• { hoe verwijder je dit topic? }

    [ bericht aangepast op 20 aug 2014 - 19:44 ]


    “Love is like the wind, you can't see it but you can feel it.”

    Praat met een psycholoog. Is een andere school misschien geen optie? In ieder geval heel veel sterkte. Je kunt ze wel aan! (flower)
    <3


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ahw dit lijkt me echt erg vervelend. Misschien is het een idee om van school te veranderen? Zodat je je pesters in elk geval niet meer tegenkomt.
    Heel veel sterkte!


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Geen idee of het in Nederland ook zo is, maar je kan hiervoor wel degelijk naar de politie stappen. Voor je zelfmoordgedachten; praat erover en liefst met iemand professioneel.

    Voor de rest; heel veel sterkte, ik ben er voor je and kick some ass (flower)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Bedankt 'Scribe' <3
    Een nieuwe school leek mij ook inderdaad een goede optie! (:
    Haha, tja. Daar heb je 'm weer, de psycholoog. Heb er in het verleden ookal mee te maken gehad, vanwege gedrags problemen, en dat ook nog in groep vier !
    (flower)


    “Love is like the wind, you can't see it but you can feel it.”

    Bedankt 'Celebration' en 'Adler' ! Ik ga ze allemaal een keer terug pakken!
    And i will kick their ass, haha!


    “Love is like the wind, you can't see it but you can feel it.”

    Allereerst: ik vind het onwijs dapper van je dat je je verhaal met ons wilt delen! Dat vereist heel wat moed, want ik kan begrijpen dat je dit helemaal geen leuk onderwerp vindt om over te praten, maar wel doorhebt dat het nodig is.
    Over je vragen: wat er met je aan de hand is... als je kijkt naar de omstandigheden nu zie je dat ze heel rot zijn, Daarom vind ik het ook heel begrijpelijk dat je vaak denkt aan zelfmoord.Toch vind ik goed van je dat je inziet dat dit niet de juiste oplossing is! Probeer dat alsjeblieft vast te houden. Misschien is het ook wel zo dat je heel negatief over jezelf denkt. Omdat de pester je vaak een ''trut'' of ''gek'' noemen kan misschien ook maken dat je je daadwerkelijk ook een trut voelt of denkt dat je gek bent. Maar laat dat je alsjeblieft niet wijsmaken! Want mensen kunnen van alles beweren, maar dat hoeft helemaal niet de waarheid te zijn.
    Hoe je het pesten kan stoppen is een lastige. Ik maak uit je verhaal op dat je al met je ouders en leraren hebt gesproken maar dat er niets ondernomen wordt. En zelfs je vriendin kan het niet zoveel schelen. Wat moet dat naar voor je zijn zeg! Het enige wat ik tegen je kan zeggen is: blijf erover praten met mensen in je omgeving. Blijf hulp zoeken. Praat eventueel met een vertrouwenspersoon. Wie weet hebben zij ideeën over hoe je het pesten kan stoppen. Hebben jullie een schoolpsycholoog?
    Dan als laatste, hoe weer positief te gaan denken... Dat is een lastige. Want als je zo gepest wordt is het moeilijk om je te richten op de positieve kanten van jezelf. Ik kan nu ook even niet zo één, twee, drie een kant en klare oplossing voor je verzinnen. Maar wat je bijvoorbeeld kan doen als je merkt dat je in een negatieve spiraal van gedachten komt hardop gaat praten. Door bijvoorbeeld te zeggen: ''Ik ben geweldig'' Doordat je hardop iets zegt, stoppen namelijk je gedachten voor heel even. Zo kan je het ook langzaam opbouwen naar positieve gedachten over jezelf. Maar door het hardop te zeggen, doorbreek je die gedachten zeg maar. Weet niet of het heel duidelijk is, maar goed.

    Maar, wat ik je vooral wil meegeven, blijf praten, blijf hulp zoeken en geef niet op! Volgens mij ben je een prachtig persoon en je verdient het absoluut niet om gepest te worden.
    Mocht je trouwens behoefte hebben om gewoon even één op één te praten, mijn inbox staat altijd open. (:


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    HoiHoi 'Einmana',
    Wat fucking lief van je om me super veel tips en advies te geven! <3
    Ik ga sowieso de tips opvolgen, die van iedereen die hier een berichtje heeft gepost trouwens!
    Jullie maken me allemaal super blij! Bedankt dat jullie je eigen vrije tijd aan het lezen van mijn forum besteeden, en natuurlijk ook een hulpvolle reactie achter laten!

    Bedankt, babes <3 c: xx


    “Love is like the wind, you can't see it but you can feel it.”

    Misschien een andere school? (ondanks dat dit al gezegd is)
    Ik wil je in ieder geval veel sterkte toe wensen! <3
    Q is here for you!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Thank You, 'Dumbledore' xx !! (flower)


    “Love is like the wind, you can't see it but you can feel it.”

    Pfoe.. Wat enorm vervelend allemaal. Ik denk dat de meeste tips over het pesten al wel gegeven zijn en daar ben ik het ook mee eens! Dus een over positief denken. (Als je een jongen bent, mag je het volgende negeren, maar ik dacht op te maken uit je profiel dat je dat niet was (;)Wat soms echt een boost geeft, is om lekker echt met jezelf bezig te zijn. En dan bedoel ik een keer een maskertje nemen, overdreven je best doen op je haar, make-up enzo. Of gewoon elk kledingstuk uitproberen uit de kast en dan voor de spiegel gaan staan en denken: ik mag er ook zijn (: Het is even een dagje om jezelf op te vrolijken, vind ik altijd dan.


