• Laat ik beginnen met, ja ik weet er is een topic voor. Maar die moet worden bijgewerkt door 1 persoon. In een subforum kun je apart een topic maken en daarin je wensen en eventueel een begin lijn voor het verhaal aangeven. Daar kunnen mensen individueel aangeven of ze willen.
    Op dit moment zou ik niet weten waar ik het topic zou moeten plaatsen zonder het overzicht op groeps rpg's weg te halen.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    In dat topic mag je het ook gewoon plaatsen hoor, zonder op de lijst te hoeven.


    Your make-up is terrible

    Uiteindelijk, vind ik een subforum voor 1 op 1 aanvraagjes net iets praktischer dan een topic, waarin alles wordt bijgehouden. Dat scheelt die ene persoon een hoop bijhoudt werk, en mensen kunnen wat persoonlijker reageren in zo'n aanvraagtopic. Dus zelf ben ik voor ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    Uiteindelijk, vind ik een subforum voor 1 op 1 aanvraagjes net iets praktischer dan een topic, waarin alles wordt bijgehouden. Dat scheelt die ene persoon een hoop bijhoudt werk, en mensen kunnen wat persoonlijker reageren in zo'n aanvraagtopic. Dus zelf ben ik voor ^_^

    Precies dit.


    "I'm not crazy, my reality is just different from yours."