• Een nieuwe site maakt het mogelijk om gratis onlinecursussuen te volgen aan Hogwarts (Zweinstein in het Nederlands).

    Volg net als Harry Potter en zijn vrienden lessen in magie en goochelkunst en wordt lid van één van de 4 huizen. De leerstof bestaat uit leerboeken, inlcusief huiswerk, professoren en examens.

    Het project, Hogwarts is here, is een initiatief dat werd opgestart door een groep vrijwillige Potterfans. Ontdek het zelf hier.

    Bron: www.jim.be

    Wat vinden jullie hier van? Ik vind het in ieder geval super leuk! (:



    Gryffindor
    Phyrishton ~ Maenyn Storical
    Pabu ~ Fanny SM
    Emrys ~ Tara Luijsterburg
    PeterParker ~ Simone /
    Buddy ~ Sarita Schneider
    Page394 ~ Potterhead98

    Hufflepuff
    Soe ~ Sylvie L.
    Cashby ~ Gonzales

    Ravenclaw
    Eruditie ~ Linde Potter
    Constante ~ Sofie Groote Schaarsberg
    Cantabile ~ Suuz Stolz
    Aloha ~ Nova Ella
    Coombs ~ Florence Charé
    LoveLost ~
    Coulson ~ Linger

    Slytherin
    Nyl ~ Noa Deroo
    McBride ~ Yolanda Lelijveld
    Zinser ~ Sofie W.
    Gaikotsu ~ Luca Rayne
    Pulsar ~ Jarne VO
    Cresseyde ~ FreyaP


    Naamsveranderingen doorgeven aub

    [ bericht aangepast op 4 aug 2014 - 21:07 ]


    16 - 09 - '17

    ASDFGHHBJKKL OMFGGG


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Door die soorteerquiz kom ik uit bij Slytherin, maar als ik ergens anders testen doe kom ik altijd uit bij Hufflepuff en daar vind ik mezelf ook het best horen. Hufflepuff dan maar, nog iemand die daar zit?


    16 - 09 - '17

    Ik kom ALTIJD op iets anders uit, dus ik weet het echt niet.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Lizor schreef:
    ASDFGHHBJKKL OMFGGG


    take me back to the basics and the simple life

    Omg, ik word zo chagrijnig van die sloomheid. En ik kan die quiz niet eens vinden, ik ben echt heel blind geloof ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Occult schreef:
    Omg, ik word zo chagrijnig van die sloomheid. En ik kan die quiz niet eens vinden, ik ben echt heel blind geloof ik.


    Misschien moet ik me voorlopig maar even niet aanmelden, want ik haat het als computers sloom zijn. Daar ga ik van flippen.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Occult schreef:
    Omg, ik word zo chagrijnig van die sloomheid. En ik kan die quiz niet eens vinden, ik ben echt heel blind geloof ik.


    Ik word ook gek van die trage site. Er is op de site zelf geen test, maar ergens in het topic heeft iemand een link gezet van een quiz om ingedeeld te worden.


    16 - 09 - '17

    Foraoise schreef:
    Door die soorteerquiz kom ik uit bij Slytherin, maar als ik ergens anders testen doe kom ik altijd uit bij Hufflepuff en daar vind ik mezelf ook het best horen. Hufflepuff dan maar, nog iemand die daar zit?


    Me x3


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Ik vind het tot nu toe erg leuk, maar ze mogen wel wat doen aan die sloomheid.
    Tip: Pak leerwerk erbij. Doe je toch nog iets nuttigs


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik betwijfel dat ze op zoveel mensen berekend waren. Het is opeens heel heel druk geworden en hun webserver kan dat gewoon niet aan. En nee, daar kun je niet *poef* iets aan doen. Dat zou betekenen dat ze de website dicht moeten gooien, een nieuwe server moeten komen (die alleen nuttig is als het altijd zo druk blijft, wat niet zal gebeuren) en daar de website op zetten en alles weer correct configureren. Dat kost heel veel tijd en ook nog eens geld.

    In de loop van de dagen zal je minder merken van de sloomheid, omdat er minder mensen op de site zullen zitten. Dus heb geduld, het komt allemaal vanzelf goed :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    Ik betwijfel dat ze op zoveel mensen berekend waren. Het is opeens heel heel druk geworden en hun webserver kan dat gewoon niet aan. En nee, daar kun je niet *poef* iets aan doen. Dat zou betekenen dat ze de website dicht moeten gooien, een nieuwe server moeten komen (die alleen nuttig is als het altijd zo druk blijft, wat niet zal gebeuren) en daar de website op zetten en alles weer correct configureren. Dat kost heel veel tijd en ook nog eens geld.

    In de loop van de dagen zal je minder merken van de sloomheid, omdat er minder mensen op de site zullen zitten. Dus heb geduld, het komt allemaal vanzelf goed :Y)


    Was wel te verwachten dat opeens heel veel mensen die site gingen bestormen.


    16 - 09 - '17

    WHUT!? I'm innnn!!! ^^


    The Definition of Insanity

    Foraoise schreef:
    (...)

    Was wel te verwachten dat opeens heel veel mensen die site gingen bestormen.
    Jup. Ik ben gewoon zo slim om te wachten totdat het rustiger is en ondertussen iets anders te doen. Amerika wordt langzamerhand wakker en het zal dus alleen maar drukker worden :Y)

    [ bericht aangepast op 17 april 2014 - 18:59 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Omg dat is zó vet, ik ga gelijk 'n account aan maken!!!


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Zit er iemand in een leuke dorm? Ik wil bij eentje maar het is wel leuk als er iemand van q bij zit


    Spoiler alert: you will save yourself