• Ja, die heb ik. Ik wil heel graag mijn username veranderen, alles wat ik heb gehad vind ik gewoon niet tof.
    Dus de komende tijd ga ik even brainstormen, maar ideeën en/of inspiratie is van harte welkom.
    Dus vertel mij hoe jullie op je username zijn gekomen en misschien dat ik dan ook ooit nog eens een leuke krijg :Y)

    Oh en mijn avatar hou ik lekker zo totdat ik een nieuwe username heb, want hij is très cute!
    (Of ik neem andere schattige aapjes (cat))

    [ bericht aangepast op 19 april 2014 - 10:44 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik ben een schattige apenliefhebber ^^ Daarom betekent mijn naam 'Schattig aapje' in het Latijns.

    Nee joh, geintje. Het betekent spijt - of nou ja, dat iets je spijt, zeg maar. Mijn naam is een Latijns werkwoord, dus als je iets spijt. Snappie? Ik faal echt in uitleggen XD

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 april 2014 - 11:56 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Paenitet schreef:
    Ik ben een schattige apenliefhebber ^^ Daarom betekent mijn naam 'Schattig aapje' in het Latijns.

    Nee joh, geintje. Het betekent spijt - of nou ja, dat iets je spijt, zeg maar. Mijn naam is een Latijns werkwoord, dus als je iets spijt. Snappie? Ik faal echt in uitleggen XD


    Haha ik snap je. Ik vind apen zo een beetje de leukste dieren, gewoon omdat ze zó veel op mensen lijken. Dat is zo leuk om te zien vind ik :p Maar Latijnse namen klinken vaak wel tof, maar dan kies ik weer een username 'gewoon omdat ie tof klinkt'.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    De mijne komt van Lake Town in het Frans. En mijn gebruikelijke usernames komen van namen van mensen, of zoiets (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Paenitet schreef:
    Ik ben een schattige apenliefhebber ^^ Daarom betekent mijn naam 'Schattig aapje' in het Latijns.

    Nee joh, geintje. Het betekent spijt - of nou ja, dat iets je spijt, zeg maar. Mijn naam is een Latijns werkwoord, dus als je iets spijt. Snappie? Ik faal echt in uitleggen XD

    In het Latijn, zonder s (cat).

    Voor usernames weet ik ook nooit iets, totdat ik random een naam tegenkom. (Lekker behulpzaam dit)


    I am an idiot, I move.

    Fisher schreef:
    (...)
    In het Latijn, zonder s (cat).

    Voor usernames weet ik ook nooit iets, totdat ik random een naam tegenkom. (Lekker behulpzaam dit)


    Waar jij je druk om maakt (': "Latijns" zie je zoveel staan hier op Quizlet.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Lacville schreef:
    (...)

    Waar jij je druk om maakt (': "Latijns" zie je zoveel staan hier op Quizlet.


    Ik ben ook zo een grammar nazi hoor :p Maar die fout zou ik ook maken en dat komt denk ik doordat het ook "Engels", "Spaans", "Nederlands" etc. is.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik neem altijd usernames van dingen enshit die ik leuk vind, mij inspireren, etc.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lacville schreef:
    (...)

    Waar jij je druk om maakt (': "Latijns" zie je zoveel staan hier op Quizlet.

    Anders had ik het wel gezegd :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Als ex-gymnasiast maak ik me daar inderdaad druk over :Y).


    I am an idiot, I move.

    BastiIIe schreef:
    (...)

    Ik ben ook zo een grammar nazi hoor :p Maar die fout zou ik ook maken en dat komt denk ik doordat het ook "Engels", "Spaans", "Nederlands" etc. is.


    Ja, dat denk ik ook, maar ik zie gewoon het nut niet in om iedereen op het forum op fouten te wijzen, dat vind ik zelf ook irritant (':


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik heb meestal meerdere ideeën en dan ga ik voor het idee dat ik op het moment zelf het leukste vind. Eergisteren twijfelde ik bijvoorbeeld tussen Bourne en Thrones, zoals je ziet ben ik voor Thrones gegaan (komt van Game of Thrones) en ik heb die genomen omdat ik een GoT username wou en dan ben ik gaan spitten tot ik zag dat deze nog vrij was ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Fisher schreef:
    Als ex-gymnasiast maak ik me daar inderdaad druk over :Y).


