• Die van mij is namelijk atm nogal vercrackt. Ik ben vandaag tot half 11 op stage geweest, en mag morgen weer om 7 uur beginnen. Dat houdt in dat ik om half 6 op moet... Daarnaast heb ik ook nog eens een nasleep van Pfeiffer, dus ik ben al zo moe...

    Dus, hoe ziet jullie slaappatroon eruit?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Niet goed, de laatste maand lig ik niet in mijn bed voor half 12...


    Only losers can act the way you do

    Normaal ga ik slapen rond 22u30
    Maar ik kan nooit slapen op dat uur, dus lig ik nog wakker rond twaalf uur...Dan moet ik er de volgende ochtend uit rond 5u40...
    en dat een hele week lang ^^
    Gelukkig heb ik nu vakantie


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Swamp schreef:
    Niet goed, de laatste maand lig ik niet in mijn bed voor half 12...


    None but ourselves can free our minds.

    Naar het toilet, mijn hond strelen, labello aandoen en daarna bril afzetten (A)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Swamp schreef:
    Niet goed, de laatste maand lig ik niet in mijn bed voor half 12...


    effort never betrays you

    Rond een uur of 12, uitslapen tot een uur of 11.


    No growth of the heart is ever a waste

    tot een uur of half 12 tv kijken dan me tanden poetsen enzo. nog ff in me bed me mail doen en dan rond half 1 probeeren te slapen. en dan rond een uur of 3 echt in slaap valen en dan om 5.45 me wekker sjaggie aankijken


    we all deserve to die

    Fucked Up

    Ik ga meestal tussen een uur of 2 en 5 naar bed en sta doordeweeks als ik moet werken tussen 8 en half 9 op. Als ik weekend heb en ik hoef niet te lessen slaap ik uit tot een uur of 3 a 4 meestal. :Y)

    [ bericht aangepast op 2 nov 2010 - 0:24 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Swamp schreef:
    Niet goed, de laatste maand lig ik niet in mijn bed voor half 12...


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    hmm. Ik probeer altijd om 7 uur op te staan. En gaan slapen varieert van 23 uur tot 2 uur. EN het zit meestal dichterbij de 2 uur (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Slecht. Ik slaap wel genoeg, maar ik word elke dag doodmoe wakker.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Laat gaan slapen & vroeg opstaan. -.-


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Zo rond half elf/elf uur in mijn nest liggen. Lezen tot kwart over 11, in slaap vallen. Wakker worden om kwart over 7. In het weekend om 10 uur wakker worden en om 9 uur wakker worden.

    Ik ben oververmoeid en heb al vanaf dat ik kleuter ben slaapproblemen dus die combinatie is niet bepaald fijn :')
    Ik kan nooit in slaap vallen, als ik om 10 uur naar bed ga lig ik om 2 uur nog wakker...

    At the moment is het zo erg dat ik maar 2 tot 3 uur per nacht slaap

    [ bericht aangepast op 2 nov 2010 - 8:35 ]


    dream, dare, fly!