• Blijkbaar werkte dat, want de FBI tweette (inmiddels verwijderd)
    Federal Bureau of Investigations @ FBI -1hr ago
    @AmericanAir We take false reports of terrorism very seriously. Your details have been forwarded to @batman



    Het vreemde is dat ze vervolgens gearresteerd is. Niet vanwege een aanklacht van American Airlines, noch door de FBI, maar.... door de Nederlandse politie. hier is een nieuwsartikel.

    Ik heb hier maar een reactie op! Also, lolololol dumb kid.

    [ bericht aangepast op 14 april 2014 - 20:23 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Bovendien kent ze iemand die op 9/11 jarig is!



    Ik ben dan ook jarig!

    OT: Hahahahahahah xd


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Waarom zou je zoiets doen? Dan is er toch wel iets flink mis met je...


    Valar Morghulis.

    Ik snap eerlijk gezegd niet waarom de Nederlandse politie haar nu oppakt, als de FBI en de American Airlines er verder niks op uit doen. Dat wat ze deed is inderdaad idioot, maar dit is best overdreven.

    [ bericht aangepast op 14 april 2014 - 20:54 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Haha. LOL


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Dauth schreef:
    Ik snap eerlijk gezegd niet waarom de Nederlandse politie haar nu oppakt, als de FBI en de American Airlines er verder niks op uit doen. Dat wat ze deed is inderdaad idioot, maar dit is best overdreven.

    Nouja, ik vind het eigenlijk wel goed. Ze maken wel een duidelijk punt zo; maak geen 'grapjes' over dit soort dingen.
    Denk dat veel mensen dan wel een tweede keer na denken voordat ze zoiets doen.

    Taka schreef:
    Het was een Nederlander? -.-
    Het kon ook weer geen ander land zijn.
    Tijd dat ik ga nadenken over emigratie.

    Want er lopen alleen maar zulke mensen rond in Nederland. :') Maar ga vooral weg hoor.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Mercedene schreef:
    (...)
    Want er lopen alleen maar zulke mensen rond in Nederland. :') Maar ga vooral weg hoor.



    Nou, om eerlijk te zijn, ja.
    Je hoort vaak wel dat er in Amerika domme dingen gebeuren, maar wij Nederlanders zijn eigenlijk nog wel erger. Want wij lopen als een schoothondje de hele tijd achter ons big brother Amerika aan. Dan hadden we beter het schoothondje van Noorwegen kunnen worden :P Die doen het bijna op elk vlak een heel stuk beter dan wij xd Hoewel wij het eigenlijk relatief ook niet zo slecht doen, maar het valt wel op dat Nederlanders vaak zulke domme dingen doen. Nederlanders hebben vaak de neiging om het vooroordeel op te noemen dat belgen dom zijn, maar met Nederland is het in dat opzicht ook niet echt best gesteld. Maar dat is mijn mening en ik ben gewoon een beetje cynisch over Nederland, omdat wij de potentie hebben veel beter te kunnen met een beetje logisch en redelijk nadenken :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Taka schreef:
    (...)


    Nou, om eerlijk te zijn, ja.
    Je hoort vaak wel dat er in Amerika domme dingen gebeuren, maar wij Nederlanders zijn eigenlijk nog wel erger. Want wij lopen als een schoothondje de hele tijd achter ons big brother Amerika aan. Dan hadden we beter het schoothondje van Noorwegen kunnen worden :P Die doen het bijna op elk vlak een heel stuk beter dan wij xd Hoewel wij het eigenlijk relatief ook niet zo slecht doen, maar het valt wel op dat Nederlanders vaak zulke domme dingen doen. Nederlanders hebben vaak de neiging om het vooroordeel op te noemen dat belgen dom zijn, maar met Nederland is het in dat opzicht ook niet echt best gesteld. Maar dat is mijn mening en ik ben gewoon een beetje cynisch over Nederland, omdat wij de potentie hebben veel beter te kunnen met een beetje logisch en redelijk nadenken :)

