• Naar nostalgie!






    #WWED - What Would Emma Do?

    Oh gosh... :')


    26 - 02 - '16

    Wauw wat heb ik dat al lang niet meer gezien. Childhoodmemories.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Ik belandde er op de een of andere manier. And now I'm bringing you down with me :Y)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Oh wauw. Oudheid.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mijn God. Twee van deze was ik eigenlijk alweer compleet vergeten, such a long time ago.


    A girl who wonders.

    Junns schreef:
    Ik belandde er op de een of andere manier. And now I'm bringing you down with me :Y)


    Thanks, die eerste sinds sowieso weer voor de komende twee weken in m'n hoofd D:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ch!pz is nog een keer op mijn basisschool langs geweest. Het leukste vond ik nog dat niemand echt onder de indruk was ervan. En de derde ken ik niet, misschien gewist uit mijn geheugen.


    Physics is awesome

    OMG! Die heb ik lang niet gehoord.

    Mijn avond is compleet.


    ''What do you mean life is short, life is the longest thing you'll ever do.''

    Stiekem heb ik bijna elke week wel het liedje Captain Hook van Chipz in mijn hoofd, en heeeel stiekem vind ik hem nog leuk ook haha..
    Had ook nog zo'n dvd van vroeger met al die liedjes plus clips van ze, maar als grap een jaar geleden aan m'n vriendin gegeven als nep-verjaardagscadeautje
    Weet nog dat ik nooit verstond wat ze zongen bij Cowboy, het was echt zoiets van "Cowboy Cowboy WALAMINA rodeo, KALAMINA WAN for yoouu"


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Quart schreef:
    Mijn avond is compleet.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor