• Ik heb een vriend die mij wel ziet zitten, en ik hem ook. Het probleem is echter dat ik bang ben voor seks. Niet dat ik bang ben ontmaagd te worden, naar er is bijna een jaar geleden iets gebeurd wat niet goed afliep en ik kan niet klaar komen. Hij wil wel seks, en uk eigenlijk ook ymaar ben gewoon bang.

    Daar komt nog eens bij dat het de ex van een goede vriendin is en zij hem ook wel ziet zitten. Ik weet gewoon niet wat ik moet doen... volgende week zaterdag blijven we allebei bij hem slapen...

    PS, hij laat op whatsapp altijd signalen zien , waarschijnlijk alleen daar omdat er dan niemand bij is.


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Je hoeft toch ook niet gelijk seks te hebben..?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Je hoeft toch ook niet gelijk seks te hebben..?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wat naar dat je bang bent. Je hoeft niet bang te zijn. Als jij geen seks wilt, dan komt er ook geen seks en dat heeft je vriend maar te begrijpen. Je zegt dat je een vriend ziet zitten, waaruit ik opmaak dat jullie (nog) niets hebben? Waarom zou je dan meteen seks moeten hebben? Pas op met dat soort jongens, ik zeg niet dat het zo is, maar er bestaan gasten die je alleen daarvoor gebruiken. Als jij niet klaar bent voor seks moet je het ook niet doen. Luister naar je eigen gevoelens. Als hij om je geeft dan begrijpt hij het heus wel dat je niet wilt. Hij heeft maar te wachten tot je er klaar voor bent. Als hij dat niet kan accepteren is hij je niet waard. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Assassin schreef:
    Je hoeft toch ook niet gelijk seks te hebben..?

    + Is het niet handig om eerst een relatie met hem te hebben?
    Of heb je dat al met hem en begrijp ik je nu helemaal verkeerd?


    From these ashes, I will rise

    Assassin schreef:
    Je hoeft toch ook niet gelijk seks te hebben..?


    I know, maar wil het zelf ook en ooit zal ik er toch wel aan moeten geloven....


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Wolveline schreef:
    (...)

    I know, maar wil het zelf ook en ooit zal ik er toch wel aan moeten geloven....

    Als je iemand echt heel erg vertrouwd en er een hechte band mee hebt opgebouwd, zal seks veel minder eng lijken. Dan voel je je namelijk gewoon meer op je gemak bij die persoon. Dat betekent niet dat je nu meteen met de eerste de beste persoon in bed moet duiken om je angst te overwinnen, maar dat je iemand moet vinden aan wie jij je gewoon bloot durft te leggen (mentaal dan voornamelijk), die je angst begrijpt en die je kan helpen het te overwinnen. Zoals het nu klinkt, is die vriend dat nou niet echt.


    From these ashes, I will rise

    Je hoeft toch ook niet direct in een relatie seks te hebben, daar kan je ook wel een paar maand mee wachten (tenzij die jongen daar geen zin in heeft - dan is ie het ook niet waard).
    Ik zelf weet dat ik er totaal niet klaar voor ben, dus ik ga niet eens "op zoek" naar een vriendje of iets dergelijks, maar er zijn genoeg jongens die er echt wel op willen wachten hoor.

    't Hoeft niet.
    + De meeste vrouwen komen niet eens.
    Of de man moet zijn tong of vingers tevoorschijn halen, hehe. Penetratie lukt bij weinig vrouwen.
    Als dat 't probleem is.


    I live for the applause, you will die for it.

    Praat met die vriendin, je wil geen ruzie met een vriendin over een jongen!
    Zet je een beetje over het seks gedoe heen, je hebt tijd, jullie moeten daar samen naartoe werken, in vertrouwen. Iedere persoon is ook anders, wat raar om zo te zeggen, maar het kan best zijn dat je bij hem wel klaar kan komen. Dat is verder ook geen reden om geen aangename seks te hebben, veel vrouwen hebben dat probleem.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    nerveus schreef:
    Wat naar dat je bang bent. Je hoeft niet bang te zijn. Als jij geen seks wilt, dan komt er ook geen seks en dat heeft je vriend maar te begrijpen. Je zegt dat je een vriend ziet zitten, waaruit ik opmaak dat jullie (nog) niets hebben? Waarom zou je dan meteen seks moeten hebben? Pas op met dat soort jongens, ik zeg niet dat het zo is, maar er bestaan gasten die je alleen daarvoor gebruiken. Als jij niet klaar bent voor seks moet je het ook niet doen. Luister naar je eigen gevoelens. Als hij om je geeft dan begrijpt hij het heus wel dat je niet wilt. Hij heeft maar te wachten tot je er klaar voor bent. Als hij dat niet kan accepteren is hij je niet waard. ;)

    Rivaille schreef:
    't Hoeft niet.
    + De meeste vrouwen komen niet eens.
    Of de man moet zijn tong of vingers tevoorschijn halen, hehe. Penetratie lukt bij weinig vrouwen.
    Als dat 't probleem is.


    Ja, dat is het grootste probleem... thanks voor dat feite, helpt heel erg veel:)


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Cresseyde schreef:
    Praat met die vriendin, je wil geen ruzie met een vriendin over een jongen!
    Zet je een beetje over het seks gedoe heen, je hebt tijd, jullie moeten daar samen naartoe werken, in vertrouwen. Iedere persoon is ook anders, wat raar om zo te zeggen, maar het kan best zijn dat je bij hem wel klaar kan komen. Dat is verder ook geen reden om geen aangename seks te hebben, veel vrouwen hebben dat probleem.


    Heel erg bedankt, dit helpt zeker weten!:)


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Niet kunnen klaarkomen is geen ziekte hoor. Meer dan de helft van de vrouwen kan dat niet. En als je geen seks wilt, dan doe je dat toch gewoon niet.
    En ik denk niet dat hij gaat vragen om te rollebollen, zeker omdat je zegt dat jullie samen bij hem blijven logeren.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Divergency schreef:
    Niet kunnen klaarkomen is geen ziekte hoor. Meer dan de helft van de vrouwen kan dat niet. En als je geen seks wilt, dan doe je dat toch gewoon niet.
    En ik denk niet dat hij gaat vragen om te rollebollen, zeker omdat je zegt dat jullie samen bij hem blijven logeren.


    Hahaha, nee dat denk ik oom niet... maar hoop dat je gelijk hebt:)


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Wolveline schreef:
    (...)

    I know, maar wil het zelf ook en ooit zal ik er toch wel aan moeten geloven....

    Ooit ja, maar dat hoeft pas als jij er klaar voor bent. Verdorie zeg, seks is niet verplicht.. Je moet jezelf en je lichaam wat meer respecteren en tegen die jongen duidelijk nee zeggen. Wat denkt hij wel niet? Dat je met iedereen gelijk de koffer in moet duiken?


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.