• Me
    Naam: Lovelyreads
    Iets over mezelf: Van kleins af aan was ik al gek op lezen en schrijven. Ik schreef toen al kleine verhaaltjes (waarbij ik het geduld niet had om deze af te maken) en gedichtjes over allerlei onderwerpen. Een hele tijd lang heb ik niets meer geschreven, maar een maand terug heb ik me aangemeld op Quizlet en heb ik de smaak weer te pakken! Ik schrijf nu verschillende verhalen, met name drama en romantiek. Ook ben ik een paar dagen terug weer begonnen met dichten en nu begrijp ik niet dat ik zo lang niets geschreven heb! In de tussentijd heb ik wel heeeeel veel gelezen in allerlei genres. Nog steeds lees ik erg veel en het inspireert en motiveert me ook om te blijven schrijven (droom is ooit een boek uitgeven!). Ik hoop dat ik jullie ook kan inspireren met mijn stories hier op Quizlet, neem snel een kijkje!

    [ bericht aangepast op 27 mei 2015 - 15:22 ]


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Inmiddels een nieuwe trailer online voor mijn story 'Liefde maakt blind':



    Lees gauw de story op: http://www.quizlet.nl/stories/135375/liefde-maakt-blind/


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    En... een nieuwe story online! :)

    Het verhaal van Lauren en Jason, twee totaal onbekenden, totdat het noodlot toeslaat...

    Lauren gaat voor haar werk bij een vrouwentijdschrift naar de Bahama's voor een prachtige reportage. Ze stapt vrolijk op het vliegtuig, verwachtend dat ze een geweldige paar weken vol zon, zee, strand en lol tegemoet zal gaan. Het loopt echter heel anders dan gepland...
    Ze wordt wakker op een verlaten strand en kan zich niet herinneren wat er gebeurd is. Dan blijkt er nog iemand anders op het strand te zijn.
    Jason, net als haar een overlevende van een rampzalige vliegtuigcrash.




    Neem gauw een kijkje: http://www.quizlet.nl/stories/137212/noodlottige-vlucht/


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass