• Ja, die heb ik. Ik wil heel graag mijn username veranderen, alles wat ik heb gehad vind ik gewoon niet tof.
    Dus de komende tijd ga ik even brainstormen, maar ideeën en/of inspiratie is van harte welkom.
    Dus vertel mij hoe jullie op je username zijn gekomen en misschien dat ik dan ook ooit nog eens een leuke krijg :Y)

    Oh en mijn avatar hou ik lekker zo totdat ik een nieuwe username heb, want hij is très cute!
    (Of ik neem andere schattige aapjes (cat))

    [ bericht aangepast op 19 april 2014 - 10:44 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Miserables staat gewoon voor Les Misérables. ^^
    Meestal komen mijn usernames van dingen die ik leuk vind, net zoals Zarathos al zei. Happiny is een Pokémon die ik heel schattig vind en staat ook voor blijdschap. Lacey staat voor Once Upon a Time en mijn overige usernames zijn eigenlijk gewoon woorden die ik mooi vond klinken.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Matt Helders aka de drummer van The Arctic Monkeys. (:

    Ahem (:
    Nyl, Komt eigenlijk van Divergent. Lynn omgedraaid -> Nnyl -> Nyl. (:
    Glamdring, een zwaard van The Hobbit.
    Orcrist, Ook een zwaard van The Hobbit.
    Neregeb, Harry Potter -> Spiegel van Neregeb.
    xAndromeda, Harry Potter (:
    Bloomer, Orlando Bloom fan -> Bloomer
    NoaxLegolas, Mijn naam + Legolas van LotR


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Mijn naam komt van King Oropher, Thranduil's daddy, Legolas' granddaddy. (:


    Caution first, always.

    Alaotra, ofwel lac Alaotra, het grootste meer van Madagascar. Ik kwam hem tegen in een natuur documentaire en vond hem meteen awesome.


    Valar Morghulis.

    Wat ik me afvraag is hoe jij dezelfde username kan hebben als Rani!
    Jullie username is precies hetzelfde :O

    Kijk! Bastille

    [ bericht aangepast op 19 april 2014 - 13:46 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Rhyme schreef:
    Wat ik me afvraag is hoe jij dezelfde username kan hebben als Rani!
    Jullie username is precies hetzelfde :O

    Kijk! Bastille


    Oh dat wist ik niet, ik heb die van mij alweer een aantal maanden. Nu is het iig nog handiger dat ik die van mij aanpas :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    (...)

    Oh dat wist ik niet, ik heb die van mij alweer een aantal maanden. Nu is het iig nog handiger dat ik die van mij aanpas :Y)


    Ja dat viel me opeens op, want ik dacht dat jij haar was. Maar ik dacht dat het onmogelijk was dat twee mensen dezelfde username hadden, dus hoe dat kan vraag ik me echt af!

    Maar om even on-topic te blijven. Ik heb mijn username uit mijn favoriete game, het is daar een personage uit (;


    It's never gonna happen, Guys.

    Rhyme schreef:
    (...)

    Ja dat viel me opeens op, want ik dacht dat jij haar was. Maar ik dacht dat het onmogelijk was dat twee mensen dezelfde username hadden, dus hoe dat kan vraag ik me echt af!

    Maar om even on-topic te blijven. Ik heb mijn username uit mijn favoriete game, het is daar een personage uit (;
    Dat is omdat Rani spanking verdient omdat ze een i heeft gebruikt als l. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Divergency schreef:
    (...)Dat is omdat Rani spanking verdient omdat ze een i heeft gebruikt als l. (:


    Dat ben ik :Y) Ik heb i'tjes, maar heb deze naam wel al langer volgens mij, haha. In gebruik iig, heb hem al een paar maanden en nooit een andere Bastille voorbij zien komen. Ah well, nood aan een nieuwe naam dus.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    AllAroundMe (Klik. Ik nam deze username toen je voor het eerst je username kon veranderen, had er ook al meteen spijt van eigenlijk.
    FueledByNaan: Naar Fueled by Ramen. Ik was op dat moment grote fan van Paramore. Die naam was natuurlijk al bezet en ik vond dat Fueled By Ramen gewoon goeie bands op dat moment had.
    Passerby: Ik wou graag Flyleaf nemen omdat dat mijn lievelingsband op dat moment was, en nog steeds is, maar deze was al bezet. Passerby was hun eerdere naam. Passerby betekent iemand die voorbij passeert, per toeval op met opzet. Past voor heel veel redenen ook echt bij mij.
    Reducto: Harry Potter spreuk. Door de laatste films zat ik goed vast in de fanbase.
    Kerrang: Het lawaai dat een gitaar maakt als je hem aanslaat en ook een Britse magazine over Rockbands
    Apocalyptica: Naar de band door dit liedje (klik)
    Pendule: Omdat ik al van kindsafaan verzot ben op Belle en het Beest en Belle natuurlijk al lang bezet was.
    Errin: Er kwam nieuw leven in onze familie. Errin betekent vreede
    Murdoch: Titanic voorliefde, Murdoch maakte deel uit van de Titaniccrew
    WATIC: naar We Are The In Crowd, na hen live te hebben gezien op Groezrock
    Meteor: Een deelnaam met Meteroid en Meteorite.
    Pyromancer: Ik speelde op dat moment veel TF2 en wou graag Pyro als naam nemen. Door het liedje van Kings of Leon kon dat niet, dus dan ging ik maar voor de volledige naam dat voor enkel Pyro.
    Horizons: Naar New Horizons van Flyleaf
    Amortentiae: Opnieuw HP voorliefde
    Fourtris: Mijn favoriete ship ooit Tris + Four uit Divergent
    Avarosa: De koningin van Freljord uit League of Legends
    Nami: Karakter uit LOL
    Zyra: Karakter uit LOL
    Cavalier: Naar Cavalier Youth van You Me At Six na hun concert, Cavalier staat voor zorgenloos.
    Divergency: Omdat ik in de Divergent stemming zit.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    BastiIIe schreef:
    (...)

    Dat ben ik :Y) Ik heb i'tjes, maar heb deze naam wel al langer volgens mij, haha. In gebruik iig, heb hem al een paar maanden en nooit een andere Bastille voorbij zien komen. Ah well, nood aan een nieuwe naam dus.
    Dan krijgen jullie beiden spanking. :'D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Mijne komt van Matthew Gray Gubler, een acteur uit Criminal Minds waar ik momenteel verslaafd aan ben.


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    De hoofdstad van Cyprus. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.