• Een nieuwe site maakt het mogelijk om gratis onlinecursussuen te volgen aan Hogwarts (Zweinstein in het Nederlands).

    Volg net als Harry Potter en zijn vrienden lessen in magie en goochelkunst en wordt lid van één van de 4 huizen. De leerstof bestaat uit leerboeken, inlcusief huiswerk, professoren en examens.

    Het project, Hogwarts is here, is een initiatief dat werd opgestart door een groep vrijwillige Potterfans. Ontdek het zelf hier.

    Bron: www.jim.be

    Wat vinden jullie hier van? Ik vind het in ieder geval super leuk! (:



    Gryffindor
    Phyrishton ~ Maenyn Storical
    Pabu ~ Fanny SM
    Emrys ~ Tara Luijsterburg
    PeterParker ~ Simone /
    Buddy ~ Sarita Schneider
    Page394 ~ Potterhead98

    Hufflepuff
    Soe ~ Sylvie L.
    Cashby ~ Gonzales

    Ravenclaw
    Eruditie ~ Linde Potter
    Constante ~ Sofie Groote Schaarsberg
    Cantabile ~ Suuz Stolz
    Aloha ~ Nova Ella
    Coombs ~ Florence Charé
    LoveLost ~
    Coulson ~ Linger

    Slytherin
    Nyl ~ Noa Deroo
    McBride ~ Yolanda Lelijveld
    Zinser ~ Sofie W.
    Gaikotsu ~ Luca Rayne
    Pulsar ~ Jarne VO
    Cresseyde ~ FreyaP


    Naamsveranderingen doorgeven aub

    [ bericht aangepast op 4 aug 2014 - 21:07 ]


    16 - 09 - '17

    Eindelijk snap ik hoe het werkt.:p


    Queer zijn is gewoon alles

    Deamonium schreef:
    Right, ik dacht dat ik het had, maar hoe meld je je aan?


    Je moet op "enroll" drukken (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Urgh, heb net een sortering test gedaan en ik kan niet kiezen tussen Ravenclaw en Gryffindor, zelfs al heb ik de test naar waarheid ingevuld en heb ik drie punten meer voor Gryff dan voor Ravenclaw.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Zeke schreef:
    Urgh, heb net een sortering test gedaan en ik kan niet kiezen tussen Ravenclaw en Gryffindor, zelfs al heb ik de test naar waarheid ingevuld en heb ik drie punten meer voor Gryff dan voor Ravenclaw.


    Whut, waar kan je zo'n test doen? Ik heb bij het aanmelden gewoon op Slytherin geklikt... o.O


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    McBride schreef:
    (...)

    Whut, waar kan je zo'n test doen? Ik heb bij het aanmelden gewoon op Slytherin geklikt... o.O


    Niet op de site zelf, maar op een andere site (: Ik vond het een goede test, aangezien het vragen uit het dagelijkse leven zijn en je niet onmiddellijk ziet welk antwoord bij welke afdeling hoort (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    McBride schreef:
    (...)

    Whut, waar kan je zo'n test doen? Ik heb bij het aanmelden gewoon op Slytherin geklikt... o.O


    Yes!! Hoe noem je?


    Queer zijn is gewoon alles

    Zeke schreef:
    (...)

    Niet op de site zelf, maar op een andere site (: Ik vond het een goede test, aangezien het vragen uit het dagelijkse leven zijn en je niet onmiddellijk ziet welk antwoord bij welke afdeling hoort (:


    Oooh zo bedoel je dat. Ik kom de ene keer bij Slytherin uit en dan weer bij Ravenclaw en dan weer bij Gryffindor. Ik beschout mezelf als een Slytherclaw, maar omdat Pottermore vind dat ik een Slytherin ben, beschouw ik mezelf gewoon dan maar als een Slytherin wanneer ik echt moet kiezen. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Pulsar schreef:
    (...)

    Yes!! Hoe noem je?


    Gewoon: Yolanda Lelijveld
    Ik heb geen fake naam genomen, vond ik niet leuk. c:
    Hoe heet jij?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Jarne VO


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik vind de leeeesseeeeen nieeeeeeeeet.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    What?! Me curious.....

    Zeke schreef:
    Ik vind de leeeesseeeeen nieeeeeeeeet.


    Ik denk dat je eerst een boek moet kopen dan. Maar ik moet het zelf ook nog uitzoeken, dus weet het niet zeker :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gewoon bij het kopje Hogwarts aan de kant
    Dan kan je je inschrijven voor lessen x3


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Eunomia schreef:
    A;LSFJKDA;SDLKFJA;WEIJF;LDSAKJF; :9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~
    Dit dus :Y) Na het sporten maar even naar kijken.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Zeke schreef:
    Ik vind de leeeesseeeeen nieeeeeeeeet.


    Ga naar het kopje 'Hogwarts' en zoek naar 'Courses'. :Y)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."