• 5..., 4..., 3..., 2..., 1...
    Happy New Year.


    Het is het jaar 2010, een jaar waarin een hoop veranderd is voor vijf jongens, die samen de boyband One Direction vormen. Ze werden derden bij x-Factor, tekenden hun eigen platencontract, en het belangrijkste: Ze leerden elkaar kennen, hebben er nu allemaal vier beste vrienden bij. Al is het bij sommigen niet zeker of bepaalde personen meer voor elkaar voelen dan vriendschap.
    Ze vieren samen oud en nieuw, kijken terug op dit geweldige jaar en alles wat erin is gebeurd. Met zijn vijven wachten ze tot 12 uur. Terwijl de klok aangeeft dat er nog tien seconden over zijn voor dit jaar voorbij is, heffen de jongen vast het glas, klaar om op het juiste moment te proosten. En dat moment komt. Maar er gaat iets mis.
    Je kent nu vast wel verhalen over de wereld die vergaat precies als er een nieuw jaar begint. Wel, dit is absoluut niet het geval. Echter, er is wel iets anders aan de hand, wat ook niet helemaal klopt. Want zodra de vijf jongens hun handen dichter bij elkaar brengen om elkaars glas aan te tikken, verschijnt er een enorme flits, die de hele kamer doet oplichten. En het gekke is, zodra het verblindende licht van de flits weer uit de kamer verdwenen is, is er niemand meer te zien.
    De vijf jonge zangers worden verward wakker op de koude vloer van een vreemd huis, al is vreemd niet helemaal het goede woord. De kamer komt hen namelijk zeer bekend voor, sterker nog: Het is dezelfde huiskamer als waar zij een paar seconden geleden nog waren, die van het oudste bandlid, Louis. Er zijn enkel een paar details veranderd in de inrichting van de woning, misschien, maar verder klopt het precies.
    En dat is ook logisch, want dat is ook waar ze zijn: Hun eigen huis. Maar niet in hun eigen jaar, blijkt, als niet veel later hun oudere ik de trap af komt lopen. De datum klopt. De plek ook. Maar in plaats van begin 2011, zijn ze in de eerste paar seconden van het jaar 2014 beland.

    Zouden ze ooit nog terug kunnen?


    Rollen:
    Jongens:
    • Jonge Harry • Vixey
    [R] • Jonge Louis • HarryPan
    • Jonge Liam • Nymphe
    • Jonge Niall •
    • Jonge Zayn • Pennybags

    • Oudere Louis • Valiente
    • Oudere Harry • Nicosia
    • Oudere Liam • TinkerbelI
    • Oudere Niall •
    • Oudere Zayn • LouisPan

    Familie/vriend(inn)en
    [R] • Vriendin Harry • Initiate
    • Verloofde Louis • Bailey Giselle Stonem • Nymphe
    • Nia 'Nini' McCrae • Poppies


    Invullen:
    • Naam •
    • Leeftijd •
    • Nationaliteit •
    • Uiterlijk •
    • Innerlijk •
    • Geschiedenis • Overleg dit wel even met de oudere/jongere versie van jouw rol indien je één van de jongens speelt.
    • Extra •


    Regels:
    • Minimaal 200 woorden.
    • Geen perfecte personages.
    • OOC tussen haakjes.
    • Maximaal twee rollen per persoon.
    • Wees OOC aardig voor elkaar, dat hoeft IC natuurlijk niet.
    • Reserveringen blijven 48 uur staan. Dit geldt tot de rol volledig is ingevuld.
    • Probeer wel eens in de drie dagen te posten.
    • Naamsveranderingen en lange tijd afwezig graag doorgeven.
    • Alleen Valiente en Nymphe maken de nieuwe topics.
    • Lees de regels af en toe even opnieuw door, mocht ik iets aanpassen.
    • Als je iets niet begrijpt, kun je het natuurlijk altijd vragen.
    • Have fun!

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 15:58 ]


    "Family don’t end in blood”

    Oh, hey, wacht, nevermind. Verkeerde topic.

