twijfel tussen seizoenen en exotisch eiland. Ze lijken me allebei erg leuk, maar ik heb helaas niet genoeg geld om ze beide te kopen. Welke raden jullie aan, en waarom?


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Exotisch ken ik niet, maar Seizoenen wel. Die vond ik erg leuk. Er kwamen veel extraatjes bij (plantensims, etc.) en ik vond het een van de leukere uitbreidingen.


    Tijd voor koffie.

    Bij exotisch verandert er meer, omdat je er een nieuwe wereld bij krijgt. Ook kun je hotels bouwen en zijn er zeemeerminnen etc. Je kunt ook duiken, een extra die ik zelf erg leuk vond. Ik zou voor die kiezen. :Y)

    [ bericht aangepast op 10 april 2014 - 17:04 ]


    To love is to destroy.

    Exotisch Eiland vind ik persoonlijk leuker, maar ik heb dan ook niet seizoenen. ^^

    Seizoenen :3
    Ik vind Exotisch Eiland ook wel leuk, maar niet echt om uren te spelen.


    I am an idiot, I move.

    Ghehe de meningen verschillen zeer. x)

    Maar ik speel geen Sims (helaas), dus ik kan je niets aanbevelen. Kun je niet nu eerst eentje kopen en dan sparen voor de ander? Veel plezier met het spel dat je kopen zult alvast! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Exotisch eiland. ;]

    Ik vond Exotisch eiland leuker. Ik had ze eerst allebei.

    Kaa schreef:
    Ghehe de meningen verschillen zeer. x)

    Maar ik speel geen Sims (helaas), dus ik kan je niets aanbevelen. Kun je niet nu eerst eentje kopen en dan sparen voor de ander? Veel plezier met het spel dat je kopen zult alvast! ^^


    Pretty is just a pretty word.

    Ik vind Exotisch leuker, omdat ik Seizoenen niet graag speel. De toevoegingen vind ik eerder irritant dan plezierig.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik heb zelf seizoenen enkel op de Sims 2, maar ik vond dat het leukste uitbreidingspakket tot hier toe omdat er zoveel meer mogelijkheden bij komen.

    Exotisch Eiland heb ik voor de Sims 3 en die is best leuk, maar ook wel snel saai. Zeemeerminnen zijn een leuke toevoeging maar snel irritant omdat je er niet zoveel mee kan en voor een goed resort te kunnen runnen, moet je rijk zijn.. :c

    [ bericht aangepast op 10 april 2014 - 17:52 ]


    Let the Night embrace you

    Ik vind Exotisch Eiland en Seizoenen allebei leuk, maar met Exotisch Eiland kan je wel meer.

    De meeste mensen vinden Exotisch Eiland leuker, ik denk dat ik voor die ga (:


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Ik heb zo het gevoel dat ik hier schuldig aan ben. (cat)

    Hij staat er niet bij, maar serieus: neem De Sims Middeleeuwen. Het is een los spel, je hebt het basisspel niet nodig e.d., maar het is zó leuk. Het is wel heel anders, maar echt een aanrader! ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Sim schreef:
    Ik heb zo het gevoel dat ik hier schuldig aan ben. (cat)

    Hij staat er niet bij, maar serieus: neem De Sims Middeleeuwen. Het is een los spel, je hebt het basisspel niet nodig e.d., maar het is zó leuk. Het is wel heel anders, maar echt een aanrader! ^^


    Sims Middeleeuwen is inderdaad geweldig ^^
    Maarreh, ik zou inderdaad Exotisch Eiland nemen (;


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Smilodon schreef:
    Ik heb zelf seizoenen enkel op de Sims 2, maar ik vond dat het leukste uitbreidingspakket tot hier toe omdat er zoveel meer mogelijkheden bij komen.

    Exotisch Eiland heb ik voor de Sims 3 en die is best leuk, maar ook wel snel saai. Zeemeerminnen zijn een leuke toevoeging maar snel irritant omdat je er niet zoveel mee kan en voor een goed resort te kunnen runnen, moet je rijk zijn.. :c


    Motherlode (cat)