    Hier scheer je al heel veel Nederlanders over één kam, waarmee je dus zelf al vooroordelen hebt. :') Zo beantwoord je eigenlijk je eigen kritiek. Maar goed, veel Nederlanders (waaronder ik) zijn het echt niet eens met het schoothondjes-gedoe en met ander beleid. De niet-domme komen alleen niet zo vaak in het nieuws omdat dat als normaal wordt gezien.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Mercedene schreef:
    (...)
    Hier scheer je al heel veel Nederlanders over één kam, waarmee je dus zelf al vooroordelen hebt. :') Zo beantwoord je eigenlijk je eigen kritiek. Maar goed, veel Nederlanders (waaronder ik) zijn het echt niet eens met het schoothondjes-gedoe en met ander beleid. De niet-domme komen alleen niet zo vaak in het nieuws omdat dat als normaal wordt gezien.


    Iedereen heeft vooroordelen, dus daar kun je niet aan ontkomen en het is mijn mening xd Dus ik mag vooroordelen hebben :P
    Maar ik kan mij ook gewoonweg bij de feiten houden vind ik ook niet erg.

    Maar indd is het niet goed dat wij zo achter Amerika aanlopen en ik snap ook wel dat er meer Nederlanders zijn die er zo over denken. Trouwens, ik vind alleen wel dat er soms aardig slimme mensen in het nieuws komen, maar vaak door gebrek aan macht of iets anders niet de middelen hebben om zijn ideeën te realiseren. Ik vind bijvoorbeeld Pechtold best een intelligente man in de politiek. Maar ik wil eens een keer af van die Rutte, daar kun je toch niet mee aankomen. Wat denk je dat die deed dat hij Poetin zag? :P Ik weet zeker dat ze hem drie keer hebben moeten verschonen. Echt, ik ben geen fan van onze minister-president.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Okay, ik vind het wel een beetje grappig.
    Maar ja, je moet geen grappen maken over dit soort dingen.


    ''What do you mean life is short, life is the longest thing you'll ever do.''

    Taka schreef:
    Het was een Nederlander? -.-
    Het kon ook weer geen ander land zijn.
    Tijd dat ik ga nadenken over emigratie.


    Dit was precies mijn reactie toen ik het op tumblr zag.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Owkee dan.-.-''
    Dom mens, terug naar de kleuterklas sturen.


    Queer zijn is gewoon alles

    Taka schreef:
    (...)

    ...


    Mercedene schreef:
    (...)
    ...


    Hey, hou die shit buiten mijn topics.

    Dauth schreef:
    Ik snap eerlijk gezegd niet waarom de Nederlandse politie haar nu oppakt, als de FBI en de American Airlines er verder niks op uit doen. Dat wat ze deed is inderdaad idioot, maar dit is best overdreven.


    Als iemand een nep-bommelding doet of 112 belt om niks is dat ook strafbaar. Verder is ze voorlopig alleen gearresteerd, ik vermoed dat er verder niet veel uit gaat komen. Hoogstens een taakstraf en een flink twitterverbod van haar ouders.

    In ander vliegnieuws: US airways is vandaag in het vizier gekomen doordat een zeer behulpzame lid van hun support twitter een klager precies vertelde waar ze haar klacht kon stoppen door middel van een zeer grafisch plaatje waarbij een modelvliegtuigje van de maatschappij gebruikt werd voor een doel waar het niet voor gemaakt is.


    quidquid excusatio prandium pro

    Caille schreef:
    Ze is inderdaad gearresteerd, maar ze heeft zichzelf gemeld bij de politie. Ze heeft nu een taakstraf gekregen omdat ze je niet onder de vijftien jaar in de gevangenis mogen zetten. Ik vond het best apart, ik ken haar best goed en had dit eigenlijk helemaal niet van haar verwacht. :'D


    Ben jij toevallig ook de vriendin die dit volgens haar gepost heeft? (cat)

    HOI IBRAHIM


    quidquid excusatio prandium pro

    Stom kind.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''