    Ik doe ook Latijn (dat is volgens mij dus Gymnasium in Nederland), maar ik zie gewoon het nu niet in om mensen erop te wijzen als ze "Latijns" schrijven.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Die van mij is gewoon de achternaam van Patrick Stump ^-^.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ik heb een tijdje gemaild met een Koreaan genaamd Junhee.
    Mijn naam is daar vanaf geleid, vervormd tot een vrouwelijke naam.

    Ik heb ook een tijdje de usernaam Affinity gehad, wat aantrekkingskracht betekend en de naam van van mijn toenmalige favoriete liedje. En voor één maandje heb ik Grieving geheten nadat mijn pony die wij bijna 10 jaar hadden, was ingeslapen.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Brace yourselves a huge list is coming.

    OwningCat, omdat katten ownen.
    MissMiauw, omdat ik katten awesome vind.
    LionQueen, ook leeuwen vind ik geweldig
    DeathMask, een liedje van Angerfist
    Sagittarius, Engels voor boogschutter
    Intense, Engels voor het Nederlandse woord 'Intens'
    MevrouwPuff, die kogelvis uit spongebob die spongebob rijles geeft.
    Rebirthing, een van mijn favoriete liedjes van de band Skillet
    BatManX, een vriendin van mij noemde zichzelf SuperManX. Samen waren we Superman en Batman.
    Hongary, een typfout. Dit had Hungary moeten zijn. Het land waar ik destijds op vakantie was
    Wigglytuff, een van mijn favoriete pokemons. Speelde guildmaster in mijn favoriete pokemonspel.
    Gengar, een van mijn favoriete pokemons. Hij kon mensen zo leuk laten schrikken.
    POM, mijn favoriete kat die altijd voor mij klaar staat. Hij steunde mij toen ik gepest werd en nu steunt hij mij nog steeds.
    Merveilleuse, een Franse username vond ik ook wel eens leuk.
    Troll, omdat ik toen nogal de neiging had om veel te trollen op het forum.
    Racoon, van de Nederlandse band Racoon.
    Clubbed, van het liedje Clubbed to death.
    HEAVYMETAL, die slaat op de muziek die ik destijds luisterde en nu deels nog steeds luister.
    Merryweather, een van de goede feeën uit Doornroosje.
    Vidia, mijn favoriete elfje uit Tinkerbell.
    Edith, een awesome personage uit de film 'Verschrikkelijke ikke'
    Chartreux, een kattenras. Ook wel bekend als de kartuizer kat.
    Momentum, een woord in het Latijn vond ik ook wel eens mooi. Ik heb werkelijk geen idee wat hij ook al weer betekende.
    Crocker, FEEËNPEETOUDERS!
    Feline, Engels voor kat.
    Ahri, een awesome personage uit League of Legends. Een van mijn favoriete games.
    Chat, Frans voor kat.
    Opera, mijn destijds favoriete internetbrowser
    Eluveitie, een van mijn favoriete bands.
    Devourer, betekend verslinden in het Frans.
    Mavis, een cool personage uit de animatiefilm Hotel Transylvania.
    Pantheon, een van mijn favoriete personages uit het spel League of Legends.
    Gehenna, betekend 'de hel' in het Hebreeuws.
    Cyborg, een van mijn favoriete superhelden.
    Alecia, de voornaam van P!nk
    Ailurophilia, Engels voor kattenliefhebber
    Zoidberg, why not?
    Cult, een woord dat ik ontzettend mooi vind.
    Maven, een personage uit League of Legends wordt 'Maven' of the strings genoemd.
    Orianna, een personage uit League of Legends
    Child, slaat op een van mijn favoriete personages uit League of Legends
    RapunzeI, is mijn favoriete personage uit de film Tangled en mijn favoriete Disney prinses. (De username eindigt op de hoofdletter i, omdat de originele al bezet was)
    Noctis, Latijn voor 'nacht'
    Lissandra, een personage uit mijn favoriete spel League of Legends
    Taiga, een van de hoofdpersonen uit de anime Toradora.
    Meliorism, the belief that the world gets better; the belief that humans can improve the world.
    Roku, een van de schattigste katten van instagram.

    [ bericht aangepast op 19 april 2014 - 12:35 ]


    26 - 02 - '16