    [ bericht aangepast op 16 april 2014 - 20:44 ]


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Poppies schreef:




    • Naam •
    || Nia 'Nini' McCrae
    • Leeftijd •
    || 19.
          Nini verjaart op 14 juli.
    • Nationaliteit •
    || Belg.
          Nia is een uitwisselingsstudente en komt daardoor in Londen terecht.
    • Uiterlijk •
    || Lily Collins.
          Het eerste wat opvalt in Nia's gezicht, zijn haar wenkbrauwen. Al zijn ze best zwaar, ze hebben geen Olga/Helga-allures, ze zijn verfijnd en altijd netjes opgemaakt. Het tweede wat opvalt is het contrast tussen haar donkere haar en bleke huid. Ook haar ogen vallen op in haar zuivere huid, mede door de donkere kleur. Haar lippen hebben de kleur van bijna rijpe frambozen, hoe idioot die vergelijking ook mag klinken. Al vaak is ze daarop aangesproken en de enige manier hoe Nini daarop kan reageren is een beetje schaapachtig glimlachen. Toch is dat niet het enige die ze soms naar haar hoofd geslingerd wordt. Nia ziet er, vooral in de jurkjes die ze soms draagt, breekbaar, fragiel en zelfs een beetje naïef uit. Wat mensen niet weten is dat onze brunette dat allesbehalve is. Met haar 1m63 is Nini niet erg groot, maar aangezien ze haar groeispurt laat kreeg, is ze best blij met haar lengte. Ze is op momenten doodsbang geweest om te blijven haken op de 1m51 die ettelijke maanden lang het resultaat van de metingen waren. Op een gegeven moment in Nini toch nog een stuk de hoogte ingeschoten. Natuurlijk kan Nia de natuur een beetje helpen, wat ze ook doet, door hielen te dragen. Dat brengt ons bij McCrae's kledingsstijl. Ze draagt vaak de typische Tumblr-kledij, al vind ze het een afschuwelijke belediging als mensen die benaming gebruiken. Ze noemt het liever gewoon kledij, zonder er een idiote naam aan te geven. Toch is haar kledij goed vergelijkbaar met wat de opgemaakte trutten dragen. Skinny's, baggy truien of een stoer mutsje op haar hoofd.
    • Innerlijk •
    || Op Nini vallen geen etiketten te plakken.
          Haar humeur draait met de wind, zelfs nadat ze door haar puberjaren worstelde. Nia kan vrolijk zijn, maar zeg haar een iets dat in het verkeerde keelgat kan schieten en BOEM, daar gaat haar goedgemutste dag. Al zal ze altijd tegen haar tranen vechten, ze is niet de bullebak die nooit huilt. Ze heeft er geen probleem mee om haar emoties te uiten en is altijd te vinden voor een potje bekvecht – discussiëren – onder vrienden. Een ongezouten menig en bijgevolg vaak een vooroordeel nestelt zich, nog voordat ze het zelf goed en wel beseft, snel in haar gedachten en is daar verschrikkelijk moeilijk weg te krijgen. Nini is niet op haar mondje gevallen en zal haar mening altijd verdedigen, zelfs al weet ze dat de ander misschien net dat tikkeltje meer gelijk heeft. Ze kan zich opwinden in een discussie, voelt zich dan opgejut en heeft rode kaken, maar is nooit slechtgezind in zo'n situatie. Iedereen die Nia kent weet dat ze haar, wanneer ze een donderwolk met zich meedraagt, beter mijden. Ook onze pessimist, op dat moment dan toch, weet dat ze dan niet te genieten is. Meestal gaat ze dan een beetje zitten mokken, met een playlist aan irritante popmuziek of een boek. Dan valt haar gedrag het best te vergelijken met wanneer ze zich heel erg asociaal opsluit, en dan is het haar totaal gelijk waar dat gebeurt. Zoals eerder gezegd, is Nini's humeur en gedrag zeer wisselvallig en dat maakt het soms moeilijk om met haar om te gaan. Over het algemeen is Nia wel het ik-ben-jong-en-ga-potvolkoffie-veel-leute-maken-persoon. Ze is uitwisselingsstudente en dat kenmerkt haar. Altijd opzoek naar verandering en toch honkvast. Twee uitersten die in een ziel, Nia McCrae, huizen.
    • Geschiedenis •
    || Nooit is Nia iets tekortgekomen.
          Haar ouders zijn altijd zeer liefdevol geweest en richtten altijd alle spotlights op hun enige kind. Nini's mama en papa hebben haar altijd alle kansen gegeven die ze haar gunnen konden. Al die kansen heeft ze dan ook met beide handen gegrepen en daardoor woont ze nu, samen met Harry Styles in zijn bescheiden studiootje. Voor alle mensen die ergens toch nog een sprankeltje hoop hadden en zich een huwelijk met onze Krullebol voorstellen, laat je vooral niet tegenhouden door Nia om die wens te koesteren. Zij denkt stiekem dat Harry meer gay dan bi is en is door het lot op hetzelfde adres als het overbekende idool belandt. Nini en Harry bezien elkaar als beste vriend(inn)en en zouden puur voor de lol hetzelfde paar schoenen kopen. Nia is bij Harry terechtgekomen door haar uitwisselingsproject. En dat project is nog zo'n typisch ding voor McCrae. Al voelde ze zich thuis prima op haar gemak, toch was er altijd die onrust die in haar lijf danste. Zo is ze uiteindelijk het regenachtige België ontvlucht, naar het nog regenachtigere Londen, in de vorm van een uitwisselingsproject. Het was toch altijd al haar droom om ooit weg te gaan uit de steevaste routine die thuis heet, maar ze had nooit durven denken dat haar leven er nu zo zou uit zien. Niet dat het haar bedoeling was om te blijven plakken in Londen, het is toch zo geëindigd.
    • Extra •
    Nini is vegetariër en drinkt geen koffie. En ze valt op mannen.


