• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.
    •• • ••

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 14:55 ]


    Morticia schreef:
    Nou, als het een privé bericht is, hoeven wij - althans ik - dat echt niet te weten hoor. Dan kon je net zo goed wat terug sturen.
    Of het in elk geval negeren.


    ik heb een enorme hekel aan negeren en blokkeren, en ben enorm nieuwsgierig ingsteld. dus ben 1. benieuwd hoe iemand bij het idee komt / wie iemand dat wijs heeft gemaakt dat ik niet mijn echte naam zou gebruiken en 2. dat gaat dus niet echt als je blocked bent ?

    Overigens vind ik t n beetje vaag dat je dit tegen mij zegt.. alsof ik de enige ben die berichten in ljh schrijft die jij niet hoeft te weten. dr staan wel ooit vagere dingen..


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Je doet maar.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heb me al zo lang ingehouden. Echt waar, ik weet niet hoe lang ik dit nog vol kan houden.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Alles wat je wil doen, onthoud je als je het druk hebt. Maar als je niks hebt te doen, weet je ook niks te bedenken om te doen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    If only I could keep that in mind.

    Er is ook niemand online meer tegenwoordig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Never good enough.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Post een meisje een selfie op Facebook met daarbij een zelfgemaakt Engels tekstje, schrijft een jongen: "You're grammar suck."
    En het jouwe niet zeker, trololol. (krul)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Mertin schreef:
    Post een meisje een selfie op Facebook met daarbij een zelfgemaakt Engels tekstje, schrijft een jongen: "You're grammar suck."
    En het jouwe niet zeker, trololol. (krul)
    Hahahahaha, oh god.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)Hahahahaha, oh god.

    Ik heb 'm net de vertaling van zijn zin eronder gezet, nou zie ik dat-ie zijn comment verwijderd heeft. :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik heb de hele tijd dorst gewoon.


    Your make-up is terrible

    Jezus, denk eens na voor je iets zegt. --"


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ook leuk om op die manier te weten te komen hoe waardeloos jullie me echt vinden. Ik snap echt niet waarom ik mijn vrijdag avond nog besteed aan jullie stomme repetities.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Mertin schreef:
    (...)
    Ik heb 'm net de vertaling van zijn zin eronder gezet, nou zie ik dat-ie zijn comment verwijderd heeft. :')
    Ghehehehe. Goedzo :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    She knows – she has a curse on her,
          a curse she can not win.
    For if someone gets too close to her,
          the pins stick farther in.