• Heey mense,,

    keb sinds 1 week glede n relatie me een meiske,,n int school zijn ze daar achter gekome,geen idee hoe:S maar nu wordt ik alty gepest n achternageroepe vo lesbo n bi nzo..ik ben miss wel bi ma tis gwoon ni leuk :(
    iemand tips of weetikveelwat?


    Imperfection Is Beautiful

    Echt niks van aantrekken!
    Je geaardheid veranderd niks aan je persoonlijkheid hea.
    Als het té erg wordt, moet je er wel met iemand over praten, like vertrouwensleerkracht ofzo.


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    Echt niks van aantrekken!
    Je geaardheid veranderd niks aan je persoonlijkheid hea.
    Als het té erg wordt, moet je er wel met iemand over praten, like vertrouwensleerkracht ofzo.
    ja..maar die gaan daar ni veel aan verandere wnt wij hebbe echt ene kutklas :S
    ze blijve echt doorpeste tot ge vnt school verandert n das al is gebeurd..


    Imperfection Is Beautiful

    Haar hand pakken en samen gewoon doorlopen, alsof zij lucht zijn. Als je jezelf laat zien hoe je bent hebben mensen daar - onbewust - bewondering voor. Jij bent tenslotte degene die voor jouw geaardheid uitkomt. Dat doe je voor jezelf en voor niemand anders.


    No growth of the heart is ever a waste

    Negeren! Je bent wie je bent, of je nu bi bent of niet! & daar kan niemand niets aan veranderen! Je moet opkomen voor je geaardheid; & geloof me, na een tijdje worden die pesters het ook beu om je zo af te katten de hele tijd ö


    Listen to what we're not saying..



    Wees fier op jezelf omdat jij er vooruit durft komen dat jij Bi bent. Veel bisexuele of homosexuele mensen doen zich voor als hetero omdat ze zich schamen. Maar je hoeft je er niet voor te schamen voor jou gevoelens. Negeer het gewoon en wees fier op jezelf ;]


    Spirits move me, every time I'm near you.

    Negeren, echt waar^^
    Mensen pesten alleen maar om zich stoerder voor te doen dan dat ze zijn, en als dat geen effect heeft op degene die gepest word, gaan ze een 'ander' slachtoffer uitzoeken.
    Mensen pesten ook alleen maar omdat anderen 'anders' zijn, en zodat ze hun een stuk zelfzekerder voelen.
    Trek er je echt niets van aan. ;)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    tnx vo de raad ^^


    Imperfection Is Beautiful

    negeren, is het beste wat je doen kunt


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    negeren, is het beste wat je doen kunt
    idd i know mja hope dat t lukt eh?


    Imperfection Is Beautiful

    Negeren.
    Wees trots op wat je bent.
    En trouwens, met hén moet je medelijden hebben.
    Want jíj hebt dubbel zo veel keuze!


    Sing the song of the stars for me.

    Negeren.
    Wees trots op wat je bent.
    En trouwens, met hén moet je medelijden hebben.
    Want jíj hebt dubbel zo veel keuze!
    da is waar:D


    Imperfection Is Beautiful

    oooh das echt erg,
    zie wa zij doen is hun probleem, maar als ze u peste gwn omda ge bi ze fzo...da is gwn geen rede voor te peste

    negeer die of vraag wrm da ze zich er eigelijk mee bemoeie,

    hebe die zelf gen leve fwa?!?!?!

    XxX.