    It's never gonna happen, Guys.

    Hihi, 'Rhyme' (flower)
    Ik ben gewoon een meisje hoor, haha (:
    Ik gebruik sowieso al make-up, maar zelfs mét al dat spul vind ik mezelf lelijk. /:
    Mijn vader zegt altijd dat ieder meisje zichzelf niet mooi vind, omdat ze haarzelf iedere dag in de spiegel ziet. Maar anderen om haar heen vinden haar wel degelijk knap! Maar ik ben nog niet zo zeker of dat bij mij ook het geval is.. :d

    xxx-jes (:


    “Love is like the wind, you can't see it but you can feel it.”

    Aaahw dat vind ik echt super erg voor je, ook al ken ik je niet.

    Praat met een psycholoog misschien helpt dat, en meis die kinderen zijn gewoon dom... En praten met je schoolhoofd? En die vriendin is gewoon geen vriendin, vriendinnen zijn er voor je te steunen en voor je op te komen.
    Echt ik wil die klasgenoten van je wel een grote harde draai om hun oren te geven, en ik vind het echt heeel erg moedig van je dat je dit durft te vertellen.
    Misschien een andere school?
    Sterkte..


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Knolpower schreef:
    Hihi, 'Rhyme' (flower)
    Ik ben gewoon een meisje hoor, haha (:
    Ik gebruik sowieso al make-up, maar zelfs mét al dat spul vind ik mezelf lelijk. /:
    Mijn vader zegt altijd dat ieder meisje zichzelf niet mooi vind, omdat ze haarzelf iedere dag in de spiegel ziet. Maar anderen om haar heen vinden haar wel degelijk knap! Maar ik ben nog niet zo zeker of dat bij mij ook het geval is.. :d

    xxx-jes (:


    Ik denk dat je maar gewoon naar je vader moet luisteren en je daarzelf van overtuigen. Maar wat ik bedoelde is niet dat je elke dag make-up moet gebruiken om je "mooier" te maken. (want soms doet het gewoon het tegenovergestelde). Maar wat ik ermee bedoelde, is dat je echt een dagje met jezelf bezig moet zijn. Doe wat jij leuk vind en luister naar jezelf. Bij mij geld dat door één dag gewoon echt met mezelf bezig te zijn, dus met mijn lichaam. En alles uit de kast te trekken en lekker even een dagje voor de spiegel staan en zeggen dat je er mag zijn. Maar wie weet vind jij het wel helemaal geweldig om een keer te gaan zwemmen, weet ik veel. Kies iets uit wat bij je past en zorg daarbij dat je jezelf toespreekt op een positieve manier. "Jij mag er zijn, net als ieder ander."

    Ik ben nu echt bang dat je mijn berichtje verkeerd begrepen heb. Ik heb niet gezegd dat je moet veranderen (of mooier moet lijken), maar eigenlijk gewoon dat je een dag totaal aan jezelf moet besteden en dat je daar trots op mag en moet zijn. Ik weet natuurlijk niet hoe je eruit ziet, maar die woorden van je vader zijn waar. Elk meisje, hoe die er ook uitziet, heeft altijd wel een probleem met zichzelf of is soms niet tevreden over hoe zij eruit ziet. Je moet alleen ervoor zorgen dat je die gedachtes niet laat overstemmen, maar dat je zoveel mogelijk probeert om naar jezelf met een positief beeld te kijken. En dat hoeft trouwens niet perse uiterlijk gericht te zijn. Dat kan ook over je innerlijk gaan. Misschien ben je wel heel slim en kan je daar trots op zijn, of kan je alleen al trots zijn op het feit dat je heel vriendelijk bent naar andere mensen. Positief denken kan lastig zijn, maar er is altijd een lichte kant. Het kan nooit allemaal negatief zijn. Mocht je trouwens inderdaad behoefte hebben één op één te praten, stuur maar een PB'tje.

    [ bericht aangepast op 22 april 2014 - 13:33 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik vind het dapper van je dat je zulke dingen durft te delen. Ik zou er nogmaals met je ouders er over hebben. Misschien is een nieuwe school een optie? Ik denk namelijk niet dat de kinderachtige mensen uit je klas zomaar ophouden. De mensen beseffen namelijk niet wat ze aan het aanrichten zijn. Daarnaast zou ik ook met een professioneel iemand gaan praten, dat helpt denk ik ook heel erg veel.
    Besef dat wat de pesters zeggen niet waar is. Het is makkelijker gezegd dan gedaan maar weet dat jij het niet verdient om gepest te worden. In tegen deel zelfs, ik denk dat je juist een heel aardig meisje bent. Hou je sterk en laat je niet gek maken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Alles wat hierboven is al gezegd, maar weet wel dat wij als quizletters er voor je zijn om je erdoorheen te helpen en te luisteren. Als je echt wat kwijt wilt of iets wilt vertellen. Mijn Pb staat open als je dingen kwijt wilt.


    Vampire + Servant = Servamp