• Het associëren van woorden van de vorige persoon.
    Het gaat als volgt:
    De eerste zegt een woord en de tweede zegt een woord dat in verband ligt met het vorige woord. De derde zegt dan een woord dat in verband ligt met het TWEEDE woord, enzovoort.
    !Het woord van de derde moet niet in verband liggen met het woord van de eerste!
    Vb.
    1) melk
    2) koe
    3) vlekken

    Eerste woord is: Muziek

    Ps: probeer herhalingen te vermijden.

    [ bericht aangepast op 27 april 2014 - 19:45 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Kroontjes


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    Prinses


    Tell me about it, stud.

    Sprookjes


    "Family don’t end in blood”

    Kinderen


    "Can a man still be brave if he's afraid?" -"That is the only time a man can be brave."

    Zorgen.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Leven

    (Dit is wel een beetje dramatisch, ik geef het toe. (krul) )


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Dromen
    (Geen idee wat dat met leven te maken heeft, maar het kwam zomaar in me op. Dus vandaar :))

    [ bericht aangepast op 1 mei 2014 - 18:09 ]


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    Slaap


    take me back to the basics and the simple life

    Bed


    It's never gonna happen, Guys.

    Huwelijk


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ring

    Chips. Je weet wel, zo van die in de vorm van ringetjes.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Lekker

    Ooh Nibb-it ^^ :Y)

    [ bericht aangepast op 1 mei 2014 - 20:41 ]


    Never mistake a woman's meekness for weakness.

    Vet


    26 - 02 - '16

    Varken.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys