• Saviours


    Het is het jaar 3100. Precies 100 jaar na het Heljaar, het jaar dat de wereld ten onder ging aan het egoïsme van de mensheid. Door nieuwe technologieën werd alles mogelijk en gaven mensen om niets meer dan henzelf. Rellen braken uit en ze waren niet meer te stoppen. De helft van de wereldbevolking werd van de aardbodem gevaagd. Wereldleiders zagen in dat het zo echt niet langer kon. De helft van de wereldbevolking werd uitvoerig gekeurd en alleen de besten werden uitverkozen tot ‘saviours’ van de Nieuwe Wereld, het lot lag in hun handen. Alleen zij konden de wereld weer opbouwen. Hoewel er nu een goede basis lag voor een nieuwe wereldbevoling, waren de Wereldleiders nog niet tevreden. Ze wouden niet weer het risico lopen op een tweede Heljaar. Ze besloten elk kind een Daemon te geven, een dier die overal waar het kind gaat, meegaat. Elk Daemon weerspiegelt het bijbehorende kind. Is een Daemon strijdlustig en nieuwsgierig, dan wordt verwacht dat het kind dat ook is. Als een Daemon en het kind elkaars uitersten zijn, is het gedoemd te mislukken. De Daemon verdwijnt en het kind wordt door de overheid ingenomen, wat hierna met het kind gebeurt is een raadsel, maar er gaan vreselijke verhalen in de rondte.
    Met de komst van de Daemons kunnen de Wereldleiders precies bepalen hoe zij hun ideale bevolking willen hebben.

    De achttiende verjaardag is een keerpunt in het leven van de kinderen. Ze zijn nu officieel volwassen. In de Nieuwe Wereld betekend achttien iets anders. Elk kind wordt de dag na zijn achttiende verjaardag gescheiden van zijn/haar familie en opgehaald en meegenomen naar het Residentie, de hoofdstad. Hier bevindt zich een heel centrum waar de inmiddels jongvolwassenen allerlei lessen krijgen over de Nieuwe Wereld. Vijf jaar lang worden ze als het waren getraind, zodat ze de perfecte bevolking worden. Aan het eind van deze vijf jaar worden ze getest, als ze slagen, krijgen ze een vrij leven. Zakken ze, dan moeten ze hun hele leven werken voor de overheid of de Wereldleiders.

    Lessen:

    - Geschiedenis
    - Gedragsregels
    - Sociale vaardigheden
    - Lichamelijke opvoeding (hier krijgen ze voornamelijk dingen als vechtkunst, klimmen, dat soort dingen)
    - Kunstvakken (muziek, kunst beeldend, drama)
    - Techniek voor de mannen
    - Handwerk voor de dames
    - Economie
    - Talen
    - Cultuur
    - Geografie/aardrijkskunde

    Aan het begin van de training krijg je een test, aan de hand van deze test wordt je in een groep in gedeeld. De Economen, de Sporters, de Cultuursnobs, de Talenknobbels, de Kunstenaars en de Handarbeiders, deze groepen zijn bepalend voor je latere leven. Elke groep krijg zijn eigen tatoeage van het bijbehorende symbool op zijn pols, zodat duidelijk is bij welke groep je hoort. De dikgedrukte vakken zijn verplicht. De vakken van de groepen hebben elk een kleur.


    Regels van het centrum:
    - Na 22.00 moet iedereen op zijn kamer zijn, dit wordt gecontroleerd.
    - Het ontbijt begint om 8.00, de lessen beginnen om 9.00, je mag niet te laat zijn.
    - Je mag nooit het terrein verlaten.
    - Vechten wordt niet gedoogd.
    - Iedereen draagt zijn uniform, andere kleding is niet toegestaan.
    - Geen jongens in de damesslaapzaal, geen dames in de jongensslaapzaal.
    - Breng jezelf en/of anderen niet in gevaar.
    - Geen geren door de gangen.
    - Alleen in de pauzes en na schooltijd mag je op het schoolplein komen.




    Niveau 1: 18 jaar
    Niveau 2: 19 jaar
    Niveau 3: 20 jaar
    Niveau 4: 21 jaar
    Niveau 5: 22 jaar

    Lijstje personages:

    Meisjes:
    - Rose Amélie Linders - Mamo (niveau 1, de Sporters)
    - Mae Harrison - Rawiyah (niveau 1, de Sporters)
    - Chyou-Marise "Marie" Smiths - Curuxa (niveau 1, de Sporters)
    - April Willow Lee - Confiance (niveau 1, de Handarbeiders)
    - Katherine James Gilbert - xShopAHolic (niveau 1, de Sporters)
    - Evelyne "Eve" Sophia Keck - RingKeeper (niveau 2, de Talenknobbels)

    Jongens:
    - Logan Doughlass Hoult - Raccoon (niveau 3, de Kunstenaars)
    - Dennis Hugh Henderson - Microwave (niveau 1, de Handarbeiders)
    - Stephen Kingston - LyraPhoenix (niveau 4, de Economen)
    - Fergal Carbrey Teagan - Dorocha (niveau 3, de Kunstenaars)
    - Jamie Colin Dallas - MissMills (niveau 1, de Kunstenaars)
    - Raymond Edward Valentino Sharman - Raccoon (niveau 2, de Sporters)

    Regels van het topic:
    - Schrijven in ABN. Verleden tijd of tegenwoordige tijd maakt niet uit, zolang het maar in de ik-vorm is.
    - Probeer een beetje snel te antwoorden.
    - Als je weet dat je er een tijdje even niet bent, geef dat dan aan.
    - Dit spel gaat niet om liefde, meteen al relaties is ook niet geloofwaardig.
    - Rond de 250 woorden per bericht. Dit is makkelijk haalbaar, denk aan het omschrijven van omgeving, gevoelens etc.
    - Perfecte personages zijn niet leuk, maar overdrijf ook niet, maak dus geen overdreven probleemkind van je personage, dat is weer teveel van het goede.
    - Wees creatief, alleen als je met leuke ideeën komt kan een topic blijven leven, vrees dus niet, als je een leuk idee hebt om te doen meld het!
    - Blijf een beetje realistisch spelen, zoals ik al zei, binnen een dag heb je nog geen relatie.




    Rollentopic

    De mensen uit niveau 1 komen dus de dag na hun verjaardag aan. Ze komen met een trein (dus niet beschrijven dat ze met een taxi worden gebracht o.i.d.) en er lopen bewakers met ze mee (het is dus ook niet zo dat ze in hun eentje lopen). De andere niveau's zijn al op school. Het is 's ochtends, dus voor hen begint de dag pas net.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Mijn topics (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mt.l


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Well hello. MT.


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Bonjour :)


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    Tm


    Vampire + Servant = Servamp

    Vandaag en morgen ben ik erg druk. Ik zal waarschijnlijk donderdagmiddag weer kunnen reageren.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Is er iemand voor Chyou?


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }