• Een nieuwe site maakt het mogelijk om gratis onlinecursussuen te volgen aan Hogwarts (Zweinstein in het Nederlands).

    Volg net als Harry Potter en zijn vrienden lessen in magie en goochelkunst en wordt lid van één van de 4 huizen. De leerstof bestaat uit leerboeken, inlcusief huiswerk, professoren en examens.

    Het project, Hogwarts is here, is een initiatief dat werd opgestart door een groep vrijwillige Potterfans. Ontdek het zelf hier.

    Bron: www.jim.be

    Wat vinden jullie hier van? Ik vind het in ieder geval super leuk! (:



    Gryffindor
    Phyrishton ~ Maenyn Storical
    Pabu ~ Fanny SM
    Emrys ~ Tara Luijsterburg
    PeterParker ~ Simone /
    Buddy ~ Sarita Schneider
    Page394 ~ Potterhead98

    Hufflepuff
    Soe ~ Sylvie L.
    Cashby ~ Gonzales

    Ravenclaw
    Eruditie ~ Linde Potter
    Constante ~ Sofie Groote Schaarsberg
    Cantabile ~ Suuz Stolz
    Aloha ~ Nova Ella
    Coombs ~ Florence Charé
    LoveLost ~
    Coulson ~ Linger

    Slytherin
    Nyl ~ Noa Deroo
    McBride ~ Yolanda Lelijveld
    Zinser ~ Sofie W.
    Gaikotsu ~ Luca Rayne
    Pulsar ~ Jarne VO
    Cresseyde ~ FreyaP


    Naamsveranderingen doorgeven aub

    [ bericht aangepast op 4 aug 2014 - 21:07 ]


    16 - 09 - '17

    nerveus schreef:
    Hmm, nee.
    Ziet er niet leuk uit. Ik zit veel liever op Pottermore, is een stuk leuker en echt door Rowling bedacht en niet iemand die als buitenstaander iets verzint. Alleen Rowling weet alles over Harry Potter.


    Het ontwerp kon inderdaad wel wat beter, maar het idee erachter is wel leuk.


    16 - 09 - '17

    Ik zit ook in Slytherin!

    Jarne VO


    Queer zijn is gewoon alles

    Kan het kloppen dat je er geen notificaties van krijgt van wie je heeft toegevoegd?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zarathos schreef:
    Kan het kloppen dat je er geen notificaties van krijgt van wie je heeft toegevoegd?


    Ik had een notificatie toen Sylvie me toevoegde.


    Queer zijn is gewoon alles

    Zarathos schreef:
    Kan het kloppen dat je er geen notificaties van krijgt van wie je heeft toegevoegd?


    Nope, kan niet kloppen. Ik kreeg een berichtje met dat Jarne en Sylvie me toe hadden gevoegd en ik kon ze ''accepteren''. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Pulsar schreef:
    (...)

    Ik had een notificatie toen Sylvie me toevoegde.

    Huh, oke? Ik heb geen notificaties gekregen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb alleen nog maar Jarne en Yolanda toegevoegd, zelf heb ik nog geen notificaties gekregen van de keren dat ik op de site kon, wat ik al een tijdje niet kan -.-


    16 - 09 - '17

    Ik vind het echt vaag, echt the fuck. Ik heb geen enkele bericht erover gekregen, terwijl Yolanda me wel heeft toegevoegd.. Waar kun je zoiets checken?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zarathos schreef:
    Ik vind het echt vaag, echt the fuck. Ik heb geen enkele bericht erover gekregen, terwijl Yolanda me wel heeft toegevoegd.. Waar kun je zoiets checken?


    Links in die balk moet staan ''friend request (1)''. Ik probeer het anders nog wel een keertje, als de site mee wil werken. En anders probeer ik het morgen nog eens, want ik ga bijna slapen, haha. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb je weer toegevoegd, Lucca (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    McBride schreef:
    (...)

    Links in die balk moet staan ''friend request (1)''. Ik probeer het anders nog wel een keertje, als de site mee wil werken. En anders probeer ik het morgen nog eens, want ik ga bijna slapen, haha. :p


    Dat kan ik ook nergens zien, tenzij nog niemand me toegevoegd heeft


    16 - 09 - '17

    Foraoise schreef:
    (...)

    Dat kan ik ook nergens zien, tenzij nog niemand me toegevoegd heeft


    Tsja, jij hebt míj toegevoegd, dus ik kan jou helaas niet toevoegen zodat je dat knopje zien kunt. Vraag aan iemand of diegene jóú toe wil voegen anders, dan weet jij ook hoe het eruit ziet. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    McBride schreef:
    (...)

    Tsja, jij hebt míj toegevoegd, dus ik kan jou helaas niet toevoegen zodat je dat knopje zien kunt. Vraag aan iemand of diegene jóú toe wil voegen anders, dan weet jij ook hoe het eruit ziet. ^^


    Das een idee.

    Ik kan Gonzales en Sofie Groote Schaarsberg niet vinden, dus als één van hun mij toevoegt?


    16 - 09 - '17

    Hij laad zo langzaam :/


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yesss. Je bent geaccepteerd hoor, matey ;D


    Don't walk. Run, you sheep, run.