    Zeg 'Hallo' tegen Nini. Ze is af. Moet er iets worden aangepast?


    Hii. En nope, ze is goed (;


    "Family don’t end in blood”

    Valiente schreef:
    (...)

    Hii. En nope, ze is goed (;


    Dank je. Ik kan niet wachten om te starten.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik kan niet quoten op het moment, maar Bailey is af. Al moet ik er misschien nog wat bijvoegen over Louis en hun geschiedenis.


    Reality's overrated.

    @ Valiente, oude Harry is ook af. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik maak mijn rol vanmiddag. Sorry dat het niet eerder was, ik had de hele week soundchecks en oefeningen voor de Paasviering op school.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    @Noekerd, ze is goed en jup, dat moet er bij Lou ook nog bij.
    @Nicosia, Harry is goed ^-^
    @Melissje, geeft niet (;


    "Family don’t end in blood”

    Quoten blijft mijn telefoon niet oeuk vinden, but anyway, Liam is af - als Tessa het er mee eens is dan.

    [ bericht aangepast op 17 april 2014 - 22:24 ]


    Reality's overrated.

    Dus alleen nog Baby Loulou en Baby Lili?


    Bowties were never Cooler

    Baby Lili is inmiddels af maar moest ik nog even aanpassen in het topic. Verder baby Loulou inderdaad nog en Melissa's rol.


    "Family don’t end in blood”

    Yay!


    Bowties were never Cooler

    We hebben ook nog geen Niall's, toch?


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Jup, maar ik denk niet dat die nog komen, dus we doen het wel gewoon zonder Niall's.


    "Family don’t end in blood”

    Als je hem echt nodig hebt wil ik er wel een, maar als het niet hoeft, hoeft het niet


    Bowties were never Cooler

    Ik denk dat ik het dan zo laat, anders moeten we ook nog wachten op een andere Niall (;

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 17:12 ]


    "Family don’t end in blood”