• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.
    •• • ••

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 14:55 ]


    Noo, waarom zijn die leuke schoenen nou niet meer in mijn maat :'c


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zo irritant als leerkrachten opdrachten geven waarvan je niet alles op internet kan vinden. D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Leuk om te weten dat je zo over me denkt.

    [ bericht aangepast op 19 april 2014 - 23:16 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tof.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Bored to death, met familie kaartspel spelen.. pff..


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Ik heb volgende week examen en ik weet nu al dat ik ga falen... Stom rekenen!


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Ik voel me ineens zo verdrietig omdat ik terug bij m'n moeder ben na een weekje bij mijn vader gezeten te hebben. Het is hier zo anders. Bij mijn vader is alles altijd netjes, ordelijk en regelmatig en er is nooit een drama aan de hand. Bij mijn moeder is alles een complete chaos en is het elke dag weer hetzelfde liedje; ruzie en geweld. Nee, ik kan niet zeggen dat ik blij ben dat ik terug ben, hoe graag ik het ook zou willen.

    [ bericht aangepast op 19 april 2014 - 23:26 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Het is vijf voor half twaalf 's nachts en ik praat met Cheryl over vlees en katten • genius.


    Ik bijt die nachtbeugel echt nog een kreet kapot.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Hector schreef:
    Ik bijt die nachtbeugel echt nog een kreet kapot.

    Heb jij ook zo'n groot ding waar je met je ondertanden in moet bijten? Gadverdamme, wat haat ik mijn nachtbeugel. D:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Soms heb ik gewoon zin om mensen een mep te verkopen, maar na die ene keer dat ik het ook écht gedaan heb, denk ik niet dat dat zo'n fantastisch plan is.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Leuk man, deel uitmaken van een fandom zonder fans. Ik heb al vijf keer dezelfde Joaquin Phoenix gifset gereblogged. Yay.


    Caution first, always.

    Mertin schreef:
    (...)
    Heb jij ook zo'n groot ding waar je met je ondertanden in moet bijten? Gadverdamme, wat haat ik mijn nachtbeugel. D:


    Mijne is voor vanboven, maar vanonder lijkt nog oncomfortabeler. Ik snij mijn tong er altijd aan. Gemene dingen. Veel sterkte ermee!


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Hector schreef:
    (...)

    Mijne is voor vanboven, maar vanonder lijkt nog oncomfortabeler. Ik snij mijn tong er altijd aan. Gemene dingen. Veel sterkte ermee!

    Auwtch, vanboven lijkt mij juist oncomfortabeler dan beneden. Jij ook sterkte. :p


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    I should sleep.


    help