• Hallo Quizletters!
    Met veel vreugde deel ik jullie mede dat ik zo goed als terug op Quizlet ben!
    Zoals sommigen zich misschien herinneren vertrok ik een paar maanden geleden naar Noorwegen om daar te gaan studeren. Nu zit die studie er bijna op. Op dit moment heb ik paasvakantie en over drie weken is mijn tijd in Noorwegen voorbij. In de laatste drie weken zal ik nog wel even druk zijn, maar zodra ik weer thuis ben, ben ik van plan om hier weer helemaal terug te komen. (:
    De afgelopen maanden heb ik zo af en toe eens hier gekeken, maar niet genoeg om alles te volgen. Het zal een heel gepuzzel worden om uit te vinden wie wie ook al weer is, haha!
    Dus... Hoe gaat het hier? :Y)


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik herken je zeker nog haha. :'3
    Maar welkom terug in ieder geval!


    •*• Lululu •*•

    Het gaat hier wel prima.
    Was je studie leuk?


    26 - 02 - '16

    Hier is op zich niet zo heel veel veranderd. Mod verkiezingen zijn bezig, q is nog steeds 1D obsessed en.. volgens mij was dat het wel xD
    Hoe was/is Noorwegen?

    Welcome back!(flower)

    Ik herken je nog! Het is ook weer niet zo lang geleden, haha. Vind je het jammer dat het er bijna weer opzit of heb je wel weer zin om terug naar huis te gaan?:3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Yay, wat leuk dat jullie mij nog kennen! (:
    Mijn studie is prima gegaan. En daarnaast heb ik veel nieuwe vrienden gemaakt, en... ik heb een jongen ontmoet! En we zijn plannen aan het maken om samen hier in Nederland te wonen! Omg, I'm so excited!
    Natuurlijk is het jammer dat het er bijna op zit, maar aan de andere kant heb ik ook zin om weer verder te gaan. Ik ben bezig met het kijken naar een nieuwe studie, maar voor komend jaar hoop ik eigenlijk een baantje te vinden.
    Wat betreft 1D had ik al gezien dat er weinig veranderd was, haha...


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Whitmore schreef:
    Yay, wat leuk dat jullie mij nog kennen! (:
    Mijn studie is prima gegaan. En daarnaast heb ik veel nieuwe vrienden gemaakt, en... ik heb een jongen ontmoet! En we zijn plannen aan het maken om samen hier in Nederland te wonen! Omg, I'm so excited!
    Natuurlijk is het jammer dat het er bijna op zit, maar aan de andere kant heb ik ook zin om weer verder te gaan. Ik ben bezig met het kijken naar een nieuwe studie, maar voor komend jaar hoop ik eigenlijk een baantje te vinden.
    Wat betreft 1D had ik al gezien dat er weinig veranderd was, haha...


    Oeh... Een jongen.... ^^ (:
    Leuk dat je terug bent! Ik herken je nog wel hoor (: Leuk dat je studie zo goed is gegaan!


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Allister schreef:
    Ik herken je zeker nog haha. :'3
    Maar welkom terug in ieder geval!


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Weeeelkom terug! En ik herinner me je zeker nog wel ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Je naam komt me wel bekend voor, dus ik herinner je nog wel. (:
    Welcome back!


    Do what people say you can't.

    Jou ken ik nog!
    Was het leuk?


    Queer zijn is gewoon alles

    Jou ken ik nog wel van de forumspelletjes. Welkom terug! =D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik ken je nog heel goed. ^^
    Welkom terug! (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Oh, wat leuk dat je weer terug bent! Ik herken je nog wel, ja c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik herken je nog c;
    Uhhh. Je hebt niet veel gemist denk ik. De eeuwige 1D hype gaat nog eventjes door en de inschrijvingen voor het moderator worden zijn gesloten. En verder zijn er nog geweldig leuke stories aangemaakt in de tijd dat je weg was (;
    (kijk zeker rond in de spotlight als je nog leuke stories zoekt om te lezen)

    Wat fijn voor je dat het fijn is gegaan en welkom terug!

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 23:07 ]


    Some people are art and do art at the same time

    welkom terug! =]


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio