• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.
    •• • ••

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 14:55 ]


    Bijna klaar. c:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    I want to learn Indonesian.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    I need someone who understands me and with whom I can talk about with this subject.

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 18:14 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    I've got a bad feeling about this


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Ik heb zin in morgen!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Zoveel gedaan vandaag, zoveel aan mijn hoofd. Het spijt me dat ik de boeken ben vergeten in te leveren mam... Hopelijk kom je niet zo thuis met zeven dagen onweer. ):

    Ik heb serieus een nekmassage nodig. Al bijna twee weken last van een zere nek. :\

    I don't even know anymore...


    Caution first, always.

    Whoop, dat was een geslaagd LSD. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    [youtube]bN1_h_eGitE#t=129[/youtube]

    FRUSTRATIE
    het werkt niet \:

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 19:46 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel


    Je hebt niets eens de ballen je echte naam tegen me te vertellen.
    Eikel.


    wauw, waarom zou ik liegen over mijn naam? snap niet hoe iemand daar bij komt XD Bart is toch echt mijn naam.. en buiten 'Usernames' heb ik me nooit voorgedaan als iemand anders of met een andere naam dus wth


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    NotYourHero schreef:
    (...)

    wauw, waarom zou ik liegen over mijn naam? snap niet hoe iemand daar bij komt XD Bart is toch echt mijn naam.. en buiten 'Usernames' heb ik me nooit voorgedaan als iemand anders of met een andere naam dus wth

    Hoezo vermeldt je dit in het LJH?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Hoezo vermeldt je dit in het LJH?


    omdat het me dwars zat /zit dat ik net een berichtje krijg van iemand denkt dat ik lieg over mn naam en ik dat mag luchten hier dacht ik ?
    ik had natuurlijk ook een berichtje terug kunnen sturen, maar tegenwoordig is het hip om voordat ik een reply kan sturen me meteen te blocken ? dus lucht ik t gewoon hier ? so I dont see the problem ? is daar dit topic niet voor bedoelt dan ;x?


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Nou, als het een privé bericht is, hoeven wij - althans ik - dat echt niet te weten hoor. Dan kon je net zo goed wat terug sturen.
    Of het in elk geval negeren.

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 20:22 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Well – you turned into everything you said you would never be.