• heey :)

    Ik heb dus morgen op school de eerste uitvoering van het muzisch project dit jaar. Voor degene die niet weten wat het muzisch project is. Ik zal het even zeggen ^^ . Bij mij op school doen we dus om het jaar een muzisch project. Toen ik in het eerste jaar zat deden we de wizard of Oz. Dit jaar, in mijn derde jaar heeft de school gekozen voor een musical over de oorlog. Ik heb er best wel zin in :) Maar ik ben wel een beetje zenuwachtig (mwat best wel stom is omdat ik niet zo'n groto 'rol' heb.)
    so yeah :)
    ik wou dit even meedelen :P

    Om dit topic nog een beetje nuttig te houden, hebben jullie dit ook op jullie school?
    xxx


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Wij hadden altijd de kunst(k)week. Dat was dan elk jaar en dan kon je met een bandje of als danser een optreden doen in de school.
    En natuurlijk kerstmusical elk jaar, maar dat is wel iets heel anders volgens mij dan wat jij gaat doen :X
    Succes morgen!


    It's never gonna happen, Guys.

    Rhyme schreef:
    Wij hadden altijd de kunst(k)week. Dat was dan elk jaar en dan kon je met een bandje of als danser een optreden doen in de school.
    En natuurlijk kerstmusical elk jaar, maar dat is wel iets heel anders volgens mij dan wat jij gaat doen :X
    Succes morgen!



    oh ja dat hebben we ook ieder jaar, das echt leuk :)
    en aww, da klinkt schattig :$
    en thanks (H)


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    JUSTSHYxx schreef:
    (...)


    oh ja dat hebben we ook ieder jaar, das echt leuk :)
    en aww, da klinkt schattig :$
    en thanks (H)


    Wat klinkt schattig? De kerstmusical?
    Was dat maar zo xD Er zaten altijd mensen in die dachten dat ze beter waren omdat zij wel in de musical zaten en de rest van de school niet..
    Lekker zooitje bij elkaar..

    [ bericht aangepast op 22 april 2014 - 21:19 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Rhyme schreef:
    (...)

    Wat klinkt schattig? De kerstmusical?
    Was dat maar zo xD Er zaten altijd mensen in die dachten dat ze beter waren omdat zij wel in de musical zaten en de rest van de school niet..
    Lekker zooitje bij elkaar..



    Dad wel stom dan : /
    Bij ons in het koor was er een meisje dat eerst een solo had bij "In Flanders Fields" maar ze had altijd een excuus dat haar stem zeer deed enzo. En ze kwam ook vaak niet oppagen. De leerkracht die het koor regelde heeft haar solo aan alle vrouwenstemmen gegeven, da vond het meisje niet zo leuk, maar het was wel haar verdiende loon :$


    Music is my escape from Bullshit in life <3